Inkousty, tonery, pásky a termální štítky Brother Udržujte svá zařízení v hladkém chodu s originálními inkoustovými a tonerovými kazetami, páskami a termálními štítky, balíčky papíru nejvyšší kvality a rychle vyměnitelnými náhradními díly. Zobrazit spotřební materiál
MPS (Správa tiskových služeb) Spravujte a optimalizujte svou tiskovou flotilu pomocí programu leasingu tisku Zjistit více
(25) DOŠEL TONER Fotoválec (jednotka fotoválce) ! Chyba kazety Chyba zapékací pece nebo chyba autodiagnostiky (Self-Diagnostic) Málo toneru Na Status monitoru se zobrazuje zpráva „offline“. Naskenovaná data jsou připojena k e-mailové aplikaci, kterou pravidelně nepoužívám, nebo se při pokusuo skenování dokumentu zobrazí chybová zpráva, že v mém počítači nenízaregistrována žádná výchozí e-mailová aplikace (CC4-121-[chybový kód])když zkouším skenovat dokument přímo do mé e-mailové aplikace pomocí ControlC Nelze skenovat Nelze tisknout nebo Nelze tisknout XX Není Toner Není fotoválec Není Papír Objeví se zpráva s upozorněním na "Optický fotoválec je třeba vyměnit." /Zásobník papíru je téměř prázdný. "na počítači Macintosh. Otevřený kryt Právě jsem vyměnil tonerovou kazetu a LCD displej stále zobrazuje zprávu „Docházítoner“ / „Vyměňte toner“ / „Toner končí“ nebo kontrolka LED toneru stálesvítí nebo bliká. Přeplněná paměť Při spuštění nástroje pro aktualizaci Firmware nebo instalačního nástroje I-FAX se na monitoru počítače zobrazí hlášení „Programse nepodařilo spustit“. Jak mám postupovat? Špatný typ papíru V aplikaci Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybová zpráva„Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“. Válec končí Vyměňte fotoválec Vyměňte toner Zaseknutí uvnitř Zaseknutý dokument Zaseknutý zásobník Více
(5) Aktualizoval jsem svůj počítač se systémem Windows 11 prostřednictvím služby Windows Update a nemohu jižtisknout, skenovat nebo faxovat z počítače. Černé svislé linky Nainstaloval jsem Kompletní balík ovladačů a pro gramového vybavení, ale některé aplikacenebyly nainstalovány. (Pro Windows® 10) Nemohu používat Gmail pro funkce e-mailu (například Skenování do e-mailu) a Internet fax (i-fax) Odeslání PC-FAX.
(1) V aplikaci Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybová zpráva„Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“.
(13) Aktualizoval jsem svůj počítač se systémem Windows 11 prostřednictvím služby Windows Update a nemohu jižtisknout, skenovat nebo faxovat z počítače. Černé svislé linky Nainstaloval jsem Kompletní balík ovladačů a pro gramového vybavení, ale některé aplikacenebyly nainstalovány. (Pro Windows® 10) Nelze tisknout po aktualizaci systému Windows 10 (červen 2020) Nelze tisknout z mého počítače přes rozhraní USB. Odstranění tiskových úloh z tiskové fronty. Po aktualizaci Windows 10 (březen 2021) jsou moje tištěné dokumenty neúplné, nebo se běhemtisku při použití PC-FAX objevuje modrá obrazovka Při tisku PDF souborů z aplikace Adobe® Acrobat®/Adobe® Acrobat® Reader®/Adobe® Reader® některápísmena chybí. Co mohu dělat, abych tento problém vyřešil? Stav tiskárny je offline nebo pozastaven. V aplikaci Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybová zpráva„Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“. Výtisk není zarovnaný, nebo je zmenšena velikost vytištěného dokumentu při tiskudokumentu z aplikace Microsoft Word 2010. Zapnutí / vypnutí režimu Úspora toneru Změna nastavení ovladače tiskárny (Windows/macOS) Více
(15) "ControlCenter je třeba aktualizovat." - macOS 10.15 Catalina Aktualizoval jsem svůj počítač se systémem Windows 11 prostřednictvím služby Windows Update a nemohu jižtisknout, skenovat nebo faxovat z počítače. Jak spustím Průvodce skenery a fotoaparáty ve Windows Vista? Když se pokusím spustit ControlCenter4, aplikace se neotevře, nebo se otevře pouze částečné, neboprázdné okno bez možnosti skenování. Nainstaloval jsem Kompletní balík ovladačů a pro gramového vybavení, ale některé aplikacenebyly nainstalovány. (Pro Windows® 10) Naskenovaná data jsou připojena k e-mailové aplikaci, kterou pravidelně nepoužívám, nebo se při pokusuo skenování dokumentu zobrazí chybová zpráva, že v mém počítači nenízaregistrována žádná výchozí e-mailová aplikace (CC4-121-[chybový kód])když zkouším skenovat dokument přímo do mé e-mailové aplikace pomocí ControlC Naskenujte dokument a pošlete jej e-mailem jako přílohu. (Pro Windows) Otevřete „Skenery a fotoaparáty“ a Vlastnosti. Používám Mac OS X. Nedaří se mi skenovat přes USB rozhraní. Jak mám postupovat? Při pokusu o skenování dokumentu dojde k chybě aplikace skeneru. (OS X 10.11) Skenování a uložení dokumentu ve formátu PDF pomocí TLAČÍTKA SKENOVÁNÍ vzařízení Brother (skenování do souboru) Skenování a uložení dokumentu ve formátu PDF pomocí tlačítkaSKENOVÁNÍ na zařízení Brother (skenování do souboru) Skenování a uložení dokumentu ve formátu PDF pro systém Windows (skenování dosouboru) V aplikaci Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybová zpráva„Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“. Změna nastavení skenování pro skenování z ControlCenter4 nebo pomocítlačítka SKENOVÁNÍ (pro Windows®) Více
(2) Jak mohu zkontrolovat, zda je na mém zařízení Brother oznamovací tón? Proč mé zařízení Brother nemá oznamovací tón?