Inkousty, tonery, pásky a termální štítky Brother Udržujte svá zařízení v hladkém chodu s originálními inkoustovými a tonerovými kazetami, páskami a termálními štítky, balíčky papíru nejvyšší kvality a rychle vyměnitelnými náhradními díly. Zobrazit spotřební materiál
MPS (Správa tiskových služeb) Spravujte a optimalizujte svou tiskovou flotilu pomocí programu leasingu tisku Zjistit více
(3) Jak používat Průvodce nasazením ovladače Driver Deployment Wizard (k dispozici pouze pro Windows) Zapnutí zámku nastavení Změna hesla pro blokování nastavení
(10) Šedé pozadí Šikmý obraz Bílé skvrny v tisku Černé svislé čáry na stránce Kopírování na obě strany papíru (oboustranné kopírování) Kopírování občanského průkazu Linky přes stránku Pomačkání nebo zvrásnění papíru Tečky černého toneru přes celou stránku Zvětšení nebo zmenšení kopírovaných obrazů Více
(22) (Video) Výměna tonerové kazety Fotovalec ! Málo toneru nebo Připravte novou tonerovou kazetu Na obrazovce aplikace Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybovázpráva „Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“. Naskenovaná data jsou připojena k e-mailové aplikaci, kterou pravidelně nepoužívám, nebo se při pokusuo skenování dokumentu zobrazí chybová zpráva, že v mém počítači nenízaregistrována žádná výchozí e-mailová aplikace (CC4-121-[chybový kód])když zkouším skenovat dokument přímo do mé e-mailové aplikace pomocí ControlC Neshoda typ medii nebo Neshoda medii Nesouhlasí velikost Objeví se zpráva s upozorněním na "Optický fotoválec je třeba vyměnit." /Zásobník papíru je téměř prázdný. "na počítači Macintosh. Papír uvízl uvnitř přístroje Papír uvízl v zásobníku na papír Papír uvízl v deskovém podavači Papír uvízl v oboustranném zásobníku Papír uvízl v zadní části přístroje Používám Mac OS X. Nedaří se mi skenovat po síti. Jak mám postupovat? (cannot Error CC031, MTW012, MTW006) Právě jsem vyměnil tonerovou kazetu a LCD displej stále zobrazuje zprávu „Docházítoner“ / „Vyměňte toner“ / „Toner končí“ nebo kontrolka LED toneru stálesvítí nebo bliká. Při pokusu o skenování pomocí aplikace ControlCenter4 nebo ControlCenter3 pro systém Windows sezobrazí chybová zpráva „Chyba CC3-202.“, „Chyba CC4-202“, „ChybaCC3-205“ nebo „Chyba CC4-205. Při skenování do OCR se zobrazuje chybové hlášení "This feature is not available because there is no OCR Software installed". Při spuštění nástroje pro aktualizaci Firmware nebo instalačního nástroje I-FAX se na monitoru počítače zobrazí hlášení „Programse nepodařilo spustit“. Jak mám postupovat? Status monitor zobrazuje zprávu„offline“. Válec končí Výměna fotoválce Zaseknutý dokument Více
(15) Šedé pozadí Šikmý obraz Bílé skvrny v tisku Černé svislé čáry na stránce Faxy, které posílám, jsou vždy přijímány se svislou černou čarou. Linky přes stránku Nainstaloval jsem Kompletní balík ovladačů a pro gramového vybavení, ale některé aplikacenebyly nainstalovány. (Pro Windows® 10) Nastavte zařízení Brother pro přeposílání přijatých faxů na jiné faxovéčíslo. Pomačkání nebo zvrásnění papíru Příjem faxů do počítače pro Windows (PC-Fax příjem) Přesměrování přijatých faxů na jiný přístroj Tečky černého toneru přes celou stránku Ukládání přijatých faxů do paměti přístroje Vypnutí příjmu do paměti Změna možností Příjem do paměti Více
