Inkousty, tonery, pásky a termální štítky Brother Udržujte svá zařízení v hladkém chodu s originálními inkoustovými a tonerovými kazetami, páskami a termálními štítky, balíčky papíru nejvyšší kvality a rychle vyměnitelnými náhradními díly. Zobrazit spotřební materiál
MPS (Správa tiskových služeb) Spravujte a optimalizujte svou tiskovou flotilu pomocí programu leasingu tisku Zjistit více
(2) Konfigurování Secure Function Lock 3.0 (Blokovací funkce 3.0) pomocí aplikace Web Based Management Nemohu používat Gmail pro funkce e-mailu (například Skenování do e-mailu) a Internet fax (i-fax)
(6) Šedé pozadí Šikmý tisk Bílé skvrny v tisku Černé čáry na stránce Linky přes stránku Pomačkání nebo zvrásnění papíru
(19) (Video) Výměna tonerové kazety Dochází toner nebo Připravte novou tonerovou kazetu Fotovalec ! Na obrazovce aplikace Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybovázpráva „Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“. Nelze opravit kabelové nebo bezdrátové připojení pomocí Nástroje pro opravusíťového připojení (Windows) Neshoda typ medii nebo Neshoda medii Nesouhlasí velikost Objeví se zpráva s upozorněním na "Optický fotoválec je třeba vyměnit." /Zásobník papíru je téměř prázdný. "na počítači Macintosh. Oboustr. deakt. Papír uvízl uvnitř přístroje Papír uvízl v zásobníku na papír Papír uvízl v oboustranném zásobníku Papír uvízl v zadní části přístroje Právě jsem vyměnil tonerovou kazetu a LCD displej stále zobrazuje zprávu „Docházítoner“ / „Vyměňte toner“ / „Toner končí“ nebo kontrolka LED toneru stálesvítí nebo bliká. Při spuštění nástroje pro aktualizaci Firmware nebo instalačního nástroje I-FAX se na monitoru počítače zobrazí hlášení „Programse nepodařilo spustit“. Jak mám postupovat? Status monitor zobrazuje zprávu„offline“. Válec brzy končí Výměna fotoválce Zásek. v zásobn. Odstraňte zaseknutý papír ze zásobníku DP a stiskněte Go. Více
(9) Šedé pozadí Šikmý tisk Aktualizoval jsem svůj počítač se systémem Windows 11 prostřednictvím služby Windows Update a nemohu jižtisknout, skenovat nebo faxovat z počítače. Bílé skvrny v tisku Černé čáry na stránce Linky přes stránku Nainstaloval jsem Kompletní balík ovladačů a pro gramového vybavení, ale některé aplikacenebyly nainstalovány. (Pro Windows® 10) Nemohu používat Gmail pro funkce e-mailu (například Skenování do e-mailu) a Internet fax (i-fax) Pomačkání nebo zvrásnění papíru
(8) Aktualizace firmware zařízení pomocí aplikace Brother iPrint&Scan (Android / iOS) Co je aplikace Brother iPrint&Scan? Které připojení lze použít k tisku ze zařízení (iPhone, iPod touch, iPad) pomocíaplikace Brother iPrint&Scan? Mé tiskárně při použití Airprint trvá dlouho, než začne tisknout. (iOS 16) Na obrazovce aplikace Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybovázpráva „Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“. Nemohu se připojit k tiskárně přes Wi-Fi Direct pomocí pluginu Brother Print Service (Android™ 12 nebonovější). Po klepnutí na ikonu Tisk v mobilním zařízení ( iPhone, iPod touch, iPad ) se zobrazíchybová zpráva „Nebyly nalezeny žádné tiskárny AirPrint“ . Tisk nebo sken pomocí aplikace Brother iPrint&Scan pro mobilní zařízení (Android/iOS)
(14) Šikmý tisk (Video) Vložení papíru A4 / Letter Obálka se mačká Papír uvízl uvnitř přístroje Papír uvízl v zásobníku na papír Papír uvízl v oboustranném zásobníku Papír uvízl v zadní části přístroje Pomačkání nebo zvrásnění papíru Vkládání a tisk standardního papíru, hlavičky dopisu, barevného papíru, tenkého papíru a recyklovaného papíru pomocí zásobníkupapíru Vkládání a tisk tlustého papíru a štítků pomocí deskového podavače Vkládání a tisk tlustého papíru pomocí zásobníku na papír Vložení a tisk obálek pomocí deskového podavače Vložte a tiskněte standardní papír, hlavičku dopisu, barevný papír, tenký papír, recyklovaný papír a kancelářský papír v deskovémpodavači Zásek. v zásobn. Odstraňte zaseknutý papír ze zásobníku DP a stiskněte Go. Více
