Inkousty, tonery, pásky a termální štítky Brother Udržujte svá zařízení v hladkém chodu s originálními inkoustovými a tonerovými kazetami, páskami a termálními štítky, balíčky papíru nejvyšší kvality a rychle vyměnitelnými náhradními díly. Zobrazit spotřební materiál
MPS (Správa tiskových služeb) Spravujte a optimalizujte svou tiskovou flotilu pomocí programu leasingu tisku Zjistit více
(3) Jedna nebo více mých barev se netiskne (prázdné). Na vytištěném dokumentu se objevují jasné široké, vybledlé, vodorovné čáry (pruhování). Tisk s použitím pouze černé inkoustové kazety poté co dojde inkoust v barevných kazetách.
(30) Dochází inkoust Jsem uživatelem OS Windows Vista a zařízení Brother mám připojené do sítě. V tiskové frontě se zobrazují následující chyby "Error- Sent to Printer", "Sent to Printer" nebo "Deleting - Printing". Jak mám postupovat? Na obrazovce aplikace Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybovázpráva „Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“. Na Status monitoru se zobrazuje zpráva „Offline“. Nainstaluj startovací inkoust Naskenovaná data jsou připojena k e-mailové aplikaci, kterou pravidelně nepoužívám, nebo se při pokusuo skenování dokumentu zobrazí chybová zpráva, že v mém počítači nenízaregistrována žádná výchozí e-mailová aplikace (CC4-121-[chybový kód])když zkouším skenovat dokument přímo do mé e-mailové aplikace pomocí ControlC Nebyl rozpoznán zásobník papíru / nebyl rozpoznán zásobník papíru č. 2 Nelze rozpoznat Nelze rozpoznat množství inkoustu Nelze skenovat AX Nelze tisknout 3X Nelze tisknout 5X Nelze tisknout 7X Nelze tisknout XX Není inkoustová kazeta Nizka teplota Otevřený kryt Plný absorber inkoustu Po vyjmutí uvíznutého papíru se stále zobrazuje chybová zpráva„Uvíznutí papíru“. Přeplněná paměť Při pokusu o skenování pomocí aplikace ControlCenter4 nebo ControlCenter3 pro systém Windows sezobrazí chybová zpráva „Chyba CC3-202.“, „Chyba CC4-202“, „ChybaCC3-205“ nebo „Chyba CC4-205. Při skenování do OCR se zobrazuje chybové hlášení "This feature is not available because there is no OCR Software installed". Při spuštění nástroje pro aktualizaci Firmware nebo instalačního nástroje I-FAX se na monitoru počítače zobrazí hlášení „Programse nepodařilo spustit“. Jak mám postupovat? Špatný formát papíru Vyměňte inkoust Vysoká teplota Zamčená tiskárna Zaseknutý dokument / příliš dlouhý Zaseknutý papír Zkontrol. papír Více
(4) Jedna nebo více mých barev se netiskne (prázdné). Nainstaloval jsem Kompletní balík ovladačů a pro gramového vybavení, ale některé aplikacenebyly nainstalovány. (Pro Windows® 10) Příjem faxů do počítače pro Windows (PC-Fax příjem) Tisk s použitím pouze černé inkoustové kazety poté co dojde inkoust v barevných kazetách.
(8) Co je aplikace Brother iPrint&Scan? Jak mohu používat své mobilní zařízení s podporou NFC se zařízením Brother spodporou NFC? Když se pokouším tisknout nebo skenovat pomocí funkce NFC v iPrint & Scan, spustí se jinéaplikace. (Android ™ 10) Které připojení lze použít k tisku ze zařízení (iPhone, iPod touch, iPad) pomocíaplikace Brother iPrint&Scan? Na obrazovce aplikace Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybovázpráva „Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“. Při použití aplikace Brother iPrint & Scan v mobilním zařízení Android ™ se na pravéstraně naskenovaného dokumentu objevují okraje. Tisk nebo sken pomocí aplikace Brother iPrint&Scan pro mobilní zařízení (Android / iOS) Tisk nebo skenování z aplikace Brother iPrint & Scan pomocí funkce NFC mobilníhozařízení Android ™.
