Inkousty, tonery, pásky a termální štítky Brother Udržujte svá zařízení v hladkém chodu s originálními inkoustovými a tonerovými kazetami, páskami a termálními štítky, balíčky papíru nejvyšší kvality a rychle vyměnitelnými náhradními díly. Zobrazit spotřební materiál
MPS (Správa tiskových služeb) Spravujte a optimalizujte svou tiskovou flotilu pomocí programu leasingu tisku Zjistit více
(5) Bílé skvrny nebo prázdný tisk Linky přes stránku Pomačkání Tiskne prázdné stránky nebo chybí některé barvy. Zdvojený tisk
(34) Fotovalec ! Chlazení Chyba kazety. Vložte zpět černou (BK) / azurovou (C) / purpurovou (M) / žlutou (Y) tonerovou kazetu. Chyba toneru. Nepodařilo se rozpoznat jednu nebo více tonerových kazet. Vyjměte a vložte všechny 4tonerové kazety. Chyba zásobník 2. Vytáhněte zásobník 2 a pevně jej zasuňte zpět. Chybný rozměr DX. Určete správný papír a stiskněte Go. Kalibrace. Kalibrace se nezdařila. Stiskněte tlačítko Go a akci zopakujte. Kondenzace Málo toneru Na obrazovce aplikace Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybovázpráva „Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“. Nelze opravit kabelové nebo bezdrátové připojení pomocí Nástroje pro opravusíťového připojení (Windows) Nelze tisknout Oboustr. deakt. Zavřete zadní kryt zařízení. Odp. nádob. končí Pás brzy končí Přeplněná paměť/Tisková data plná Při spuštění nástroje pro aktualizaci Firmware nebo instalačního nástroje I-FAX se na monitoru počítače zobrazí hlášení „Programse nepodařilo spustit“. Jak mám postupovat? Registrace. Registrace se nezdařila. Stiskněte tlačítko Go a akci zopakujte. Status monitor zobrazuje zprávu„offline“. Válec brzy končí Válec zastaven Výměna zapékací jednotky Vyměň odp. nádob. Vyměň nádobku s odpadním tonerem v zařízení. Vyměň sadu PF 1 / PF 2 / Vyměň PF kit 3 / PF kit 4 / PF kit DP Vyměň válec Vyměnil jsem tonerovou kazetu, ale na displeji zůstává hlášení "Životnost tonerukončí" nebo "Vyměňte toner". Jak mám postupovat? Vyměňte laser Vyměňte pás. Otevřete přední kryt a vyměňte pás. Vyměňte toner. Otevřete přední kryt a vyměňte tonerovou kazetu. #C Zásek vzadu Zásek. v zásobn. Odstraňte zaseknutý papír ze zásobníku DP a stiskněte Go. Zasek. oboustr. Vyjměte zásobník 1. Zkontrolujte vnitřek stroje nebo otevřete zadní kryt a odstraňtezaseknutý papír. Zasek. v zásob.1 / Zasek. v zásob. 2 Zaseknutí uvnitř Více
(8) Aktualizoval jsem svůj počítač se systémem Windows 11 prostřednictvím služby Windows Update a nemohu jižtisknout, skenovat nebo faxovat z počítače. Bílé skvrny nebo prázdný tisk Linky přes stránku Nainstaloval jsem Kompletní balík ovladačů a pro gramového vybavení, ale některé aplikacenebyly nainstalovány. (Pro Windows® 10) Nemohu používat Gmail pro funkce e-mailu (například Skenování do e-mailu) a Internet fax (i-fax) Pomačkání Tiskne prázdné stránky nebo chybí některé barvy. Zdvojený tisk
(5) Co je aplikace Brother iPrint&Scan? Na obrazovce aplikace Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybovázpráva „Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“. Nemohu se připojit k tiskárně přes Wi-Fi Direct pomocí pluginu Brother Print Service (Android™ 12 nebonovější). Po klepnutí na ikonu Tisk v mobilním zařízení ( iPhone, iPod touch, iPad ) se zobrazíchybová zpráva „Nebyly nalezeny žádné tiskárny AirPrint“ . Tisk nebo sken pomocí aplikace Brother iPrint&Scan pro mobilní zařízení (Android/iOS)
(7) Pomačkání Vložení papíru do zásobníku papíru Zásek vzadu Zásek. v zásobn. Odstraňte zaseknutý papír ze zásobníku DP a stiskněte Go. Zasek. oboustr. Vyjměte zásobník 1. Zkontrolujte vnitřek stroje nebo otevřete zadní kryt a odstraňtezaseknutý papír. Zasek. v zásob.1 / Zasek. v zásob. 2 Zaseknutí uvnitř
(27) Aktualizoval jsem svůj počítač se systémem Windows 11 prostřednictvím služby Windows Update a nemohu jižtisknout, skenovat nebo faxovat z počítače. Bílé skvrny nebo prázdný tisk Bílé pruhy nebo skvrny na stránce Barevné pruhy nebo skvrny přes stránku Linky přes stránku Možná řešení problémů s kvalitou tisku Na obrazovce aplikace Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybovázpráva „Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“. Nainstaloval jsem Kompletní balík ovladačů a pro gramového vybavení, ale některé aplikacenebyly nainstalovány. (Pro Windows® 10) Nelze opravit kabelové nebo bezdrátové připojení pomocí Nástroje pro opravusíťového připojení (Windows) Nelze tisknout po aktualizaci systému Windows 10 (červen 2020) Nelze tisknout pomocí zařízení Brother v bezdrátové síti (Mac) Nelze tisknout z mého počítače přes rozhraní USB. Nemohu tisknout pomocí zařízení Brother v kabelové síti. (Windows®, macOS) Odstranění tiskových úloh z tiskové fronty. Po aktualizaci Windows 10 (březen 2021) jsou moje tištěné dokumenty neúplné, nebo se běhemtisku při použití PC-FAX objevuje modrá obrazovka Po klepnutí na ikonu Tisk v mobilním zařízení ( iPhone, iPod touch, iPad ) se zobrazíchybová zpráva „Nebyly nalezeny žádné tiskárny AirPrint“ . Pomačkání Při tisku PDF souborů z aplikace Adobe® Acrobat®/Adobe® Acrobat® Reader®/Adobe® Reader® některápísmena chybí. Co mohu dělat, abych tento problém vyřešil? Přidání zařízení Brother pomocí funkce AirPrint (macOS) Stav tiskárny je Offline nebo Pozastaveno. Tisk na obálky, štítky nebo tlustý papír z deskového podavače Tisk nebo sken pomocí aplikace Brother iPrint&Scan pro mobilní zařízení (Android/iOS) Tiskne prázdné stránky nebo chybí některé barvy. Upravte nastavení barev pomocí vlastního nastavení v ovladači tiskárny Výtisk není zarovnaný, nebo je zmenšena velikost vytištěného dokumentu při tiskudokumentu z aplikace Microsoft Word 2010. Zdvojený tisk Změna nastavení ovladače tiskárny (Windows/macOS) Více
(5) Aktualizoval jsem svůj počítač se systémem Windows 11 prostřednictvím služby Windows Update a nemohu jižtisknout, skenovat nebo faxovat z počítače. Na obrazovce aplikace Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybovázpráva „Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“. Nainstaloval jsem Kompletní balík ovladačů a pro gramového vybavení, ale některé aplikacenebyly nainstalovány. (Pro Windows® 10) Nelze opravit kabelové nebo bezdrátové připojení pomocí Nástroje pro opravusíťového připojení (Windows) Tisk nebo sken pomocí aplikace Brother iPrint&Scan pro mobilní zařízení (Android/iOS)