(43) Šedé pozadí Šikmý tisk Aktualizoval jsem svůj počítač se systémem Windows 11 prostřednictvím služby Windows Update a nemohu jižtisknout, skenovat nebo faxovat z počítače. Automatický tisk na obě strany papíru nebo tisk brožury Bílé skvrny v tisku Černé čáry na stránce Které připojení lze použít k tisku ze zařízení (iPhone, iPod touch, iPad) pomocíaplikace Brother iPrint&Scan? Linky přes stránku Mé tiskárně při použití Airprint trvá dlouho, než začne tisknout. (iOS 16) Možná řešení problémů s kvalitou tisku Na obrazovce aplikace Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybovázpráva „Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“. Nainstaloval jsem Kompletní balík ovladačů a pro gramového vybavení, ale některé aplikacenebyly nainstalovány. (Pro Windows® 10) Nelze opravit kabelové nebo bezdrátové připojení pomocí Nástroje pro opravusíťového připojení (Windows) Nelze tisknout po aktualizaci systému Windows 10 (červen 2020) Nelze tisknout pomocí zařízení Brother v bezdrátové síti (Mac) Nelze tisknout v bezdrátové síti (Wi-Fi) (Windows) Nelze tisknout z mého počítače přes rozhraní USB. Nemohu tisknout pomocí zařízení Brother v kabelové síti. (Windows®, macOS) Obálka se mačká Odstranění tiskových úloh z tiskové fronty. Po aktualizaci Windows 10 (březen 2021) jsou moje tištěné dokumenty neúplné, nebo se běhemtisku při použití PC-FAX objevuje modrá obrazovka Po klepnutí na ikonu Tisk v mobilním zařízení ( iPhone, iPod touch, iPad ) se zobrazíchybová zpráva „Nebyly nalezeny žádné tiskárny AirPrint“ . Pomačkání nebo zvrásnění papíru Použití makra z počítače (Windows®) Při tisku PDF souborů z aplikace Adobe® Acrobat®/Adobe® Acrobat® Reader®/Adobe® Reader® některápísmena chybí. Co mohu dělat, abych tento problém vyřešil? Přidání zařízení Brother pomocí funkce AirPrint (macOS) Snížení hlučnosti tisku Snížení spotřeby toneru Stav tiskárny je Offline nebo Pozastaveno. Tisk na obě strany papíru (Macintosh) Tisk na obě strany papíru (Windows®) Tisk nebo sken pomocí aplikace Brother iPrint&Scan pro mobilní zařízení (Android/iOS) Tisk více stránek na jeden list papíru (N na 1) (Windows®) Tisk/skenování pomocí mobilního zařízení Vše je černé Výtisk není zarovnaný, nebo je zmenšena velikost vytištěného dokumentu při tiskudokumentu z aplikace Microsoft Word 2010. Vytisknout jako plakát (Windows®) Vytisknout ve formě brožury (Windows®) Vytvořte nebo odstraňte tiskový profil (Windows®) Zabezpečený tisk (Macintosh) Zabezpečený tisk (Windows®) Zdvojený tisk Změna nastavení ovladače tiskárny (Windows/macOS) Více
(7) Aktualizoval jsem svůj počítač se systémem Windows 11 prostřednictvím služby Windows Update a nemohu jižtisknout, skenovat nebo faxovat z počítače. Které připojení lze použít k tisku ze zařízení (iPhone, iPod touch, iPad) pomocíaplikace Brother iPrint&Scan? Na obrazovce aplikace Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybovázpráva „Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“. Nainstaloval jsem Kompletní balík ovladačů a pro gramového vybavení, ale některé aplikacenebyly nainstalovány. (Pro Windows® 10) Nelze opravit kabelové nebo bezdrátové připojení pomocí Nástroje pro opravusíťového připojení (Windows) Tisk nebo sken pomocí aplikace Brother iPrint&Scan pro mobilní zařízení (Android/iOS) Tisk/skenování pomocí mobilního zařízení