Inkousty, tonery, pásky a termální štítky Brother Udržujte svá zařízení v hladkém chodu s originálními inkoustovými a tonerovými kazetami, páskami a termálními štítky, balíčky papíru nejvyšší kvality a rychle vyměnitelnými náhradními díly. Zobrazit spotřební materiál
MPS (Správa tiskových služeb) Spravujte a optimalizujte svou tiskovou flotilu pomocí programu leasingu tisku Zjistit více
(5) Konfigurace blokování funkcí 3.0 pomocí webové správy Nastavení nebo změna hesla zámku nastavení Nemohu používat Gmail pro funkce e-mailu (například Skenování do e-mailu) a Internet fax (i-fax) Resetování přístroje Brother Zapnutí zámku nastavení
(4) Kódy chyb bezdrátového připojení LAN Uvíznutí dokumentu Výměna brzdového válce Výměna podávacího válečku
(2) Aktualizoval jsem svůj počítač se systémem Windows 11 prostřednictvím služby Windows Update a nemohu jižtisknout, skenovat nebo faxovat z počítače. Nemohu používat Gmail pro funkce e-mailu (například Skenování do e-mailu) a Internet fax (i-fax)
(7) Uvíznutí dokumentu Vkládání dokumentů delších než standardní velikost Vkládání dokumentů nestandardní velikosti Vkládání dokumentů standardní velikosti Vkládání stvrzenek, výstřižků, fotografií a jiných dokumentů Vkládání vizitek Vložení plastové karty
(1) Aktualizoval jsem svůj počítač se systémem Windows 11 prostřednictvím služby Windows Update a nemohu jižtisknout, skenovat nebo faxovat z počítače.
(21) Aktualizoval jsem svůj počítač se systémem Windows 11 prostřednictvím služby Windows Update a nemohu jižtisknout, skenovat nebo faxovat z počítače. Moje dokumenty uložené nebo odeslané ve formátu „Zabezpečené jednostránkovéPDF“ nebo „Zabezpečené vícestránkové PDF“ jsou při otevření pomocíAdobe Acrobat Reader prázdné. Odeslání naskenovaných dat do namapovaného serveru se síťovou jednotkou (CIFS) Odeslání naskenovaných dat na e-mailový server Odeslání naskenovaných dat na server FTP Odeslání naskenovaných dat na server SFTP Otevřete „Skenery a fotoaparáty“ a Vlastnosti. Přijatelné dokumenty Přístroj Brother nemůže skenovat prostřednictvím sítě Registrace e-mailové adresy pomocí vzdáleného nastavení Reset čítačů použití Skenování dokumentu pomocí aplikace Brother iPrint&Scan. (Windows, macOS) Skenování a další problémy Skenování pomocí webových služeb z přístroje Brother (Windows® 7, Windows® 8 a Windows® 10) Ukládání naskenovaných dokumentů do počítače Vkládání dokumentů delších než standardní velikost Vkládání dokumentů nestandardní velikosti Vkládání dokumentů standardní velikosti Vkládání stvrzenek, výstřižků, fotografií a jiných dokumentů Vkládání vizitek Vložení plastové karty Více