Inkousty, tonery, pásky a termální štítky Brother Udržujte svá zařízení v hladkém chodu s originálními inkoustovými a tonerovými kazetami, páskami a termálními štítky, balíčky papíru nejvyšší kvality a rychle vyměnitelnými náhradními díly. Zobrazit spotřební materiál
MPS (Správa tiskových služeb) Spravujte a optimalizujte svou tiskovou flotilu pomocí programu leasingu tisku Zjistit více
(2) Důležité informace pro ochranu vašeho zařízení Brother proti neoprávněnémupřístupu přes síť Nemohu používat Gmail pro funkce e-mailu (například Skenování do e-mailu) a Internet fax (i-fax)
(2) Na vytištěném dokumentu se objevují jasné široké, vybledlé, vodorovné čáry (pruhování). Tisk s použitím pouze černé inkoustové kazety poté co dojde inkoust v barevných kazetách.
(27) Absorbér inkoustu je plný Absorbér inkoustu téměř plný / Téměř plná nádržka odstřiku / Absorbértéměř plný Dochází inkoust Jsem uživatelem OS Windows Vista a zařízení Brother mám připojené do sítě. V tiskové frontě se zobrazují následující chyby "Error- Sent to Printer", "Sent to Printer" nebo "Deleting - Printing". Jak mám postupovat? Na Status monitoru se zobrazuje zpráva „Offline“. Nainstaluj startovací inkoust Naskenovaná data jsou připojena k e-mailové aplikaci, kterou pravidelně nepoužívám, nebo se při pokusuo skenování dokumentu zobrazí chybová zpráva, že v mém počítači nenízaregistrována žádná výchozí e-mailová aplikace (CC4-121-[chybový kód])když zkouším skenovat dokument přímo do mé e-mailové aplikace pomocí ControlC Nebyl rozpoznán zásobník papíru / nebyl rozpoznán zásobník papíru č. 2 Nelze opravit kabelové nebo bezdrátové připojení pomocí Nástroje pro opravusíťového připojení (Windows) Nelze rozpoznat Nelze rozpoznat množství inkoustu Nelze skenovat AX Není podán papír Není inkoustová kazeta Nesprávná barva inkoustu Nizka teplota Otevřený kryt Po zavření krytu skeneru se stále zobrazuje chybová zpráva „Kryt je otevřený“. (Spokyny pro video) Používám Mac OS X. Nedaří se mi skenovat po síti. Jak mám postupovat? (cannot Error CC031, MTW012, MTW006) Při instalaci ovladačů, Norton AntiVirus zobrazuje bezpečnostní upozornění, že se pokouší nebezpečná aplikace "xxxxx.exe připojitk DNS serveru". Jak mám postupovat? Při pokusu o skenování pomocí aplikace ControlCenter4 nebo ControlCenter3 pro systém Windows sezobrazí chybová zpráva „Chyba CC3-202.“, „Chyba CC4-202“, „ChybaCC3-205“ nebo „Chyba CC4-205. Při skenování do OCR se zobrazuje chybové hlášení "This feature is not available because there is no OCR Software installed". Při spuštění nástroje pro aktualizaci Firmware nebo instalačního nástroje I-FAX se na monitoru počítače zobrazí hlášení „Programse nepodařilo spustit“. Jak mám postupovat? Spanek Vyměňte inkoust Vysoká teplota Zamčená tiskárna Více
(7) Aktualizoval jsem svůj počítač se systémem Windows 11 prostřednictvím služby Windows Update a nemohu jižtisknout, skenovat nebo faxovat z počítače. Faxy, které posílám, jsou vždy přijímány se svislou černou čarou. Nainstaloval jsem Kompletní balík ovladačů a pro gramového vybavení, ale některé aplikacenebyly nainstalovány. (Pro Windows® 10) Nemohu používat Gmail pro funkce e-mailu (například Skenování do e-mailu) a Internet fax (i-fax) Odesílání faxu. Odeslání PC-FAX. Tisk s použitím pouze černé inkoustové kazety poté co dojde inkoust v barevných kazetách.
