Inkousty, tonery, pásky a termální štítky Brother Udržujte svá zařízení v hladkém chodu s originálními inkoustovými a tonerovými kazetami, páskami a termálními štítky, balíčky papíru nejvyšší kvality a rychle vyměnitelnými náhradními díly. Zobrazit spotřební materiál
MPS (Správa tiskových služeb) Spravujte a optimalizujte svou tiskovou flotilu pomocí programu leasingu tisku Zjistit více
(4) Jsem uživatelem Windows XP SP2 nebo Windows Server 2003. Po instalaci ovladače se objevuje chybové hlášení týkající seBRSVC01A.EXE a nemohu tisknout. Jak mám postupovat? Po instalaci programového vybavení se zobrazí hlášení "Can not load Word for Windows 6.0 files". Používám operační systém WindowsXP Service Pack 2 (SP2). Jak mám postupovat? V aplikaci Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybová zpráva„Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“. Zprávu „[název souboru] nelze otevřít, protože pochází od neznáméhovývojáře.“ Zobrazí se v systému OS X verze 10.8.x.
(1) V aplikaci Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybová zpráva„Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“.
(17) Jak mohu ve Windows XP tisknout pomocí protokolu IPP? Jak mohu zapnout/vypnout režim úspory toneru? Jsem uživatelem Windows XP SP2 nebo Windows Server 2003. Po instalaci ovladače se objevuje chybové hlášení týkající seBRSVC01A.EXE a nemohu tisknout. Jak mám postupovat? Mám problém při tisku v aplikaci Adobe® Acrobat®/Acrobat® Reader®/Reader®. Co mám dělat, abych tentoproblém vyřešil? Mohu tisknout z aplikací pro DOS? Na výtisku jsou vertikální černé čáry. Nelze tisknout po aktualizaci systému Windows 10 (červen 2020) Papír je potištěn zešikma. Po aktualizaci Windows 10 (březen 2021) jsou moje tištěné dokumenty neúplné, nebo se běhemtisku při použití PC-FAX objevuje modrá obrazovka Používám Windows Vista a pokouším se používat síťově připojené zařízení Brother, které ale zůstává offline a nemohu na němtisknout. Jak mám postupovat ? Při tisku černých objektů se v nich objevují bílé tečky. Při tisku PDF souborů z aplikace Adobe® Acrobat®/Adobe® Acrobat® Reader®/Adobe® Reader® některápísmena chybí. Co mohu dělat, abych tento problém vyřešil? Stav tiskárny je offline nebo pozastaven. Své zařízení Brother používám v síťovém prostředí TCP/IP OS Windows XP/Windows Vista. Dříve jsem tisknout mohl/mohla, ale nyní jižne. Proč? V aplikaci Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybová zpráva„Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“. Výtisk není zarovnaný, nebo je zmenšena velikost vytištěného dokumentu při tiskudokumentu z aplikace Microsoft Word 2010. Změna nastavení ovladače tiskárny (Windows/macOS) Více
(1) V aplikaci Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybová zpráva„Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“.