(7) (Video) Další postupy odstraňování zaseknutého papíru. (Video) Vložení standardního, Letter papíru velikosti A4 Po vyjmutí uvíznutého papíru se stále zobrazuje chybová zpráva„Uvíznutí papíru“. Vložení obálek do mého zařízení Vložení papíru do zásobníku papíru Zaseknutý dokument / příliš dlouhý Zaseknutý papír
(20) Jak mohu používat své mobilní zařízení s podporou NFC se zařízením Brother spodporou NFC? Jedna nebo více mých barev se netiskne (prázdné). Když se pokouším tisknout nebo skenovat pomocí funkce NFC v iPrint & Scan, spustí se jinéaplikace. (Android ™ 10) Které připojení lze použít k tisku ze zařízení (iPhone, iPod touch, iPad) pomocíaplikace Brother iPrint&Scan? Na obrazovce aplikace Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybovázpráva „Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“. Na vytištěném dokumentu se objevují jasné široké, vybledlé, vodorovné čáry (pruhování). Nainstaloval jsem Kompletní balík ovladačů a pro gramového vybavení, ale některé aplikacenebyly nainstalovány. (Pro Windows® 10) Nelze tisknout bez okrajů. Nelze tisknout po aktualizaci systému Windows 10 (červen 2020) Nelze tisknout pomocí zařízení Brother na bezdrátové síti (Mac) Nelze tisknout pomocí zařízení Brother v bezdrátové síti (Windows) Po aktualizaci Windows 10 (březen 2021) jsou moje tištěné dokumenty neúplné, nebo se běhemtisku při použití PC-FAX objevuje modrá obrazovka Proč dojde barevný inkoust v kazetách, když tisknu černobíle nebo jen zřídka barevně? Při tisku PDF souborů z aplikace Adobe® Acrobat®/Adobe® Acrobat® Reader®/Adobe® Reader® některápísmena chybí. Co mohu dělat, abych tento problém vyřešil? Stav tiskárny je Offline nebo Pozastaveno. Tisk nebo sken pomocí aplikace Brother iPrint&Scan pro mobilní zařízení (Android / iOS) Tisk nebo skenování z aplikace Brother iPrint & Scan pomocí funkce NFC mobilníhozařízení Android ™. Tisk s použitím pouze černé inkoustové kazety poté co dojde inkoust v barevných kazetách. Zlepšení špatné kvality tisku. Změna nastavení ovladače tiskárny (Windows/macOS) Více
(26) "ControlCenter je třeba aktualizovat." - macOS 10.15 Catalina 2stranné (duplexní) skenování Funkce Easy Scan to E-mail Funkce skenování v síti nefunguje při stisknutí tlačítka skenování naovládacím panelu zařízení Brother. (Pro Windows) Jak mohu používat své mobilní zařízení s podporou NFC se zařízením Brother spodporou NFC? Jak spustím Průvodce skenery a fotoaparáty ve Windows Vista? Jsem uživatelem Windows XP. Nemohu skenovat přes kabel USB. Jak mám postupovat? Když se pokouším tisknout nebo skenovat pomocí funkce NFC v iPrint & Scan, spustí se jinéaplikace. (Android ™ 10) Které připojení lze použít k tisku ze zařízení (iPhone, iPod touch, iPad) pomocíaplikace Brother iPrint&Scan? Mohu tisknout, ale nelze skenovat přes síť. (Pro Windows) Na obrazovce aplikace Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybovázpráva „Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“. Nainstaloval jsem Kompletní balík ovladačů a pro gramového vybavení, ale některé aplikacenebyly nainstalovány. (Pro Windows® 10) Naskenovaná data jsou připojena k e-mailové aplikaci, kterou pravidelně nepoužívám, nebo se při pokusuo skenování dokumentu zobrazí chybová zpráva, že v mém počítači nenízaregistrována žádná výchozí e-mailová aplikace (CC4-121-[chybový kód])když zkouším skenovat dokument přímo do mé e-mailové aplikace pomocí ControlC Naskenujte dokument a pošlete jej e-mailem jako přílohu. Naskenujte dokument v systému OS X 10.8/macOS 10.12 - 10.15. Nelze najít cílový počítač v síti, když se pokouším naskenovat dokumentpomocí tlačítka Skenování nebo ovládacího panelu zařízení Otevřete „Skenery a fotoaparáty“ a Vlastnosti. Při pokusu o skenování dokumentu dojde k chybě aplikace skeneru. (OS X 10.11) Při pokusu o skenování pomocí aplikace ControlCenter4 nebo ControlCenter3 pro systém Windows sezobrazí chybová zpráva „Chyba CC3-202.“, „Chyba CC4-202“, „ChybaCC3-205“ nebo „Chyba CC4-205. Při použití aplikace Brother iPrint & Scan v mobilním zařízení Android ™ se na pravéstraně naskenovaného dokumentu objevují okraje. Při skenování do OCR se zobrazuje chybové hlášení "This feature is not available because there is no OCR Software installed". Sdílím své zařízení Brother. Lze tisknout, ale nelze skenovat. Skenování více stránek do jednoho souboru místo jednotlivéhoskenování uloženého do samostatných souborů. Tisk nebo sken pomocí aplikace Brother iPrint&Scan pro mobilní zařízení (Android / iOS) Tisk nebo skenování z aplikace Brother iPrint & Scan pomocí funkce NFC mobilníhozařízení Android ™. Změna nastavení skenování pro skenování z ControlCenter4 nebo pomocítlačítka SKENOVÁNÍ (pro Windows®) Více