(9) Co je aplikace Brother iPrint&Scan? Jak mohu používat své mobilní zařízení s podporou NFC se zařízením Brother spodporou NFC? Když se pokouším tisknout nebo skenovat pomocí funkce NFC v iPrint & Scan, spustí se jinéaplikace. (Android ™ 10) Které připojení lze použít k tisku ze zařízení (iPhone, iPod touch, iPad) pomocíaplikace Brother iPrint&Scan? Nemohu se připojit k tiskárně přes Wi-Fi Direct pomocí pluginu Brother Print Service (Android™ 12 nebonovější). Po klepnutí na ikonu Tisk v mobilním zařízení ( iPhone, iPod touch, iPad ) se zobrazíchybová zpráva „Nebyly nalezeny žádné tiskárny AirPrint“ . Při použití aplikace Brother iPrint & Scan v mobilním zařízení Android ™ se na pravéstraně naskenovaného dokumentu objevují okraje. Tisk nebo sken pomocí aplikace Brother iPrint&Scan pro mobilní zařízení (Android/iOS) Tisk nebo skenování z aplikace Brother iPrint & Scan pomocí funkce NFC mobilníhozařízení Android ™.
(3) (Video) Vložení obálky (ruční podavač) Vložení obálky (Slot pro ruční podávání) Vložení papíru do zásobníku papíru
(26) Aktualizoval jsem svůj počítač se systémem Windows 11 prostřednictvím služby Windows Update a nemohu jižtisknout, skenovat nebo faxovat z počítače. Jak mohu používat své mobilní zařízení s podporou NFC se zařízením Brother spodporou NFC? Jsem uživatelem Windows Vista. Při použití tiskového ovladače XML Paper Specification, je rychlost tisku velmi pomalá. Když se pokouším tisknout nebo skenovat pomocí funkce NFC v iPrint & Scan, spustí se jinéaplikace. (Android ™ 10) Které připojení lze použít k tisku ze zařízení (iPhone, iPod touch, iPad) pomocíaplikace Brother iPrint&Scan? Na vytištěném dokumentu se objevují jasné široké, vybledlé, vodorovné čáry (pruhování). Nainstaloval jsem Kompletní balík ovladačů a pro gramového vybavení, ale některé aplikacenebyly nainstalovány. (Pro Windows® 10) Nelze opravit kabelové nebo bezdrátové připojení pomocí Nástroje pro opravusíťového připojení (Windows) Nelze tisknout bez okrajů. Nelze tisknout po aktualizaci systému Windows 10 (červen 2020) Nelze tisknout pomocí zařízení Brother v bezdrátové síti (Mac) Nelze tisknout pomocí zařízení Brother v bezdrátové síti (Windows) Nelze tisknout z mého počítače přes rozhraní USB. Nemohu tisknout pomocí zařízení Brother v kabelové síti. (Windows®, macOS) Odstranění tiskových úloh z tiskové fronty. Po aktualizaci Windows 10 (březen 2021) jsou moje tištěné dokumenty neúplné, nebo se běhemtisku při použití PC-FAX objevuje modrá obrazovka Po klepnutí na ikonu Tisk v mobilním zařízení ( iPhone, iPod touch, iPad ) se zobrazíchybová zpráva „Nebyly nalezeny žádné tiskárny AirPrint“ . Proč dojde barevný inkoust v kazetách, když tisknu černobíle nebo jen zřídka barevně? Při tisku PDF souborů z aplikace Adobe® Acrobat®/Adobe® Acrobat® Reader®/Adobe® Reader® některápísmena chybí. Co mohu dělat, abych tento problém vyřešil? Přidání zařízení Brother pomocí funkce AirPrint (macOS) Stav tiskárny je Offline nebo Pozastaveno. Tisk nebo sken pomocí aplikace Brother iPrint&Scan pro mobilní zařízení (Android/iOS) Tisk nebo skenování z aplikace Brother iPrint & Scan pomocí funkce NFC mobilníhozařízení Android ™. Tisk s použitím pouze černé inkoustové kazety poté co dojde inkoust v barevných kazetách. Tisk/skenování pomocí mobilního zařízení Změna nastavení ovladače tiskárny (Windows/macOS) Více
