Inkousty, tonery, pásky a termální štítky Brother Udržujte svá zařízení v hladkém chodu s originálními inkoustovými a tonerovými kazetami, páskami a termálními štítky, balíčky papíru nejvyšší kvality a rychle vyměnitelnými náhradními díly. Zobrazit spotřební materiál
MPS (Správa tiskových služeb) Spravujte a optimalizujte svou tiskovou flotilu pomocí programu leasingu tisku Zjistit více
(4) Nemohu používat Gmail pro funkce e-mailu (například Skenování do e-mailu) a Internet fax (i-fax) Použití Universal Print (Windows) Resetujte přístroj Brother Změňta nastavení zařízení z počítače.
(5) Bílé skvrny Barevné pruhy nebo skvrny na stránce Barevné svislé pruhy nebo pásy na stránce Tiskne prázdné stránky nebo chybí některé barvy. Zdvojený tisk
(35) Fotovalec ! Chlazení Chyba toneru Chyba zásobník 2 Kalibrace. Kalibrace se nezdařila. Stiskněte tlačítko Go a akci zopakujte. Kondenzace Málo toneru Na obrazovce aplikace Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybovázpráva „Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“. Naskenovaná data jsou připojena k e-mailové aplikaci, kterou pravidelně nepoužívám, nebo se při pokusuo skenování dokumentu zobrazí chybová zpráva, že v mém počítači nenízaregistrována žádná výchozí e-mailová aplikace (CC4-121-[chybový kód])když zkouším skenovat dokument přímo do mé e-mailové aplikace pomocí ControlC Nelze opravit kabelové nebo bezdrátové připojení pomocí Nástroje pro opravusíťového připojení (Windows) Nelze tisknout ## Odp. nádob. končí Pás brzy končí Papír uvízl pod zásobníkem na papír Papír uvízl uvnitř přístroje Papír uvízl v zásobníku na papír Papír uvízl v deskovém podavači Papír uvízl v zadní části přístroje Používám Mac OS X. Nedaří se mi skenovat po síti. Jak mám postupovat? (cannot Error CC031, MTW012, MTW006) Přeplněná paměť Při instalaci ovladačů, Norton AntiVirus zobrazuje bezpečnostní upozornění, že se pokouší nebezpečná aplikace "xxxxx.exe připojitk DNS serveru". Jak mám postupovat? Při pokusu o skenování pomocí aplikace ControlCenter4 nebo ControlCenter3 pro systém Windows sezobrazí chybová zpráva „Chyba CC3-202.“, „Chyba CC4-202“, „ChybaCC3-205“ nebo „Chyba CC4-205. Při spuštění nástroje pro aktualizaci Firmware nebo instalačního nástroje I-FAX se na monitoru počítače zobrazí hlášení „Programse nepodařilo spustit“. Jak mám postupovat? Status monitor zobrazuje zprávu„offline“. Válec brzy končí Válec zastaven Výměna zapékací jednotky Vyměň sadu PF 1 / PF 2 / Vyměň PF kit 3 / PF kit 4 / PF kit DP Výměna nádobky na odpadní toner Výměna pásové jednotky Výměna tonerové kazety Vyměnil jsem tonerovou kazetu, ale na displeji zůstává hlášení "Životnost tonerukončí" nebo "Vyměňte toner". Jak mám postupovat? Vyměňte laser Vyměňte válec Zaseknutý dokument Více
(10) Aktualizoval jsem svůj počítač se systémem Windows 11 prostřednictvím služby Windows Update a nemohu jižtisknout, skenovat nebo faxovat z počítače. Bílé skvrny Barevné pruhy nebo skvrny na stránce Barevné svislé pruhy nebo pásy na stránce Faxy, které posílám, jsou vždy přijímány se svislou černou čarou. Nainstaloval jsem Kompletní balík ovladačů a pro gramového vybavení, ale některé aplikacenebyly nainstalovány. (Pro Windows® 10) Nastavte zařízení Brother pro přeposílání přijatých faxů na jiné faxovéčíslo. Nemohu používat Gmail pro funkce e-mailu (například Skenování do e-mailu) a Internet fax (i-fax) Tiskne prázdné stránky nebo chybí některé barvy. Zdvojený tisk Více
(9) Co je aplikace Brother iPrint&Scan? Když se pokouším tisknout nebo skenovat pomocí funkce NFC v iPrint & Scan, spustí se jinéaplikace. (Android ™ 10) Které připojení lze použít k tisku ze zařízení (iPhone, iPod touch, iPad) pomocíaplikace Brother iPrint&Scan? Na obrazovce aplikace Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybovázpráva „Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“. Nemohu se připojit k tiskárně přes Wi-Fi Direct pomocí pluginu Brother Print Service (Android™ 12 nebonovější). Po klepnutí na ikonu Tisk v mobilním zařízení ( iPhone, iPod touch, iPad ) se zobrazíchybová zpráva „Nebyly nalezeny žádné tiskárny AirPrint“ . Při použití aplikace Brother iPrint & Scan v mobilním zařízení Android ™ se na pravéstraně naskenovaného dokumentu objevují okraje. Tisk nebo sken pomocí aplikace Brother iPrint&Scan pro mobilní zařízení (Android/iOS) Tisk nebo skenování z aplikace Brother iPrint & Scan pomocí funkce NFC mobilníhozařízení Android ™.
