Inkousty, tonery, pásky a termální štítky Brother Udržujte svá zařízení v hladkém chodu s originálními inkoustovými a tonerovými kazetami, páskami a termálními štítky, balíčky papíru nejvyšší kvality a rychle vyměnitelnými náhradními díly. Zobrazit spotřební materiál
MPS (Správa tiskových služeb) Spravujte a optimalizujte svou tiskovou flotilu pomocí programu leasingu tisku Zjistit více
(2) Nemohu používat Gmail pro funkce e-mailu (například Skenování do e-mailu) a Internet fax (i-fax) Resetujte přístroj Brother
(8) Jedna nebo více mých barev netiskne (prázdná). Kontrola kvality tisku Kontrola zarovnání tisku přístrojem Brother Kopírování dokumentu Kopírování na obě strany papíru (oboustranné kopírování) Kopírování občanského průkazu Seřiďte podávání papíru tak, aby se snížil počet svislých čar. Změna voleb tiskových nastavení při potížích s tiskem
(26) Absorbér inkoustu téměř plný / Téměř plná nádržka odstřiku / Absorbértéměř plný Dochází inkoust Doplňte inkoust Jsem uživatelem OS Windows Vista a zařízení Brother mám připojené do sítě. V tiskové frontě se zobrazují následující chyby "Error- Sent to Printer", "Sent to Printer" nebo "Deleting - Printing". Jak mám postupovat? Na obrazovce aplikace Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybovázpráva „Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“. Naskenovaná data jsou připojena k e-mailové aplikaci, kterou pravidelně nepoužívám, nebo se při pokusuo skenování dokumentu zobrazí chybová zpráva, že v mém počítači nenízaregistrována žádná výchozí e-mailová aplikace (CC4-121-[chybový kód])když zkouším skenovat dokument přímo do mé e-mailové aplikace pomocí ControlC Nelze opravit kabelové nebo bezdrátové připojení pomocí Nástroje pro opravusíťového připojení (Windows) Nelze skenovat Nelze tisknout XX Není papír / Není podán papír Nepoužitelné zařízení / Nepouzit.zariz. Nesprávná velikost papíru Nizka teplota Odpadní nádržka inkoustu nebo absorbér inkoustu je plný Otevřený kryt Přeplněná paměť Při instalaci ovladačů, Norton AntiVirus zobrazuje bezpečnostní upozornění, že se pokouší nebezpečná aplikace "xxxxx.exe připojitk DNS serveru". Jak mám postupovat? Při pokusu o skenování pomocí aplikace ControlCenter4 nebo ControlCenter3 pro systém Windows sezobrazí chybová zpráva „Chyba CC3-202.“, „Chyba CC4-202“, „ChybaCC3-205“ nebo „Chyba CC4-205. Při spuštění nástroje pro aktualizaci Firmware nebo instalačního nástroje I-FAX se na monitoru počítače zobrazí hlášení „Programse nepodařilo spustit“. Jak mám postupovat? Ruční podávání Spanek Status monitor zobrazuje zprávu„offline“. Vysoká teplota Zásobník nebyl rozpoznán / Zásobník papíru nebyl rozpoznán /Zásobník # 1 nebyl rozpoznán Zaseknutý dokument Zaseknutý papír Více
(11) Aktualizoval jsem svůj počítač se systémem Windows 11 prostřednictvím služby Windows Update a nemohu jižtisknout, skenovat nebo faxovat z počítače. Faxy, které posílám, jsou vždy přijímány se svislou černou čarou. Jedna nebo více mých barev netiskne (prázdná). Kontrola kvality tisku Kontrola zarovnání tisku přístrojem Brother Nemohu používat Gmail pro funkce e-mailu (například Skenování do e-mailu) a Internet fax (i-fax) Odeslání faxu pomocí funkce PC-FAX (Windows®) Použití funkce PC-FAX příjem pro přenos přijatých faxů do počítače (pouze Windows®) Seřiďte podávání papíru tak, aby se snížil počet svislých čar. Tisk faxů uložených do paměti přístroje Změna voleb tiskových nastavení při potížích s tiskem Více
