Inkousty, tonery, pásky a termální štítky Brother Udržujte svá zařízení v hladkém chodu s originálními inkoustovými a tonerovými kazetami, páskami a termálními štítky, balíčky papíru nejvyšší kvality a rychle vyměnitelnými náhradními díly. Zobrazit spotřební materiál
MPS (Správa tiskových služeb) Spravujte a optimalizujte svou tiskovou flotilu pomocí programu leasingu tisku Zjistit více
(25) Fotovalec ! Chlazení Chybí toner Chyba kazety Chyba zásobník 2 Kondenzace Málo toneru Mnoho zásobníků. Maximálně lze použít jeden přídavný zásobník. Nelze opravit kabelové nebo bezdrátové připojení pomocí Nástroje pro opravusíťového připojení (Windows) Nelze rozpoznat Nelze skenovat ## Nelze tisknout ## Nepoužitelné zařízení Neshoda typ medii nebo Neshoda medii Nesprávný toner Papír uvízl uvnitř přístroje Papír uvízl v oboustranném zásobníku Papír uvízl v zadní části přístroje Přeplněná paměť Uložiště plné Výměna jednotky fotoválce Výměna nádobky na odpadní toner Výměna tonerové kazety Vyměnil jsem tonerovou kazetu, ale na displeji zůstává hlášení "Životnost tonerukončí" nebo "Vyměňte toner". Jak mám postupovat? Zaseknutý dokument Více
(3) Aktualizoval jsem svůj počítač se systémem Windows 11 prostřednictvím služby Windows Update a nemohu jižtisknout, skenovat nebo faxovat z počítače. Barevné svislé pruhy nebo pásy na stránce Nemohu používat Gmail pro funkce e-mailu (například Skenování do e-mailu) a Internet fax (i-fax)
(2) Nemohu se připojit k tiskárně přes Wi-Fi Direct pomocí pluginu Brother Print Service (Android™ 12 nebonovější). Po klepnutí na ikonu Tisk v mobilním zařízení ( iPhone, iPod touch, iPad ) se zobrazíchybová zpráva „Nebyly nalezeny žádné tiskárny AirPrint“ .
(7) Dokument uvízl pod krytem dokumentu Dokument uvízl v horní části jednotky ADF Odstraňte malé kousky papíru uvízlé uvnitř ADF Papír uvízl uvnitř přístroje Papír uvízl v oboustranném zásobníku Papír uvízl v zadní části přístroje Zaseknutý dokument
(14) Aktualizoval jsem svůj počítač se systémem Windows 11 prostřednictvím služby Windows Update a nemohu jižtisknout, skenovat nebo faxovat z počítače. Barevné svislé pruhy nebo pásy na stránce Na stránce se objevují vodorovné barevné čáry Nelze opravit kabelové nebo bezdrátové připojení pomocí Nástroje pro opravusíťového připojení (Windows) Nelze tisknout po aktualizaci systému Windows 10 (červen 2020) Nelze tisknout pomocí zařízení Brother v drátové síti (Windows / macOS) Nelze tisknout v bezdrátové síti (Wi-Fi) (Windows) Nemohu tisknout v bezdrátové síti (Wi-Fi) (Mac) Nemohu tisknout z počítače přes USB. Odstranění tiskových úloh z tiskové fronty. Po klepnutí na ikonu Tisk v mobilním zařízení ( iPhone, iPod touch, iPad ) se zobrazíchybová zpráva „Nebyly nalezeny žádné tiskárny AirPrint“ . Přidání zařízení Brother pomocí funkce AirPrint (macOS) Snížení spotřeby toneru Změna nastavení ovladače tiskárny (pro Windows)“. Více
(3) Aktualizoval jsem svůj počítač se systémem Windows 11 prostřednictvím služby Windows Update a nemohu jižtisknout, skenovat nebo faxovat z počítače. Nelze opravit kabelové nebo bezdrátové připojení pomocí Nástroje pro opravusíťového připojení (Windows) Nemohu skenovat přes síť.