1. Domů
  2. Podpora
  3. Registrace produktu
service and support

Záruční informace

Kromě základní záruky Brother nabízí rozšíření záruky na 36 měsíců po registraci

Pro získání prodloužené záruky zaregistrujte své zařízení přes naši Online službu do 60 dnů od nákupu.

Domácí užívatelé

Firemní uživatelé

Záruka

Brother Central and Eastern Europe GmbH je členem skupiny Brother se sídlem v Nagoji v Japonsku. Společnost Brother podniká po celém světě už více než 100 let a v Evropě slouží zákazníkům více než padesát let. Po celé toto období nabízíme zákazníkům špičková řešení v oblasti kancelářské techniky.

Děkujeme, že jste si vybrali některý z našich produktů. Snažíme se dělat jen to nejlepší pro vaši spokojenost. Víme, že spolehlivost je klíčovou hodnotou pro vás. Každý z našich produktů prochází rozsáhlým testování před uvedením na trh.

Pro váš klid v příštích třech letech jsou všechny naše výrobky dodávány s 36 měsíční zárukou (po registraci), která zajišťuje odbornou pomoc a podporu. Přečtěte si prosím následující záruční podmínky.

 

Společnost Brother se řídí heslem "Na vaší straně".

To se odráží v záruce, kterou dáváme na všechny naše přístroje.


Záruka ONSITE *
(* Na místě u zákazníka)

nebo

Oprava v autorizovaném servisu **

(** Vyzvednutí, oprava a vrácení zařízení na uvedenou adresu)

 

Pro získání prodloužené záruky na 3 roky musí být zařízení zaregistrováno na naší webové stránce do 60 dní od nákupu.

Úplný seznam produktů s typy oprav >>
Podrobné podmíny záruky na 3 roky >>

Podrobné podmínky promo záruky na 3 roky >>

Provoz s originálním spotřebním materiálem Brother

Zařízení Brother zaručuje vynikající výsledky při použití originálního spotřebního materiálu. Z tohoto důvodu doporučujeme použití originálních kazet Brother. Spotřební materiál Brother je navržen pro maximální kvalitu tisku a dlouhou životnost přístroje.