Inkousty, tonery, pásky a termální štítky Brother Udržujte svá zařízení v hladkém chodu s originálními inkoustovými a tonerovými kazetami, páskami a termálními štítky, balíčky papíru nejvyšší kvality a rychle vyměnitelnými náhradními díly. Zobrazit spotřební materiál
MPS (Správa tiskových služeb) Spravujte a optimalizujte svou tiskovou flotilu pomocí programu leasingu tisku Zjistit více
(2) Nemohu používat Gmail pro funkce e-mailu (například Skenování do e-mailu) a Internet fax (i-fax) Použití Universal Print (Windows)
(29) Fotovalec ! Chlazení Chyba toneru Chyba zásobník 2 Kalibrace. Kalibrace se nezdařila. Stiskněte tlačítko Go a akci zopakujte. Kondenzace Málo toneru Na obrazovce aplikace Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybovázpráva „Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“. Nelze opravit kabelové nebo bezdrátové připojení pomocí Nástroje pro opravusíťového připojení (Windows) Nelze tisknout ## Odp. nádob. končí Pás brzy končí Papír uvízl pod zásobníkem na papír Papír uvízl uvnitř přístroje Papír uvízl v zásobníku na papír Papír uvízl v deskovém podavači Papír uvízl v zadní části přístroje Přeplněná paměť Při spuštění nástroje pro aktualizaci Firmware nebo instalačního nástroje I-FAX se na monitoru počítače zobrazí hlášení „Programse nepodařilo spustit“. Jak mám postupovat? Status monitor zobrazuje zprávu„offline“. Válec brzy končí Válec zastaven Výměna zapékací jednotky Vyměň sadu PF 1 / PF 2 / Vyměň PF kit 3 / PF kit 4 / PF kit DP Výměna nádobky na odpadní toner Výměna pásové jednotky Výměna tonerové kazety Vyměnil jsem tonerovou kazetu, ale na displeji zůstává hlášení "Životnost tonerukončí" nebo "Vyměňte toner". Jak mám postupovat? Vyměňte laser Více
(6) Aktualizoval jsem svůj počítač se systémem Windows 11 prostřednictvím služby Windows Update a nemohu jižtisknout, skenovat nebo faxovat z počítače. Bílé skvrny Nainstaloval jsem Kompletní balík ovladačů a pro gramového vybavení, ale některé aplikacenebyly nainstalovány. (Pro Windows® 10) Nemohu používat Gmail pro funkce e-mailu (například Skenování do e-mailu) a Internet fax (i-fax) Tiskne prázdné stránky nebo chybí některé barvy. Zdvojený tisk
(9) Co je aplikace Brother iPrint&Scan? Jak mohu používat své Android™ zařízení s podporou NFC se zařízením Brother spodporou NFC? Když se pokouším tisknout nebo skenovat pomocí funkce NFC v iPrint & Scan, spustí se jinéaplikace. (Android ™ 10) Které připojení lze použít k tisku ze zařízení (iPhone, iPod touch, iPad) pomocíaplikace Brother iPrint&Scan? Na obrazovce aplikace Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybovázpráva „Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“. Nemohu se připojit k tiskárně přes Wi-Fi Direct pomocí pluginu Brother Print Service (Android™ 12 nebonovější). Po klepnutí na ikonu Tisk v mobilním zařízení ( iPhone, iPod touch, iPad ) se zobrazíchybová zpráva „Nebyly nalezeny žádné tiskárny AirPrint“ . Tisk nebo sken pomocí aplikace Brother iPrint&Scan pro mobilní zařízení (Android/iOS) Tisk nebo skenování z aplikace Brother iPrint & Scan pomocí funkce NFC mobilníhozařízení Android ™.
