Inkousty, tonery, pásky a termální štítky Brother Udržujte svá zařízení v hladkém chodu s originálními inkoustovými a tonerovými kazetami, páskami a termálními štítky, balíčky papíru nejvyšší kvality a rychle vyměnitelnými náhradními díly. Zobrazit spotřební materiál
MPS (Správa tiskových služeb) Spravujte a optimalizujte svou tiskovou flotilu pomocí programu leasingu tisku Zjistit více
(18) Aktualizace firmware zařízení pomocí aplikace Brother iPrint&Scan (Android / iOS) Aktualizoval jsem svůj počítač se systémem Windows 11 prostřednictvím služby Windows Update a nemohu jižtisknout, skenovat nebo faxovat z počítače. Instalace aplikace PaperPort™ 12SE / 14SE (Windows) Instalace integrovaných ovladačů (pro Windows 8 a Windows 10) Instalace programového vybavení pro vaše zařízení Brother z dodaného instalačníhodisku nebo z kompletního balíčku ovladačů. (Windows) Jak identifikovat operační systém (OS). Jaký formát balíčku ovladačů podporuje moje distribuce Linuxu? Kde si mohu stáhnout aplikaci Brother iPrint&Scan pro Mac? Nelze uložit soubor stažený z webu podpory společnosti Brother (pro systém Windows) Nemohu nainstalovat software Brother (Mac) Odinstalace programů a ovladačů Brother (Windows) Otevření Ovládacího panelu (pro Windows) Po instalaci ovladačů do počítače nelze přístroj Brother nalézt v síti. Přidání zařízení Brother pomocí funkce AirPrint (macOS) V předvolbách tisku nelze najít nějakou možnost. (Pro Windows) V systému Windows®jsou okna ovladače tiskárny Brother nebo skeneru v cizím jazyce. Jak lze změnit oknoovladače tiskárny nebo skeneru tak, aby se v místním jazyce? Zkontrolujte typ ovladače skeneru nainstalovaného připojením kabelu USB/ paralelního kabelu. Změna nastavení ovladače tiskárny (pro Windows)“. Více
(17) Jaké je výchozí heslo pro můj přístroj Brother? Jaké je výchozí heslo síťové karty Brother, BRAdmin, vzdáleného nastavenínebo webové správy? Nastavení bezdrátové sítě vyžaduje k dokončení nastavení kód PIN WPS Nastavení zařízení Brother a mobilního zařízení v bezdrátové síti(Wi-Fi) Nelze opravit kabelové nebo bezdrátové připojení pomocí Nástroje pro opravusíťového připojení (Windows) Nelze tisknout pomocí zařízení Brother v drátové síti (Windows / macOS) Nelze tisknout v bezdrátové síti (Wi-Fi) (Windows) Nemohu tisknout v bezdrátové síti (Wi-Fi) (Mac) Obnovení výchozích továrních síťových nastavení Po instalaci ovladačů do počítače nelze přístroj Brother nalézt v síti. Při pokusu o tisk v bezdrátové síti se zobrazuje chyba TS. Připojení zařízení Brother k bezdrátové síti (Wi-Fi) pomocí aplikace BrotherMobile Connect Tisk hlášení o síti WLAN Tisk zprávy konfigurace sítě Vyhledání informací o zabezpečení bezdrátové sítě (např. SSID,síťový klíč atd.) pro operační systém Mac OS X verze 10.5 nebo vyšší Vyhledání informací o zabezpečení bezdrátové sítě (např. SSID,síťový klíč atd.) pro Windows Zjistěte MAC adresu síťové karty Brother Více
(10) (Video) Nastavení vašeho zařízení Brother (Video) Připojení kabelu telefonní linky a napájení. (Video) Vkládání obálek (Video) Vložení papírů A4 / Letter (Video) Vložte papír do slotu deskového podavače. Doplnění zásobníků inkoustu Nastavení automatického vypnutí napájení přístroje Nastavení data a času Po každém zapnutí musím znovu zadat datum a čas. Jak mám postupovat? Resetování přístroje Více
Ostatní kategorie Spotřební materiál a příslušenství / Běžná údržba Pokyny / Odstraňování potíží Jiné