Přidané do košíku
V této době nejistoty, je v našem úsilí i nadále poskytovat ty nejlepší služby a podporu. Vzhledem k situaci týkající se Coronavirus - COVID-19 očekáváme, že to může mít vliv na dostupnost některých našich produktů, služeb a podporu zákazníků. Zákazníci se mohou setkat s prodlevou e-mailové či telefonické komunikace s naším týmem. Ve společnosti Brother aktivně pracujeme na minimalizaci případného zpoždění. V první řadě doporučujeme využít naši online podporu, často kladené dotazy (FAQ) či dokumenty ke stažení pro získání potřebných informací. Pokud se vám nedaří najít odpověď pomocí našich online nástrojů a podpory, kontaktuje nás přes e-mail. Budeme Vás v nejbližším možném termínu kontaktovat. Omlouváme se za všechny nepříjemnosti a děkujeme za trpělivost.
  1. Domů Brother
  2. Podpora

At Your Side

Hledáte podporu svého Brother zařízení? Možná budete muset zaregistrovat svůj nový produkt Brother nebo stáhnout nejnovější software. Jednoduše zadejte své číslo modelu nebo vyhledejte své zařízení níže.

Pokud pro vaše zařízení nebudou vyhledány žádné výsledky, navštivte prosím support.brother.com pro více produktů ...

Znám model svého přístroje

Podívejte se na veškerou dostupnou podporu pro vaše zařízení

Potřebuji pomoc při hledání modelu zařízení

Nejprve vám pomůžeme najít vaše zařízení

Nevíte model svého zařízení?