(7) Aktualizace firmware zařízení pomocí aplikace Brother iPrint&Scan (Android / iOS) Co je aplikace Brother iPrint&Scan? Které připojení lze použít k tisku ze zařízení (iPhone, iPod touch, iPad) pomocíaplikace Brother iPrint&Scan? Mé tiskárně při použití Airprint trvá dlouho, než začne tisknout. (iOS 16) Na obrazovce aplikace Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybovázpráva „Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“. Při použití aplikace Brother iPrint & Scan v mobilním zařízení Android ™ se na pravéstraně naskenovaného dokumentu objevují okraje. Tisk nebo sken pomocí aplikace Brother iPrint&Scan pro mobilní zařízení (Android / iOS)
(18) Šikmý obraz (Video) Vložení papíru A4/Letter Dokument uvízl pod krytem dokumentu Dokument uvízl v horní části jednotky ADF Obálka se mačká Odstraňte malé kousky papíru uvízlé uvnitř ADF Papír uvízl uvnitř přístroje Papír uvízl v zásobníku na papír Papír uvízl v deskovém podavači Papír uvízl v oboustranném zásobníku Papír uvízl v zadní části přístroje Pomačkání nebo zvrásnění papíru Vkládání papíru do deskového podavače (DP) Vkládání standardního papíru, hlavičky dopisu, barevného papíru, tenkého papíru a recyklovaného papíru pomocí zásobníku papíru Založení a potisk obálek s využitím deskového podavače Založení a potisk silného papíru a štítků pomocí deskového podavače Založení silného papíru do zásobníku na papír Zaseknutý dokument Více
(37) Šedé pozadí Šikmý obraz Automatický tisk na obě strany papíru nebo tisk brožury Bílé skvrny v tisku Černé svislé čáry na stránce Které připojení lze použít k tisku ze zařízení (iPhone, iPod touch, iPad) pomocíaplikace Brother iPrint&Scan? Linky přes stránku Mé tiskárně při použití Airprint trvá dlouho, než začne tisknout. (iOS 16) Možná řešení problémů s kvalitou tisku Na obrazovce aplikace Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybovázpráva „Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“. Nainstaloval jsem Kompletní balík ovladačů a pro gramového vybavení, ale některé aplikacenebyly nainstalovány. (Pro Windows® 10) Nelze tisknout po aktualizaci systému Windows 10 (červen 2020) Nelze tisknout pomocí zařízení Brother v bezdrátové síti (Mac) Obálka se mačká Po aktualizaci Windows 10 (březen 2021) jsou moje tištěné dokumenty neúplné, nebo se běhemtisku při použití PC-FAX objevuje modrá obrazovka Pomačkání nebo zvrásnění papíru Použití makra z počítače (Windows®) Při tisku PDF souborů z aplikace Adobe® Acrobat®/Adobe® Acrobat® Reader®/Adobe® Reader® některápísmena chybí. Co mohu dělat, abych tento problém vyřešil? Snížení hlučnosti tisku Snížení spotřeby toneru Stav tiskárny je Offline nebo Pozastaveno. Tečky černého toneru přes celou stránku Tisk na obě strany papíru (Windows®) Tisk na obě strany papíru (Macintosh) Tisk nebo sken pomocí aplikace Brother iPrint&Scan pro mobilní zařízení (Android / iOS) Tisk více stránek na jeden list papíru (N na 1) (Windows®) Tisk/skenování pomocí mobilního zařízení Vše je černé Výtisk není zarovnaný, nebo je zmenšena velikost vytištěného dokumentu při tiskudokumentu z aplikace Microsoft Word 2010. Vytisknout jako plakát (Windows®) Vytisknout ve formě brožury (Windows®) Vytvořte nebo odstraňte tiskový profil (Windows®) Zabezpečený tisk (Macintosh) Zabezpečený tisk (Windows®) Zdvojený tisk Změna nastavení ovladače tiskárny (Windows/macOS) Zrušení tiskové úlohy Více