(12) (Video) Vložení A4/Letter papíru Obálka se mačká Papír uvízl pod zásobníkem na papír Papír uvízl uvnitř přístroje Papír uvízl v zásobníku na papír Papír uvízl v deskovém podavači Papír uvízl v zadní části přístroje Pomačkaný výtisk Vkládání papíru do deskového podavače (DP) Vkládání papíru do zásobníku papíru Vložení a tisk obálek pomocí deskového podavače Vložení a tisk štítků pomocí deskového podavače Více
(40) Aktualizoval jsem svůj počítač se systémem Windows 11 prostřednictvím služby Windows Update a nemohu jižtisknout, skenovat nebo faxovat z počítače. Bílé skvrny Bílé pruhy nebo skvrny na stránce Barevné svislé pruhy nebo pásy na stránce Jak mohu používat své Android™ zařízení s podporou NFC se zařízením Brother spodporou NFC? Když se pokouším tisknout nebo skenovat pomocí funkce NFC v iPrint & Scan, spustí se jinéaplikace. (Android ™ 10) Které připojení lze použít k tisku ze zařízení (iPhone, iPod touch, iPad) pomocíaplikace Brother iPrint&Scan? Možná řešení problémů s kvalitou tisku Na obrazovce aplikace Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybovázpráva „Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“. Na stránce se objevují vodorovné barevné čáry Nainstaloval jsem Kompletní balík ovladačů a pro gramového vybavení, ale některé aplikacenebyly nainstalovány. (Pro Windows® 10) Nelze opravit kabelové nebo bezdrátové připojení pomocí Nástroje pro opravusíťového připojení (Windows) Nelze tisknout po aktualizaci systému Windows 10 (červen 2020) Nelze tisknout pomocí zařízení Brother v bezdrátové síti (Mac) Nelze tisknout v bezdrátové síti (Wi-Fi) (Windows) Nelze tisknout z počítače přes rozhraní USB. Nemohu tisknout pomocí zařízení Brother v kabelové síti. (Windows®, macOS) Obálka se mačká Odstranění tiskových úloh z tiskové fronty. Po aktualizaci Windows 10 (březen 2021) jsou moje tištěné dokumenty neúplné, nebo se běhemtisku při použití PC-FAX objevuje modrá obrazovka Po klepnutí na ikonu Tisk v mobilním zařízení ( iPhone, iPod touch, iPad ) se zobrazíchybová zpráva „Nebyly nalezeny žádné tiskárny AirPrint“ . Pomačkaný výtisk Použití Universal Print (Windows) Při tisku PDF souborů z aplikace Adobe® Acrobat®/Adobe® Acrobat® Reader®/Adobe® Reader® některápísmena chybí. Co mohu dělat, abych tento problém vyřešil? Přidání zařízení Brother pomocí funkce AirPrint (macOS) Snížení hlučnosti tisku Snížení spotřeby toneru Stav tiskárny je Offline nebo Pozastaveno. Tisk nebo sken pomocí aplikace Brother iPrint&Scan pro mobilní zařízení (Android/iOS) Tisk nebo skenování z aplikace Brother iPrint & Scan pomocí funkce NFC mobilníhozařízení Android ™. Tisk/skenování pomocí mobilního zařízení Tiskne prázdné stránky nebo chybí některé barvy. Tisknu hlavně černobílé dokumenty. Jak mohu zastavit ubývání životnosti barevnýchtonerových kazet při tisku? Upravte nastavení barev pomocí vlastního nastavení v ovladači tiskárny Výtisk není zarovnaný, nebo je zmenšena velikost vytištěného dokumentu při tiskudokumentu z aplikace Microsoft Word 2010. Zabezpečený tisk (Macintosh) Zabezpečený tisk (Windows®) Zdvojený tisk Změna nastavení ovladače tiskárny (Windows/macOS) Zrušení tiskové úlohy Více
(10) Aktualizoval jsem svůj počítač se systémem Windows 11 prostřednictvím služby Windows Update a nemohu jižtisknout, skenovat nebo faxovat z počítače. Jak mohu používat své Android™ zařízení s podporou NFC se zařízením Brother spodporou NFC? Když se pokouším tisknout nebo skenovat pomocí funkce NFC v iPrint & Scan, spustí se jinéaplikace. (Android ™ 10) Které připojení lze použít k tisku ze zařízení (iPhone, iPod touch, iPad) pomocíaplikace Brother iPrint&Scan? Na obrazovce aplikace Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybovázpráva „Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“. Nainstaloval jsem Kompletní balík ovladačů a pro gramového vybavení, ale některé aplikacenebyly nainstalovány. (Pro Windows® 10) Nelze opravit kabelové nebo bezdrátové připojení pomocí Nástroje pro opravusíťového připojení (Windows) Tisk nebo sken pomocí aplikace Brother iPrint&Scan pro mobilní zařízení (Android/iOS) Tisk nebo skenování z aplikace Brother iPrint & Scan pomocí funkce NFC mobilníhozařízení Android ™. Tisk/skenování pomocí mobilního zařízení Více