- Aktualizace ovladače nebo firmwaru vašeho zařízení Brother
- Aktualizoval jsem svůj počítač se systémem Windows 11 prostřednictvím služby Windows Update a nemohu jižtisknout, skenovat nebo faxovat z počítače.
- Automatický tisk na obě strany papíru (automatický oboustranný tisk) (Macintosh)
- Automatický tisk na obě strany papíru (automatický oboustranný tisk) (Windows®)
- Instalace aplikace PaperPort™ 12SE / 14SE (Windows)
- Instalace vestavěných ovladačů (pro Windows 8 nebo novější)
- Jak identifikovat operační systém (OS).
- Jaký formát balíčku ovladačů podporuje moje distribuce Linuxu?
- Kde si mohu stáhnout aplikaci Brother iPrint&Scan pro Mac?
- Když spustím nástroj pro aktualizaci Firmware nebo instalační nástroj I-FAX, nástroj se mě zeptá na způsob připojení k internetu.Existují dvě možnosti: Přímé připojení nebo Pomocí serveru proxy. Jakou možnost mám zvolit?
- Kontrola verze ovladače skeneru.
- Nainstalujte software vašeho zařízení Brother z dodaného instalačního CD. (Windows)
- Nelze uložit soubor stažený z části „Soubory ke stažení“ ze stránek Technicképodpory Brother (pro Windows).
- Nemohu najít Print & Fax. Kde je najdu? Jak přidám zařízení Brother jako tiskárnu na Mac OSX 10.5?
- Odinstalace ovladačů. (Mac OS X 10.6 nebo vyšší)
- Odinstalace programů a ovladačů Brother (Windows)
- Otevření Ovládacího panelu (pro systém Windows)
- Otevření Status monitoru
- Přidání zařízení Brother pomocí funkce AirPrint (macOS)
- V předvolbách tisku nelze najít nějakou možnost. (Pro Windows)
- V systému Windows®jsou okna ovladače tiskárny Brother nebo skeneru v cizím jazyce. Jak lze změnit oknoovladače tiskárny nebo skeneru tak, aby se v místním jazyce?
- Vypněte funkci Zobrazit nástroj Status Monitor (Windows®)
- Vytisknout jako plakát (Windows®)
- Zařízení Brother nebylo možné nalézt v síti, i když byly dopočítače nainstalovány ovladače.
- Zkontrolujte typ ovladače skeneru nainstalovaného připojením kabelu USB/ paralelního kabelu.
- Změna nastavení ovladače tiskárny (operační systém Windows)