(16) (Video) Vložení A4/Letter papíru Dokument uvízl pod krytem dokumentu Dokument uvízl v horní části jednotky ADF Obálka se mačká Odstraňte malé kousky papíru uvízlé uvnitř ADF Papír uvízl pod zásobníkem na papír Papír uvízl uvnitř přístroje Papír uvízl v zásobníku na papír Papír uvízl v deskovém podavači Papír uvízl v zadní části přístroje Pomačkaný výtisk Vkládání papíru do deskového podavače (DP) Vkládání papíru do zásobníku papíru Vložení a tisk obálek pomocí deskového podavače Vložení a tisk štítků pomocí deskového podavače Zaseknutý dokument Více
(36) Aktualizoval jsem svůj počítač se systémem Windows 11 prostřednictvím služby Windows Update a nemohu jižtisknout, skenovat nebo faxovat z počítače. Bílé skvrny Barevné pruhy nebo skvrny na stránce Barevné svislé pruhy nebo pásy na stránce Když se pokouším tisknout nebo skenovat pomocí funkce NFC v iPrint & Scan, spustí se jinéaplikace. (Android ™ 10) Které připojení lze použít k tisku ze zařízení (iPhone, iPod touch, iPad) pomocíaplikace Brother iPrint&Scan? Možná řešení problémů s kvalitou tisku Na obrazovce aplikace Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybovázpráva „Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“. Na stránce se objevují vodorovné barevné čáry Nainstaloval jsem Kompletní balík ovladačů a pro gramového vybavení, ale některé aplikacenebyly nainstalovány. (Pro Windows® 10) Nelze opravit kabelové nebo bezdrátové připojení pomocí Nástroje pro opravusíťového připojení (Windows) Nelze tisknout po aktualizaci systému Windows 10 (červen 2020) Nelze tisknout pomocí zařízení Brother v bezdrátové síti (Mac) Nelze tisknout v bezdrátové síti (Wi-Fi) (Windows) Nelze tisknout z počítače přes rozhraní USB. Nemohu tisknout pomocí zařízení Brother v kabelové síti. (Windows®, macOS) Obálka se mačká Odstranění tiskových úloh z tiskové fronty. Po aktualizaci Windows 10 (březen 2021) jsou moje tištěné dokumenty neúplné, nebo se běhemtisku při použití PC-FAX objevuje modrá obrazovka Po klepnutí na ikonu Tisk v mobilním zařízení ( iPhone, iPod touch, iPad ) se zobrazíchybová zpráva „Nebyly nalezeny žádné tiskárny AirPrint“ . Pomačkaný výtisk Použití Universal Print (Windows) Při tisku PDF souborů z aplikace Adobe® Acrobat®/Adobe® Acrobat® Reader®/Adobe® Reader® některápísmena chybí. Co mohu dělat, abych tento problém vyřešil? Přidání zařízení Brother pomocí funkce AirPrint (macOS) Snížení hlučnosti tisku Snížení spotřeby toneru Stav tiskárny je Offline nebo Pozastaveno. Tisk nebo sken pomocí aplikace Brother iPrint&Scan pro mobilní zařízení (Android/iOS) Tisk nebo skenování z aplikace Brother iPrint & Scan pomocí funkce NFC mobilníhozařízení Android ™. Tisk/skenování pomocí mobilního zařízení Tiskne prázdné stránky nebo chybí některé barvy. Tisknu hlavně černobílé dokumenty. Jak mohu zastavit ubývání životnosti barevnýchtonerových kazet při tisku? Upravte nastavení barev pomocí vlastního nastavení v ovladači tiskárny Výtisk není zarovnaný, nebo je zmenšena velikost vytištěného dokumentu při tiskudokumentu z aplikace Microsoft Word 2010. Zdvojený tisk Změna nastavení ovladače tiskárny (Windows/macOS) Více
