1. Domů
  2. Podpora
  3. Registrace produktu

Záruka

Brother Central and Eastern Europe GmbH je členem skupiny Brother se sídlem v Nagoji v Japonsku. Společnost Brother podniká po celém světě už více než 100 let a v Evropě slouží zákazníkům více než padesát let. Po celé toto období nabízíme zákazníkům špičková řešení v oblasti kancelářské techniky.

Děkujeme, že jste si vybrali některý z našich produktů. Snažíme se dělat jen to nejlepší pro vaši spokojenost. Víme, že spolehlivost je klíčovou hodnotou pro vás. Každý z našich produktů prochází rozsáhlým testování před uvedením na trh.

Pro váš klid v příštích třech letech jsou všechny naše výrobky dodávány s 36 měsíční zárukou (po registraci), která zajišťuje odbornou pomoc a podporu. Přečtěte si prosím následující záruční podmínky.

 

Společnost Brother se řídí heslem "Na vaší straně".

To se odráží v záruce, kterou dáváme na všechny naše přístroje.


Záruka ONSITE *
(* Na místě u zákazníka)

nebo

Oprava v autorizovaném servisu **

(** Vyzvednutí, oprava a vrácení zařízení na uvedenou adresu)

 

Pro získání prodloužené záruky na 3 roky musí být zařízení zaregistrováno na naší webové stránce do 60 dní od nákupu.

Úplný seznam produktů s typy oprav >>
Podrobné podmíny záruky na 3 roky >>

Podrobné podmínky promo záruky na 3 roky >>

Provoz s originálním spotřebním materiálem Brother

Zařízení Brother zaručuje vynikající výsledky při použití originálního spotřebního materiálu. Z tohoto důvodu doporučujeme použití originálních kazet Brother. Spotřební materiál Brother je navržen pro maximální kvalitu tisku a dlouhou životnost přístroje.