1. Domů Brother
  2. Řešení Brother
  3. Řešení na míru
  4. Žádost o pomoc
Ikona tiskárny, ikona e-mailu, ikona klíče

Získejte pomoc přímo z ovládacího panelu ve 3 krocích

Získejte lepší kontrolu nad výkonem svých tiskáren vyžádáním technické pomoci přímo z domovské obrazovky tiskárny.

Žádost o pomoc je služba Brother, která umožňuje IT správci nebo poskytovateli služeb tiskárny snadno řešit chyby, ke kterým může dojít. Na ovládacím panelu jednoduše stisknete ikonu „Žádost o pomoc“, vytvoří se kompletní diagnostický protokol, který se automaticky odešle e-mailem IT správci.

 

*€99 doporučená maloobchodní cena bez DPH.

Jaký užitek vám přinese Žádost o pomoc?

Ikona hodin

Úspora času

Rychlá a efektivní diagnostika technických problémů.

Ikona šedého dokumentu

Hlášení o údržbě

Váš IT správce bude mít okamžitě všechny potřebné informace na začátku procesu odstraňování problémů.

Ikona Potřesení rukou

Centralizovaná podpora

Zjednodušte svou IT podporu tím, že budete mít vše na dosah.

Žádost o pomoc ve 3 jednoduchých krocích

Dotykový displej multifunkční tiskárny Brother se seznamem služeb

1. Zvolte "Žádost o pomoc"

Dotykový displej multifunkční tiskárny Brother se zadáním kontaktní e-mailové adresy

2. Zadejte podrobnosti

Dotykový displej na multifunkční tiskárně Brother s úplnou zprávou

3. Odeslání Žádosti vašemu poskytovateli služeb

Často kladené otázky

Žádost o pomoc poskytuje časově a finančně výhodný způsob pro správce systému nebo servisní partnery, kteří vám poskytnou praktické informace a rady pro vaše zařízení Brother. Požadavky na technickou pomoc lze provádět přímo z Menu zařízení Brother připojeného k síti. Tyto požadavky jsou následně zaslány e-mailem správci systému nebo vašemu servisnímu partnerovi.

Pokud si nejste jisti kvalifikačními kritérii nebo kompatibilitou, doporučujeme obrátit se na svého systémového partnera nebo na kancelář Brother.

Když vaše stávající nebo upřednostňovaná možnost tisku a plně řízený program tiskových služeb nesplňuje vaše přesné požadavky. Brother řešení Žádost o pomoc propojí vaše podnikání s vaším poskytovatelem technických služeb.

Žádost o pomoc je funkční pouze pro kompatibilní zařízení aktivované touto funkcí. K aktivaci služby Brother je k dispozici licenční klíč, který je použitelný pro následující zařízení: DCP-L5500DN, MFC-L5700DN, MFC-L5750DW, DCP-L6600DW, DCP-L6800DW(T), MFC-L6900DW(T), DCP-L8410CDW, MFC-L8690CDW, MFC-L8900CDW

Není třeba žádný další hardware. Jakmile jsou informace o dealerovi předem naprogramované do zařízení, nastaví se diagnostický proces.

Ano. E-mailové požadavky odeslané správci systému nebo servisnímu partnerovi jsou odesílané bezpečně pomocí protokolu SSL nebo TLS.

Ikona „Žádost o pomoc“ je přidaná do servisního Menu na domovské obrazovce zařízení. Každá žádost o technickou spolupráci zahrnuje chyby zařízení a další diagnostické informace, které poskytují nezbytnou úroveň podrobností pro pomoc k účinnému odstraňování problémů se zařízením.
Náš bezplatný nástroj pro stahování licencí Brother Software License Management je nejlepší způsobe, jak aktivovat zakoupené služby nebo řešení. Chcete-li aktivovat službu Žádost o pomoc, odešlete do cílového zařízení platný licenční soubor. Více informací naleznete zde.
Máte zájem o službu Žádost o pomoc a chcete se dozvědět více? Vyplňte níže uvedený formulář a naši odborníci vám pomohou s případnými dotazy.

Zobrazit naše Pravidla a podmínky.

Vaše informace budou zpracovány v souladu s našimi Zásadami ochrany osobních údajů.