Inkousty, tonery, pásky a termální štítky Brother Udržujte svá zařízení v hladkém chodu s originálními inkoustovými a tonerovými kazetami, páskami a termálními štítky, balíčky papíru nejvyšší kvality a rychle vyměnitelnými náhradními díly. Zobrazit spotřební materiál
MPS (Správa tiskových služeb) Spravujte a optimalizujte svou tiskovou flotilu pomocí programu leasingu tisku Zjistit více
(3) Moje zařízení Brother se vypne automaticky nebo dříve než původně. Nemohu používat Gmail pro funkce e-mailu (například Skenování do e-mailu) a Internet fax (i-fax) Zařízení se automaticky nepřepne do režimu vypnutí.
(4) Jedna nebo více mých barev netiskne (prázdná). Kontrola kvality tisku Kontrola zarovnání tisku přístrojem Brother Tisk pouze černou inkoustovou kazetu, pokud barevné kazety dojdou.
(20) Absorbér inkoustu téměř plný / Téměř plná nádržka odstřiku / Absorbértéměř plný Bez papíru / Bez podávání papíru / Bez podávání papíru[zásobník 1/2/3] Dochází inkoust Hlášení Nelze tisknout XX Hlášení Nesprávná inkoustová kazeta Instalace startovacího inkoustu Nelze opravit kabelové nebo bezdrátové připojení pomocí Nástroje pro opravusíťového připojení (Windows) Nelze rozpoznat Nelze rozpoznat množství inkoustu Nelze skenovat Nesprávná velikost papíru Odpadní nádržka inkoustu nebo absorbér inkoustu je plný Otevreny kryt. Při použití nástroje BRAdmin Professional 4 nebo nástroje Mass Deployment Tool ke konfiguracinastavení na zařízeních Brother se zobrazí chybová zpráva „Deploy resultmismatch" (Nesoulad výsledků nasazení). Spanek Vyměňte inkoust Zamčená tiskárna Zas. pap.1 nerozpoznan Zaseknutý dokument Zaseknuty papir Více
(6) Aktualizoval jsem svůj počítač se systémem Windows 11 prostřednictvím služby Windows Update a nemohu jižtisknout, skenovat nebo faxovat z počítače. Jedna nebo více mých barev netiskne (prázdná). Kontrola kvality tisku Kontrola zarovnání tisku přístrojem Brother Nemohu používat Gmail pro funkce e-mailu (například Skenování do e-mailu) a Internet fax (i-fax) Tisk pouze černou inkoustovou kazetu, pokud barevné kazety dojdou.
(5) Instalace aplikace Brother Mobile Connect (pro mobilní zařízení) Nelze nastavit zařízení pomocí aplikace Brother Mobile Connect. (Android™) Nemohu se připojit k tiskárně přes Wi-Fi Direct pomocí pluginu Brother Print Service (Android™ 12 nebonovější). Po aktualizaci aplikace nemohu najít svou tiskárnu Brother v aplikaci Mopria™ Print Service (MPS) nebo BrotherPrint Service Plugin. (Android™) Při klepnutí na ikonu Tisk v mobilním zařízení (iPhone, iPod touch, iPad) se zobrazíchybová zpráva „No AirPrint Printers Found (Nebyly nalezeny žádné tiskárnyAirPrint)“.
(9) Dokument uvízl uvnitř jednotky ADF Dokument uvízl v horní části jednotky ADF Odstranění útržků papíru Odstranění útržků papíru uvízlých uvnitř jednotky ADF Papír uvíznutý v přední části přístroje Papír uvíznutý v zadní části přístroje Vkládání dokumentů do automatického podavače dokumentů ADF Zaseknutý dokument Zaseknuty papir
(20) Aktualizoval jsem svůj počítač se systémem Windows 11 prostřednictvím služby Windows Update a nemohu jižtisknout, skenovat nebo faxovat z počítače. Instalace aplikace Brother Mobile Connect (pro mobilní zařízení) Jedna nebo více mých barev netiskne (prázdná). Kontrola kvality tisku Kontrola zarovnání tisku přístrojem Brother Nelze nainstalovat ovladač tiskárny nebo tisknout v systému Windows 11. Nelze opravit kabelové nebo bezdrátové připojení pomocí Nástroje pro opravusíťového připojení (Windows) Nelze tisknout po aktualizaci systému Windows 10 (červen 2020) Nelze tisknout pomocí zařízení Brother v drátové síti (Windows / macOS) Nelze tisknout v bezdrátové síti (Wi-Fi) (Windows) Nemohu tisknout v bezdrátové síti (Wi-Fi) (Mac) Nemohu tisknout z počítače přes USB. Odstranění tiskových úloh z tiskové fronty. Proč v barevných inkoustových kazetách dochází inkoust, i když nikdy nebo jen zřídkatisknu barevně? Při klepnutí na ikonu Tisk v mobilním zařízení (iPhone, iPod touch, iPad) se zobrazíchybová zpráva „No AirPrint Printers Found (Nebyly nalezeny žádné tiskárnyAirPrint)“. Přidání zařízení Brother pomocí funkce AirPrint (macOS) Stav tiskárny je Offline nebo Pozastaveno Tisk pouze černou inkoustovou kazetu, pokud barevné kazety dojdou. Zlepšení špatné kvality tisku. Změna nastavení ovladače tiskárny (pro Windows)“. Více
(6) Aktualizoval jsem svůj počítač se systémem Windows 11 prostřednictvím služby Windows Update a nemohu jižtisknout, skenovat nebo faxovat z počítače. Instalace aplikace Brother Mobile Connect (pro mobilní zařízení) Nelze opravit kabelové nebo bezdrátové připojení pomocí Nástroje pro opravusíťového připojení (Windows) Nelze skenovat přes síť. Rychlost skenování je při skenování z mého zařízení malá. (Windows) Vkládání dokumentů do automatického podavače dokumentů ADF