Inkousty, tonery, pásky a termální štítky Brother Udržujte svá zařízení v hladkém chodu s originálními inkoustovými a tonerovými kazetami, páskami a termálními štítky, balíčky papíru nejvyšší kvality a rychle vyměnitelnými náhradními díly. Zobrazit spotřební materiál
MPS (Správa tiskových služeb) Spravujte a optimalizujte svou tiskovou flotilu pomocí programu leasingu tisku Zjistit více
(10) Kontrola kvality tisku Kontrola zarovnání tisku přístrojem Brother Kopírování dokumentu Kopírování na obě strany papíru (oboustranné kopírování) Kopírování občanského průkazu Kopírování v úsporném režimu inkoustu Pokud dojde inkoust v barevných kazetách, tiskněte pouze s černou inkoustovou kazetou. Seřiďte podávání papíru tak, aby se snížil počet svislých čar. Změna voleb tiskových nastavení při potížích s tiskem Zvětšení nebo zmenšení kopírovaných obrazů Více
(24) Dochází inkoust Hlášení Neni papir / Papir neni podan Jsem uživatelem OS Windows Vista a zařízení Brother mám připojené do sítě. V tiskové frontě se zobrazují následující chyby "Error- Sent to Printer", "Sent to Printer" nebo "Deleting - Printing". Jak mám postupovat? Na obrazovce aplikace Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybovázpráva „Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“. Nainstaluj startovací inkoust Naskenovaná data jsou připojena k e-mailové aplikaci, kterou pravidelně nepoužívám, nebo se při pokusuo skenování dokumentu zobrazí chybová zpráva, že v mém počítači nenízaregistrována žádná výchozí e-mailová aplikace (CC4-121-[chybový kód])když zkouším skenovat dokument přímo do mé e-mailové aplikace pomocí ControlC Nelze rozpoznat Nelze rozpoznat množství inkoustu Nelze skenovat Nelze tisknout XX Nepoužitelné zařízení Nesprávná velikost papíru Nesprávná inkoustová kazeta Otevřený kryt. Používám Mac OS X. Nedaří se mi skenovat po síti. Jak mám postupovat? (cannot Error CC031, MTW012, MTW006) Při instalaci ovladačů, Norton AntiVirus zobrazuje bezpečnostní upozornění, že se pokouší nebezpečná aplikace "xxxxx.exe připojitk DNS serveru". Jak mám postupovat? Při pokusu o skenování pomocí aplikace ControlCenter4 nebo ControlCenter3 pro systém Windows sezobrazí chybová zpráva „Chyba CC3-202.“, „Chyba CC4-202“, „ChybaCC3-205“ nebo „Chyba CC4-205. Při skenování do OCR se zobrazuje chybové hlášení "This feature is not available because there is no OCR Software installed". Při spuštění nástroje pro aktualizaci Firmware nebo instalačního nástroje I-FAX se na monitoru počítače zobrazí hlášení „Programse nepodařilo spustit“. Jak mám postupovat? Status monitor zobrazuje zprávu„offline“. Vyměňte inkoust Vysoká teplota Zásobník papíru č. 1 nebyl rozpoznán / zásobník papíru č. 2 nebyl rozpoznán Zaseknutý dokument Více
(15) Faxy, které posílám, jsou vždy přijímány se svislou černou čarou. Kontrola kvality tisku Kontrola zarovnání tisku přístrojem Brother Nainstaloval jsem Kompletní balík ovladačů a pro gramového vybavení, ale některé aplikacenebyly nainstalovány. (Pro Windows® 10) Odesílání faxu. Odeslání faxu pomocí funkce PC-FAX (Windows®) Pokud dojde inkoust v barevných kazetách, tiskněte pouze s černou inkoustovou kazetou. Příjem faxů do počítače pro Windows (PC-Fax příjem) Přesměrování přijatých faxů na jiný přístroj Seřiďte podávání papíru tak, aby se snížil počet svislých čar. Tisk faxů uložených do paměti přístroje Ukládání přijatých faxů do paměti přístroje Vypnutí příjmu do paměti Změna možností Příjem do paměti Změna voleb tiskových nastavení při potížích s tiskem Více
