Inkousty, tonery, pásky a termální štítky Brother Udržujte svá zařízení v hladkém chodu s originálními inkoustovými a tonerovými kazetami, páskami a termálními štítky, balíčky papíru nejvyšší kvality a rychle vyměnitelnými náhradními díly. Zobrazit spotřební materiál
MPS (Správa tiskových služeb) Spravujte a optimalizujte svou tiskovou flotilu pomocí programu leasingu tisku Zjistit více
(4) Jsem uživatelem Windows XP SP2 nebo Windows Server 2003. Po instalaci ovladače se objevuje chybové hlášení týkající seBRSVC01A.EXE a nemohu tisknout. Jak mám postupovat? Po instalaci programového vybavení se zobrazí hlášení "Can not load Word for Windows 6.0 files". Používám operační systém WindowsXP Service Pack 2 (SP2). Jak mám postupovat? V aplikaci Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybová zpráva„Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“. Zprávu „[název souboru] nelze otevřít, protože pochází od neznáméhovývojáře.“ Zobrazí se v systému OS X verze 10.8.x.
(1) V aplikaci Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybová zpráva„Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“.
(21) Jak mohu ve Windows XP tisknout pomocí protokolu IPP? Jak mohu zapnout/vypnout režim úspory toneru? Jsem uživatelem Windows XP SP2 nebo Windows Server 2003. Po instalaci ovladače se objevuje chybové hlášení týkající seBRSVC01A.EXE a nemohu tisknout. Jak mám postupovat? Mám problém při tisku v aplikaci Adobe® Acrobat®/Acrobat® Reader®/Reader®. Co mám dělat, abych tentoproblém vyřešil? Mohu tisknout z aplikací pro DOS? Na výtisku jsou vertikální černé čáry. Nelze tisknout po aktualizaci systému Windows 10 (červen 2020) Nelze tisknout z mého počítače přes rozhraní USB. Odstranění tiskových úloh z tiskové fronty. Papír je potištěn zešikma. Po aktualizaci Windows 10 (březen 2021) jsou moje tištěné dokumenty neúplné, nebo se běhemtisku při použití PC-FAX objevuje modrá obrazovka Používám Windows Vista a pokouším se používat síťově připojené zařízení Brother, které ale zůstává offline a nemohu na němtisknout. Jak mám postupovat ? Při tisku černých objektů se v nich objevují bílé tečky. Při tisku PDF souborů z aplikace Adobe® Acrobat®/Adobe® Acrobat® Reader®/Adobe® Reader® některápísmena chybí. Co mohu dělat, abych tento problém vyřešil? Stav tiskárny je offline nebo pozastaven. Své zařízení Brother používám v síťovém prostředí TCP/IP OS Windows XP/Windows Vista. Dříve jsem tisknout mohl/mohla, ale nyní jižne. Proč? V aplikaci Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybová zpráva„Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“. Výtisk není zarovnaný, nebo je zmenšena velikost vytištěného dokumentu při tiskudokumentu z aplikace Microsoft Word 2010. Výtisky jsou zvlněné nebo pokroucené Vytištěná stránka je celá černá. Změna nastavení ovladače tiskárny (Windows/macOS) Více
(1) V aplikaci Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybová zpráva„Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“.