Inkousty, tonery, pásky a termální štítky Brother Udržujte svá zařízení v hladkém chodu s originálními inkoustovými a tonerovými kazetami, páskami a termálními štítky, balíčky papíru nejvyšší kvality a rychle vyměnitelnými náhradními díly. Zobrazit spotřební materiál
MPS (Správa tiskových služeb) Spravujte a optimalizujte svou tiskovou flotilu pomocí programu leasingu tisku Zjistit více
(24) (Video) Papír je zaseknutý uvnitř přístroje. (Video) Výměna jednotky fotoválce (Video) Výměna tonerové kazety Autodiagnostika Co znamenají LED indikátory? Chyba kazety Chybný toner Málo paměti Málo toneru Na Status monitoru se zobrazuje zpráva „off line“. (Windows) Nelze opravit kabelové nebo bezdrátové připojení pomocí Nástroje pro opravusíťového připojení (Windows) Nelze rozpoznat Nelze tisknout ## Není toner Neni papir Z1 Otevřený kryt Papír uvízl uvnitř přístroje Po výměně jednotky fotoválce za nový se stále zobrazuje chybová zpráva „Vymentevalec“ nebo „Valec brzy konci“. Právě jsem vyměnil tonerovou kazetu a na LCD se stále zobrazuje zpráva „Malo toneru“ nebo„Vymen toner“. Stav tiskárny je offline nebo pozastaveno. Válec ! Válec končí Výměna jednotky fotoválce Výměna tonerové kazety Více
(3) Aktualizoval jsem svůj počítač se systémem Windows 11 prostřednictvím služby Windows Update a nemohu jižtisknout, skenovat nebo faxovat z počítače. Nemohu používat Gmail pro funkce e-mailu (například Skenování do e-mailu) a Internet fax (i-fax) Vybledlý tisk
(5) Instalace aplikace Brother Mobile Connect (pro mobilní zařízení) Nelze nastavit zařízení pomocí aplikace Brother Mobile Connect. (Android™) Nemohu se připojit k tiskárně přes Wi-Fi Direct pomocí pluginu Brother Print Service (Android™ 12 nebonovější). Po aktualizaci aplikace nemohu najít svou tiskárnu Brother v aplikaci Mopria™ Print Service (MPS) nebo BrotherPrint Service Plugin. (Android™) Při klepnutí na ikonu Tisk v mobilním zařízení (iPhone, iPod touch, iPad) se zobrazíchybová zpráva „No AirPrint Printers Found (Nebyly nalezeny žádné tiskárnyAirPrint)“.
(17) Aktualizoval jsem svůj počítač se systémem Windows 11 prostřednictvím služby Windows Update a nemohu jižtisknout, skenovat nebo faxovat z počítače. Čáry přes stránku Černé svislé linky na výtisku Instalace aplikace Brother Mobile Connect (pro mobilní zařízení) Nedostatečná fixace Nelze opravit kabelové nebo bezdrátové připojení pomocí Nástroje pro opravusíťového připojení (Windows) Nelze tisknout v bezdrátové síti (Wi-Fi) (Windows) Nemohu tisknout v bezdrátové síti (Wi-Fi) (Mac) Nemohu tisknout z počítače přes USB. Odstranění tiskových úloh z tiskové fronty. Při klepnutí na ikonu Tisk v mobilním zařízení (iPhone, iPod touch, iPad) se zobrazíchybová zpráva „No AirPrint Printers Found (Nebyly nalezeny žádné tiskárnyAirPrint)“. Přidání zařízení Brother pomocí funkce AirPrint (macOS) Stav tiskárny je offline nebo pozastaveno. Tonerové skvrny Vybledlý tisk Zdvojený tisk Změna nastavení ovladače tiskárny (pro Windows)“. Více
(4) Aktualizoval jsem svůj počítač se systémem Windows 11 prostřednictvím služby Windows Update a nemohu jižtisknout, skenovat nebo faxovat z počítače. Instalace aplikace Brother Mobile Connect (pro mobilní zařízení) Nelze opravit kabelové nebo bezdrátové připojení pomocí Nástroje pro opravusíťového připojení (Windows) Rychlost skenování je při skenování z mého zařízení malá. (Windows)