
Získejte lepší kontrolu nad výkonem svých tiskáren vyžádáním technické pomoci přímo z domovské obrazovky tiskárny.
Žádost o pomoc je služba Brother, která umožňuje IT správci nebo poskytovateli služeb tiskárny snadno řešit chyby, ke kterým může dojít. Na ovládacím panelu jednoduše stisknete ikonu „Žádost o pomoc“, vytvoří se kompletní diagnostický protokol, který se automaticky odešle e-mailem IT správci.
Rychlá a efektivní diagnostika technických problémů.
Váš IT správce bude mít okamžitě všechny potřebné informace na začátku procesu odstraňování problémů.
Zjednodušte svou IT podporu tím, že budete mít vše na dosah.
Žádost o pomoc poskytuje časově a finančně výhodný způsob pro správce systému nebo servisní partnery, kteří vám poskytnou praktické informace a rady pro vaše zařízení Brother. Požadavky na technickou pomoc lze provádět přímo z Menu zařízení Brother připojeného k síti. Tyto požadavky jsou následně zaslány e-mailem správci systému nebo vašemu servisnímu partnerovi.
Pokud si nejste jisti kvalifikačními kritérii nebo kompatibilitou, doporučujeme obrátit se na svého systémového partnera nebo na kancelář Brother.
Když vaše stávající nebo upřednostňovaná možnost tisku a plně řízený program tiskových služeb nesplňuje vaše přesné požadavky. Brother řešení Žádost o pomoc propojí vaše podnikání s vaším poskytovatelem technických služeb.
Žádost o pomoc je funkční pouze pro kompatibilní zařízení aktivované touto funkcí. K aktivaci služby Brother je k dispozici licenční klíč, který je použitelný pro následující zařízení: DCP-L5500DN, MFC-L5700DN, MFC-L5750DW, DCP-L6600DW, DCP-L6800DW(T), MFC-L6900DW(T), DCP-L8410CDW, MFC-L8690CDW, MFC-L8900CDW
Ano. E-mailové požadavky odeslané správci systému nebo servisnímu partnerovi jsou odesílané bezpečně pomocí protokolu SSL nebo TLS.