(32) "ControlCenter je třeba aktualizovat." - macOS 10.15 Catalina Aktualizoval jsem svůj počítač se systémem Windows 11 prostřednictvím služby Windows Update a nemohu jižtisknout, skenovat nebo faxovat z počítače. Funkce Easy Scan to E-mail Funkce skenování v síti nefunguje při stisknutí tlačítka skenování naovládacím panelu zařízení Brother. (Pro Windows) Jak spustím Průvodce skenery a fotoaparáty ve Windows Vista? Jsem uživatelem Windows Vista. Jak mohu skenovat obrázek a vložit ho do aplikace Office 2007? Když se pokouším tisknout nebo skenovat pomocí funkce NFC v iPrint & Scan, spustí se jinéaplikace. (Android ™ 10) Které připojení lze použít k tisku ze zařízení (iPhone, iPod touch, iPad) pomocíaplikace Brother iPrint&Scan? Mohu tisknout, ale nelze skenovat přes síť. (Pro Mac) Mohu tisknout, ale nelze skenovat přes síť. (Pro Windows) Mohu tisknout, ale nelze skenovat přes síť. (Pro Windows) Na obrazovce aplikace Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybovázpráva „Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“. Nainstaloval jsem Kompletní balík ovladačů a pro gramového vybavení, ale některé aplikacenebyly nainstalovány. (Pro Windows® 10) Naskenovaná data jsou připojena k e-mailové aplikaci, kterou pravidelně nepoužívám, nebo se při pokusuo skenování dokumentu zobrazí chybová zpráva, že v mém počítači nenízaregistrována žádná výchozí e-mailová aplikace (CC4-121-[chybový kód])když zkouším skenovat dokument přímo do mé e-mailové aplikace pomocí ControlC Naskenujte dokument v systému OS X 10.8/macOS 10.12 - 10.15. Nelze opravit kabelové nebo bezdrátové připojení pomocí Nástroje pro opravusíťového připojení (Windows) Otevřete „Skenery a fotoaparáty“ a Vlastnosti. Používám Mac OS X. Nedaří se mi skenovat po síti. Jak mám postupovat? (cannot Error CC031, MTW012, MTW006) Používám Mac OS X. Nedaří se mi skenovat přes USB rozhraní. Jak mám postupovat? Při pokusu o skenování dokumentu pomocí tlačítka skenování nebo ovládacíhopanelu zařízení nemohu najít cílový počítač v síti. Při pokusu o skenování pomocí aplikace ControlCenter4 nebo ControlCenter3 pro systém Windows sezobrazí chybová zpráva „Chyba CC3-202.“, „Chyba CC4-202“, „ChybaCC3-205“ nebo „Chyba CC4-205. Při použití aplikace Brother iPrint & Scan v mobilním zařízení Android ™ se na pravéstraně naskenovaného dokumentu objevují okraje. Sdílím své zařízení Brother. Lze tisknout, ale nelze skenovat. Skenování do Upravitelného Textového Souboru (OCR) použitím ControlCenter4 vDomácím režimu (Windows) Skenování dokumentu pomocí aplikace Brother iPrint&Scan. (Windows, macOS) Skenování dokumentu ve Windows® 8 nebo novějším. Skenování více stránek do jednoho souboru místo jednotlivéhoskenování uloženého do samostatných souborů. Snažím se použít ovladač Brother z CD dodaného se zařízením nebo stažený z internetu anemohu skenovat z Windows Serveru® 2008, Windows Serveru® 2008 R2, Windows Serveru® 2012, Windows Serveru® 2012R2 nebo Windows Serveru® 2016. Tisk nebo sken pomocí aplikace Brother iPrint&Scan pro mobilní zařízení (Android/iOS) Tisk nebo skenování z aplikace Brother iPrint & Scan pomocí funkce NFC mobilníhozařízení Android ™. Tisk/skenování pomocí mobilního zařízení Změna nastavení skenování pro skenování z ControlCenter4 nebo pomocítlačítka SKENOVÁNÍ (pro Windows®) Více
(3) Nastavení hlasitosti přístroje Ověření zda má zařízení Brother oznamovací tón. Proč mé zařízení Brother nemá oznamovací tón?