(43) "ControlCenter je třeba aktualizovat." - macOS 10.15 Catalina Funkce Easy Scan to E-mail Funkce skenování v síti nefunguje při stisknutí tlačítka skenování naovládacím panelu zařízení Brother. (Pro Windows) Jak mohu skenovat dokument z aplikace ve Windows Vista? Jak mohu skenovat dokument z aplikace ve Windows XP? Jak mohu skenovat obrázek a vložit ho do aplikace ve Windows XP? Jak mohu skenovat za použití „Průvodce skenery a fotoaparáty“ ve Windows XP? Jak spustím Průvodce skenery a fotoaparáty ve Windows Vista? Jsem uživatelem Windows Vista. Jak mohu skenovat obrázek a vložit ho do aplikace Office 2007? Jsem uživatelem Windows XP Professional x64 Edition/Windows Vista 64bitové edice. V aplikaci Corel® Paint Shop Pro® Xnemohu pomocí ovladače WIA skenovat. Jak mám postupovat? Jsem uživatelem Windows XP. Nemohu skenovat přes kabel USB. Jak mám postupovat? Které připojení lze použít k tisku ze zařízení (iPhone, iPod touch, iPad) pomocíaplikace Brother iPrint&Scan? Mohu tisknout, ale nelze skenovat přes síť. (Pro Windows) Na obrazovce aplikace Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybovázpráva „Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“. Nainstaloval jsem Kompletní balík ovladačů a pro gramového vybavení, ale některé aplikacenebyly nainstalovány. (Pro Windows® 10) Naskenovaná data jsou připojena k e-mailové aplikaci, kterou pravidelně nepoužívám, nebo se při pokusuo skenování dokumentu zobrazí chybová zpráva, že v mém počítači nenízaregistrována žádná výchozí e-mailová aplikace (CC4-121-[chybový kód])když zkouším skenovat dokument přímo do mé e-mailové aplikace pomocí ControlC Naskenujte dokument v systému OS X 10.8/macOS 10.12 - 10.15. Nelze najít cílový počítač v síti, když se pokouším naskenovat dokumentpomocí tlačítka Skenování nebo ovládacího panelu zařízení Odeslání naskenovaných dat na server FTP Odeslání skenovaných dat na server SharePoint® Otevřete „Skenery a fotoaparáty“ a Vlastnosti. Používám Mac OS X. Nedaří se mi skenovat po síti. Jak mám postupovat? (cannot Error CC031, MTW012, MTW006) Používám Mac OS X. Nedaří se mi skenovat přes USB rozhraní. Jak mám postupovat? Používám ovladač Brother z CD dodaného se zařízením nebo stažený z Internetu a ve Windows Server 2003 nemohu skenovat. Jak mámpostupovat? Při pokusu o skenování pomocí aplikace ControlCenter4 nebo ControlCenter3 pro systém Windows sezobrazí chybová zpráva „Chyba CC3-202.“, „Chyba CC4-202“, „ChybaCC3-205“ nebo „Chyba CC4-205. Při použití aplikace Brother iPrint & Scan v mobilním zařízení Android ™ se na pravéstraně naskenovaného dokumentu objevují okraje. Při skenování do OCR se zobrazuje chybové hlášení "This feature is not available because there is no OCR Software installed". Sdílím své zařízení Brother. Lze tisknout, ale nelze skenovat. Skenování do Upravitelného Textového Souboru (OCR) použitím ControlCenter4 vDomácím režimu (Windows) Skenování dokumentu ve Windows® 8 nebo novějším. Skenování pomocí Nuance™ PaperPort™ 14SE nebo jiných aplikací Windows Skenování více stránek do jednoho souboru místo jednotlivéhoskenování uloženého do samostatných souborů. Skenování do přílohy e-mailu Skenování do přílohy e-mailu pomocí aplikace ControlCenter2 (Macintosh) Skenování do přílohy e-mailu pomocí aplikace ControlCenter4 v pokročilém režimu (Windows®) Tisk nebo sken pomocí aplikace Brother iPrint&Scan pro mobilní zařízení (Android / iOS) Tisk/skenování pomocí mobilního zařízení Uložení naskenovaných dat do složky jako soubor PDF Uložení naskenovaných dat do složky jako soubor PDF pomocí aplikace ControlCenter2 (Macintosh) Uložení naskenovaných dat do složky jako soubor PDF pomocí aplikace ControlCenter4 v domácím režimu (Windows®) Uložte naskenovaná data do složky jako soubor PDF pomocí aplikace ControlCenter4 v pokročilém režimu (Windows®) Zaslání naskenovaných dat na e-mailový server Změna nastavení skenování pro skenování z ControlCenter4 nebo pomocítlačítka SKENOVÁNÍ (pro Windows®) Více