(8) Aktualizace firmware zařízení pomocí aplikace Brother iPrint&Scan (Android / iOS) Co je aplikace Brother iPrint&Scan? Které připojení lze použít k tisku ze zařízení (iPhone, iPod touch, iPad) pomocíaplikace Brother iPrint&Scan? Na obrazovce aplikace Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybovázpráva „Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“. Nemohu se připojit k tiskárně přes Wi-Fi Direct pomocí pluginu Brother Print Service (Android™ 12 nebonovější). Po klepnutí na ikonu Tisk v mobilním zařízení ( iPhone, iPod touch, iPad ) se zobrazíchybová zpráva „Nebyly nalezeny žádné tiskárny AirPrint“ . Při použití aplikace Brother iPrint & Scan v mobilním zařízení Android ™ se na pravéstraně naskenovaného dokumentu objevují okraje. Tisk nebo sken pomocí aplikace Brother iPrint&Scan pro mobilní zařízení (Android/iOS)
(7) Dokument uvízl uvnitř jednotky ADF Dokument uvízl v horní části jednotky ADF Odstranění útržků papíru uvízlých uvnitř jednotky ADF Vkládání dokumentů do automatického podavače dokumentů ADF Vložení dokumentu na sklo skeneru Zaseknutý dokument Zaseknutý papír
(32) Aktualizoval jsem svůj počítač se systémem Windows 11 prostřednictvím služby Windows Update a nemohu jižtisknout, skenovat nebo faxovat z počítače. Automatický tisk na obě strany papíru nebo tisk brožury Automatický tisk na obě strany papíru (automatický oboustranný tisk) (Mac) Automatický tisk na obě strany papíru (automatický oboustranný tisk) (Windows®) Automatický tisk ve formě brožury (Windows®) Jedna nebo více mých barev netiskne (prázdná). Kontrola kvality tisku Kontrola zarovnání tisku přístrojem Brother Které připojení lze použít k tisku ze zařízení (iPhone, iPod touch, iPad) pomocíaplikace Brother iPrint&Scan? Na obrazovce aplikace Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybovázpráva „Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“. Nelze opravit kabelové nebo bezdrátové připojení pomocí Nástroje pro opravusíťového připojení (Windows) Nelze tisknout bez okrajů. Nelze tisknout po aktualizaci systému Windows 10 (červen 2020) Nelze tisknout v bezdrátové síti (Wi-Fi) (Windows) Nelze tisknout z počítače přes rozhraní USB. Nemohu tisknout pomocí zařízení Brother v bezdrátové síti (Mac) Nemohu tisknout pomocí zařízení Brother v kabelové síti. (Windows®, macOS) Odstranění tiskových úloh z tiskové fronty. Po aktualizaci Windows 10 (březen 2021) jsou moje tištěné dokumenty neúplné, nebo se běhemtisku při použití PC-FAX objevuje modrá obrazovka Po klepnutí na ikonu Tisk v mobilním zařízení ( iPhone, iPod touch, iPad ) se zobrazíchybová zpráva „Nebyly nalezeny žádné tiskárny AirPrint“ . Proč dojde barevný inkoust v zásobnících inkoustu, když tisknu černobíle nebojen zřídka barevně? Při tisku PDF souborů z aplikace Adobe® Acrobat®/Adobe® Acrobat® Reader®/Adobe® Reader® některápísmena chybí. Co mohu dělat, abych tento problém vyřešil? Přidání zařízení Brother pomocí funkce AirPrint (macOS) Seřiďte podávání papíru tak, aby se snížil počet svislých čar. Snížení hlučnosti tisku Stav tiskárny je Offline nebo Pozastaveno. Tisk nebo sken pomocí aplikace Brother iPrint&Scan pro mobilní zařízení (Android/iOS) Tisk/skenování pomocí mobilního zařízení Vytisknout jako plakát (Windows®) Zlepšení špatné kvality tisku. Změna nastavení ovladače tiskárny (Windows/macOS) Změna voleb tiskových nastavení při potížích s tiskem Více