(5) Co je aplikace Brother iPrint&Scan? Které připojení lze použít k tisku ze zařízení (iPhone, iPod touch, iPad) pomocíaplikace Brother iPrint&Scan? Na obrazovce aplikace Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybovázpráva „Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“. Při použití aplikace Brother iPrint & Scan v mobilním zařízení Android ™ se na pravéstraně naskenovaného dokumentu objevují okraje. Tisk nebo sken pomocí aplikace Brother iPrint&Scan pro mobilní zařízení (Android / iOS)
(15) Dokument uvízl uvnitř jednotky ADF Dokument uvízl v horní části jednotky ADF Dokument uvíznutý ve spodní části jednotky ADF Odstranění útržků papíru Odstranění útržků papíru uvízlých uvnitř jednotky ADF Papír uvíznutý v přední části přístroje Papír uvíznutý v zadní části přístroje Vkládání dokumentů do automatického podavače dokumentů ADF Vložení dokumentu na sklo skeneru Vložení fotografického papíru do zásobníku papíru č. 1 Vložení obálek do zásobníku papíru č. 1 Vložte papír do slotu k ručnímu podávání Vložte papír formátu A3, Ledger nebo Legal do zásobníku papíru č. 1 / zásobníku papíru č. 2 Vložte papír formátu A4, Letter nebo Executive do zásobníku papíru č. 1 / zásobníku papíru č. 2 Zaseknutý dokument Více
(26) Automatický tisk na obě strany papíru nebo tisk brožury Automatický tisk na obě strany papíru (automatický oboustranný tisk) (Macintosh) Automatický tisk na obě strany papíru (automatický oboustranný tisk) (Windows®) Automatický tisk ve formě brožury (Windows®) Kontrola kvality tisku Kontrola zarovnání tisku přístrojem Brother Které připojení lze použít k tisku ze zařízení (iPhone, iPod touch, iPad) pomocíaplikace Brother iPrint&Scan? Na obrazovce aplikace Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybovázpráva „Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“. Nainstaloval jsem Kompletní balík ovladačů a pro gramového vybavení, ale některé aplikacenebyly nainstalovány. (Pro Windows® 10) Nelze tisknout bez okrajů. Nelze tisknout po aktualizaci systému Windows 10 (červen 2020) Nelze tisknout pomocí zařízení Brother v bezdrátové síti (Mac) Po aktualizaci Windows 10 (březen 2021) jsou moje tištěné dokumenty neúplné, nebo se běhemtisku při použití PC-FAX objevuje modrá obrazovka Pokud dojde inkoust v barevných kazetách, tiskněte pouze s černou inkoustovou kazetou. Proč dojde barevný inkoust v kazetách, když tisknu černobíle nebo jen zřídka barevně? Při tisku PDF souborů z aplikace Adobe® Acrobat®/Adobe® Acrobat® Reader®/Adobe® Reader® některápísmena chybí. Co mohu dělat, abych tento problém vyřešil? Seřiďte podávání papíru tak, aby se snížil počet svislých čar. Snížení hlučnosti tisku Stav tiskárny je Offline nebo Pozastaveno. Tisk nebo sken pomocí aplikace Brother iPrint&Scan pro mobilní zařízení (Android / iOS) Tisk/skenování pomocí mobilního zařízení Vytisknout jako plakát (Windows®) Zařízení tiskne vždy jen jednu kopii dokumentu, i když jsem nastavil dvě nebo více kopií. (Pro uživatele Windows 2000/XP a WindowsVista) Zlepšení špatné kvality tisku. Změna nastavení ovladače tiskárny (Windows/macOS) Změna voleb tiskových nastavení při potížích s tiskem Více