(39) "ControlCenter je třeba aktualizovat." - macOS 10.15 Catalina Aktualizoval jsem svůj počítač se systémem Windows 11 prostřednictvím služby Windows Update a nemohu jižtisknout, skenovat nebo faxovat z počítače. Během, zápisu na paměťovou kartu založenou ve slotu zařízení se nemění hlášení na displeji. Vypadá to, jako by zařízení přestalopracovat. Jak mám postupovat ? Funkce Easy Scan to E-mail Funkce skenování v síti nefunguje při stisknutí tlačítka skenování naovládacím panelu zařízení Brother. (Pro Windows) Jak mohu používat své mobilní zařízení s podporou NFC se zařízením Brother spodporou NFC? Jak mohu skenovat dokument z aplikace ve Windows Vista? Jak mohu skenovat dokument z aplikace ve Windows XP? Jak mohu skenovat obrázek a vložit ho do aplikace ve Windows XP? Jak mohu skenovat za použití „Průvodce skenery a fotoaparáty“ ve Windows XP? Jak spustím Průvodce skenery a fotoaparáty ve Windows Vista? Jsem uživatelem Windows Vista. Jak mohu skenovat obrázek a vložit ho do aplikace Office 2007? Jsem uživatelem Windows XP. Nemohu skenovat přes kabel USB. Jak mám postupovat? Když se pokouším tisknout nebo skenovat pomocí funkce NFC v iPrint & Scan, spustí se jinéaplikace. (Android ™ 10) Které připojení lze použít k tisku ze zařízení (iPhone, iPod touch, iPad) pomocíaplikace Brother iPrint&Scan? Mohu tisknout, ale nelze skenovat přes síť. (Pro Mac) Mohu tisknout, ale nelze skenovat přes síť. (Pro Windows) Mohu tisknout, ale nelze skenovat přes síť. (Pro Windows) Nainstaloval jsem Kompletní balík ovladačů a pro gramového vybavení, ale některé aplikacenebyly nainstalovány. (Pro Windows® 10) Naskenovaná data jsou připojena k e-mailové aplikaci, kterou pravidelně nepoužívám, nebo se při pokusuo skenování dokumentu zobrazí chybová zpráva, že v mém počítači nenízaregistrována žádná výchozí e-mailová aplikace (CC4-121-[chybový kód])když zkouším skenovat dokument přímo do mé e-mailové aplikace pomocí ControlC Naskenujte dokument v systému OS X 10.8/macOS 10.12 - 10.15. Nelze opravit kabelové nebo bezdrátové připojení pomocí Nástroje pro opravusíťového připojení (Windows) Otevřete „Skenery a fotoaparáty“ a Vlastnosti. Používám Mac OS X. Nedaří se mi skenovat po síti. Jak mám postupovat? (cannot Error CC031, MTW012, MTW006) Používám Mac OS X. Nedaří se mi skenovat přes USB rozhraní. Jak mám postupovat? Používám ovladač Brother z CD dodaného se zařízením nebo stažený z Internetu a ve Windows Server 2003 nemohu skenovat. Jak mámpostupovat? Při pokusu o skenování dokumentu dojde k chybě aplikace skeneru. (OS X 10.11) Při pokusu o skenování dokumentu pomocí tlačítka skenování nebo ovládacíhopanelu zařízení nemohu najít cílový počítač v síti. Při pokusu o skenování pomocí aplikace ControlCenter4 nebo ControlCenter3 pro systém Windows sezobrazí chybová zpráva „Chyba CC3-202.“, „Chyba CC4-202“, „ChybaCC3-205“ nebo „Chyba CC4-205. Při použití aplikace Brother iPrint & Scan v mobilním zařízení Android ™ se na pravéstraně naskenovaného dokumentu objevují okraje. Při skenování do OCR se zobrazuje chybové hlášení "This feature is not available because there is no OCR Software installed". Sdílím své zařízení Brother. Lze tisknout, ale nelze skenovat. Skenování a uložení dokumentu ve formátu PDF pro systém Windows (skenování dosouboru) Skenování více stránek do jednoho souboru místo jednotlivéhoskenování uloženého do samostatných souborů. Tisk nebo sken pomocí aplikace Brother iPrint&Scan pro mobilní zařízení (Android/iOS) Tisk nebo skenování z aplikace Brother iPrint & Scan pomocí funkce NFC mobilníhozařízení Android ™. Tisk/skenování pomocí mobilního zařízení Zkombinujte více naskenovaných dokumentů do jednoho souboru pomocí PaperPort™ Změna nastavení skenování pro skenování z ControlCenter4 nebo pomocítlačítka SKENOVÁNÍ (pro Windows®) Více