Inkousty, tonery, pásky a termální štítky Brother Udržujte svá zařízení v hladkém chodu s originálními inkoustovými a tonerovými kazetami, páskami a termálními štítky, balíčky papíru nejvyšší kvality a rychle vyměnitelnými náhradními díly. Zobrazit spotřební materiál
MPS (Správa tiskových služeb) Spravujte a optimalizujte svou tiskovou flotilu pomocí programu leasingu tisku Zjistit více
(3) Jedna nebo více mých barev netiskne (prázdná). Kontrola kvality tisku Kontrola zarovnání tisku přístrojem Brother
(18) Absorbér inkoustu téměř plný / Téměř plná nádržka odstřiku / Absorbértéměř plný Bez papíru / Bez podávání papíru / Bez podávání papíru[zásobník 1/2/3] Dochází inkoust Instalace startovacího inkoustu Nelze opravit kabelové nebo bezdrátové připojení pomocí Nástroje pro opravusíťového připojení (Windows) Nelze rozpoznat Nelze rozpoznat množství inkoustu Nelze skenovat Nesprávná velikost papíru Nesprávná inkoustová kazeta Odpadní nádržka inkoustu nebo absorbér inkoustu je plný Otevreny kryt. Spanek Vyměňte inkoust Zamčená tiskárna Zas. pap.1 nerozpoznan Zaseknutý dokument Zaseknuty papir Více
(5) Aktualizoval jsem svůj počítač se systémem Windows 11 prostřednictvím služby Windows Update a nemohu jižtisknout, skenovat nebo faxovat z počítače. Jedna nebo více mých barev netiskne (prázdná). Kontrola kvality tisku Kontrola zarovnání tisku přístrojem Brother Nemohu používat Gmail pro funkce e-mailu (například Skenování do e-mailu) a Internet fax (i-fax)
(2) Nemohu se připojit k tiskárně přes Wi-Fi Direct pomocí pluginu Brother Print Service (Android™ 12 nebonovější). Po klepnutí na ikonu Tisk v mobilním zařízení ( iPhone, iPod touch, iPad ) se zobrazíchybová zpráva „Nebyly nalezeny žádné tiskárny AirPrint“ .
(9) Dokument uvízl uvnitř jednotky ADF Dokument uvízl v horní části jednotky ADF Odstranění útržků papíru Odstranění útržků papíru uvízlých uvnitř jednotky ADF Papír uvíznutý v přední části přístroje Papír uvíznutý v zadní části přístroje Vkládání dokumentů do automatického podavače dokumentů ADF Zaseknutý dokument Zaseknuty papir
(14) Aktualizoval jsem svůj počítač se systémem Windows 11 prostřednictvím služby Windows Update a nemohu jižtisknout, skenovat nebo faxovat z počítače. Jedna nebo více mých barev netiskne (prázdná). Kontrola kvality tisku Kontrola zarovnání tisku přístrojem Brother Nelze opravit kabelové nebo bezdrátové připojení pomocí Nástroje pro opravusíťového připojení (Windows) Nelze tisknout po aktualizaci systému Windows 10 (červen 2020) Nelze tisknout pomocí zařízení Brother v drátové síti (Windows / macOS) Nelze tisknout v bezdrátové síti (Wi-Fi) (Windows) Nemohu tisknout v bezdrátové síti (Wi-Fi) (Mac) Nemohu tisknout z počítače přes USB. Odstranění tiskových úloh z tiskové fronty. Po klepnutí na ikonu Tisk v mobilním zařízení ( iPhone, iPod touch, iPad ) se zobrazíchybová zpráva „Nebyly nalezeny žádné tiskárny AirPrint“ . Přidání zařízení Brother pomocí funkce AirPrint (macOS) Zlepšení špatné kvality tisku. Více
(4) Aktualizoval jsem svůj počítač se systémem Windows 11 prostřednictvím služby Windows Update a nemohu jižtisknout, skenovat nebo faxovat z počítače. Nelze opravit kabelové nebo bezdrátové připojení pomocí Nástroje pro opravusíťového připojení (Windows) Nemohu skenovat přes síť. Vkládání dokumentů do automatického podavače dokumentů ADF