(44) "ControlCenter je třeba aktualizovat." - macOS 10.15 Catalina Funkce Easy Scan to E-mail Funkce skenování v síti nefunguje při stisknutí tlačítka skenování naovládacím panelu zařízení Brother. (Pro Windows) Jak mohu skenovat dokument z aplikace ve Windows Vista? Jak mohu skenovat dokument z aplikace Windows Vista Fotogalerie? Jak spustím Průvodce skenery a fotoaparáty ve Windows Vista? Jsem uživatelem Windows Vista. Jak mohu skenovat obrázek a vložit ho do aplikace Office 2007? Které připojení lze použít k tisku ze zařízení (iPhone, iPod touch, iPad) pomocíaplikace Brother iPrint&Scan? Mohu tisknout, ale nelze skenovat přes síť. (Pro Windows) Na obrazovce aplikace Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybovázpráva „Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“. Nainstaloval jsem Kompletní balík ovladačů a pro gramového vybavení, ale některé aplikacenebyly nainstalovány. (Pro Windows® 10) Naskenovaná data jsou připojena k e-mailové aplikaci, kterou pravidelně nepoužívám, nebo se při pokusuo skenování dokumentu zobrazí chybová zpráva, že v mém počítači nenízaregistrována žádná výchozí e-mailová aplikace (CC4-121-[chybový kód])když zkouším skenovat dokument přímo do mé e-mailové aplikace pomocí ControlC Naskenujte dokument v systému OS X 10.8/macOS 10.12 - 10.15. Nelze najít cílový počítač v síti, když se pokouším naskenovat dokumentpomocí tlačítka Skenování nebo ovládacího panelu zařízení Odeslání naskenovaných dat na server CIFS Odeslání naskenovaných dat na server FTP Otevřete „Skenery a fotoaparáty“ a Vlastnosti. Používám Mac OS X. Nedaří se mi skenovat po síti. Jak mám postupovat? (cannot Error CC031, MTW012, MTW006) Používám Mac OS X. Nedaří se mi skenovat přes USB rozhraní. Jak mám postupovat? Při pokusu o skenování pomocí aplikace ControlCenter4 nebo ControlCenter3 pro systém Windows sezobrazí chybová zpráva „Chyba CC3-202.“, „Chyba CC4-202“, „ChybaCC3-205“ nebo „Chyba CC4-205. Při použití aplikace Brother iPrint & Scan v mobilním zařízení Android ™ se na pravéstraně naskenovaného dokumentu objevují okraje. Při skenování do OCR se zobrazuje chybové hlášení "This feature is not available because there is no OCR Software installed". Sdílím své zařízení Brother. Lze tisknout, ale nelze skenovat. Skenování do Upravitelného Textového Souboru (OCR) použitím ControlCenter4 vDomácím režimu (Windows) Skenování dokumentu ve Windows® 8 nebo novějším. Skenování pomocí Nuance™ PaperPort™ 14SE nebo jiných aplikací Windows Skenování více stránek do jednoho souboru místo jednotlivéhoskenování uloženého do samostatných souborů. Skenování do přílohy e-mailu Skenování do přílohy e-mailu pomocí aplikace ControlCenter2 (Macintosh) Skenování do přílohy e-mailu pomocí aplikace ControlCenter4 v pokročilém režimu (Windows®) Skenování do upravitelného textového souboru (OCR) pomocí aplikace ControlCenter2 (Macintosh) Skenování do upravitelného textového souboru pomocí funkce OCR Snažím se použít ovladač Brother z CD dodaného se zařízením nebo stažený z internetu anemohu skenovat z Windows Serveru® 2008, Windows Serveru® 2008 R2, Windows Serveru® 2012, Windows Serveru® 2012R2 nebo Windows Serveru® 2016. Tisk nebo sken pomocí aplikace Brother iPrint&Scan pro mobilní zařízení (Android / iOS) Tisk/skenování pomocí mobilního zařízení Uložení naskenovaných dat do složky jako soubor PDF Uložení naskenovaných dat do složky jako soubor PDF pomocí aplikace ControlCenter2 (Macintosh) Uložení naskenovaných dat do složky jako soubor PDF pomocí aplikace ControlCenter4 v domácím režimu (Windows®) Uložte naskenovaná data do složky jako soubor PDF pomocí aplikace ControlCenter4 v pokročilém režimu (Windows®) Vkládání dokumentů do automatického podavače dokumentů ADF Vložení dokumentu na sklo skeneru Zaslání naskenovaných dat na e-mailový server Zkombinujte více naskenovaných dokumentů do jednoho souboru pomocí PaperPort™ Změna nastavení skenování pro skenování z ControlCenter4 nebo pomocítlačítka SKENOVÁNÍ (pro Windows®) Více