(31) Aktualizoval jsem svůj počítač se systémem Windows 11 prostřednictvím služby Windows Update a nemohu jižtisknout, skenovat nebo faxovat z počítače. Funkce Easy Scan to E-mail Funkce skenování v síti nefunguje při stisknutí tlačítka skenování naovládacím panelu zařízení Brother. (Pro Windows) Jak spustím Průvodce skenery a fotoaparáty ve Windows Vista? Jsem uživatelem Windows Vista. Jak mohu skenovat obrázek a vložit ho do aplikace Office 2007? Které připojení lze použít k tisku ze zařízení (iPhone, iPod touch, iPad) pomocíaplikace Brother iPrint&Scan? Na obrazovce aplikace Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybovázpráva „Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“. Naskenovaná data jsou připojena k e-mailové aplikaci, kterou pravidelně nepoužívám, nebo se při pokusuo skenování dokumentu zobrazí chybová zpráva, že v mém počítači nenízaregistrována žádná výchozí e-mailová aplikace (CC4-121-[chybový kód])když zkouším skenovat dokument přímo do mé e-mailové aplikace pomocí ControlC Naskenujte dokument v systému OS X 10.8/macOS 10.12 - 10.15. Nelze opravit kabelové nebo bezdrátové připojení pomocí Nástroje pro opravusíťového připojení (Windows) Nelze skenovat dokument pomocí aplikace Brother iPrint&Scan (Windows/macOS) Nelze skenovat přes síť. Otevřete „Skenery a fotoaparáty“ a Vlastnosti. Při pokusu o skenování pomocí aplikace ControlCenter4 nebo ControlCenter3 pro systém Windows sezobrazí chybová zpráva „Chyba CC3-202.“, „Chyba CC4-202“, „ChybaCC3-205“ nebo „Chyba CC4-205. Při použití aplikace Brother iPrint & Scan v mobilním zařízení Android ™ se na pravéstraně naskenovaného dokumentu objevují okraje. Sdílím své zařízení Brother. Lze tisknout, ale nelze skenovat. Skenování do Upravitelného Textového Souboru (OCR) použitím ControlCenter4 vDomácím režimu (Windows) Skenování dokumentu pomocí aplikace Brother iPrint&Scan. (Windows, macOS) Skenování dokumentu ve Windows® 8 nebo novějším. Skenování více stránek do jednoho souboru místo jednotlivéhoskenování uloženého jako samostatný soubor. Skenování do přílohy e-mailu Skenování do upravitelného textového souboru pomocí funkce OCR Snažím se použít ovladač Brother z CD dodaného se zařízením nebo stažený z internetu anemohu skenovat z Windows Serveru® 2008, Windows Serveru® 2008 R2, Windows Serveru® 2012, Windows Serveru® 2012R2 nebo Windows Serveru® 2016. Tisk nebo sken pomocí aplikace Brother iPrint&Scan pro mobilní zařízení (Android/iOS) Tisk/skenování pomocí mobilního zařízení Uložení naskenovaných dat do složky jako soubor PDF Uložení naskenovaných dat do složky jako soubor PDF pomocí aplikace ControlCenter4 v domácím režimu (Windows®) Uložte naskenovaná data do složky jako soubor PDF pomocí aplikace ControlCenter4 v pokročilém režimu (Windows®) Vkládání dokumentů do automatického podavače dokumentů ADF Vložení dokumentu na sklo skeneru Změna nastavení skenování pro skenování z ControlCenter4 nebo pomocítlačítka SKENOVÁNÍ (pro Windows®) Více
(2) Jak mohu zkontrolovat, zda je na mém zařízení Brother oznamovací tón? Proč mé zařízení Brother nemá oznamovací tón?