Inkousty, tonery, pásky a termální štítky Brother Udržujte svá zařízení v hladkém chodu s originálními inkoustovými a tonerovými kazetami, páskami a termálními štítky, balíčky papíru nejvyšší kvality a rychle vyměnitelnými náhradními díly. Zobrazit spotřební materiál
MPS (Správa tiskových služeb) Spravujte a optimalizujte svou tiskovou flotilu pomocí programu leasingu tisku Zjistit více
(8) Konfigurace veřejného režimu v Secure Function Lock 3.0 (Blokovací funkce 3.0) Konfigurování Secure Function Lock 3.0 (Blokovací funkce 3.0) pomocí aplikace Web Based Management Nemohu používat Gmail pro funkce e-mailu (například Skenování do e-mailu) a Internet fax (i-fax) Reset přístroje Stanovení hesla k blokování nastavení Tovární nastavení Zapnutí zámku nastavení Změna hesla pro blokování nastavení
(29) (Video) Výměna tonerové kazety Fotovalec ! Chyba kazety Chyba toneru Chyba velikosti DX nebo Chyba rozměru oboustranný Kalibrace. Kalibrace se nezdařila. Stiskněte tlačítko Go a akci zopakujte. Málo toneru Na obrazovce aplikace Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybovázpráva „Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“. Nelze opravit kabelové nebo bezdrátové připojení pomocí Nástroje pro opravusíťového připojení (Windows) Nelze tisknout ## Není toner Nesouhlasí velikost Odp. nádob. končí Pás brzy končí Papír uvízl pod zásobníkem na papír Papír uvízl uvnitř přístroje Papír uvízl v zásobníku na papír Papír uvízl v zadní části přístroje Papír uvízl ve slotu pro ruční podávání Po výměně jednotky fotoválce za nový se stále zobrazuje chybová zpráva „Vyměňteválec“ nebo „Válec brzy končí“. Přeplněná paměť Válec brzy končí Válec zastaven Výměna zapékací jednotky Vyměň sadu PF 1 / PF 2 / Vyměň PF kit 3 / PF kit 4 / PF kit DP Výměna jednotky fotoválce Výměna nádobky na odpadní toner Výměna pásové jednotky Vyměnil jsem tonerovou kazetu, ale na displeji zůstává hlášení "Životnost tonerukončí" nebo "Vyměňte toner". Jak mám postupovat? Více
(5) Aktualizoval jsem svůj počítač se systémem Windows 11 prostřednictvím služby Windows Update a nemohu jižtisknout, skenovat nebo faxovat z počítače. Bílé skvrny Nemohu používat Gmail pro funkce e-mailu (například Skenování do e-mailu) a Internet fax (i-fax) Rozmazané/pruhované obrázky Tiskne prázdné stránky nebo chybí některé barvy.
(9) Aktualizace firmware zařízení pomocí aplikace Brother iPrint&Scan (Android / iOS) Co je aplikace Brother iPrint&Scan? Jak mohu používat své Android™ zařízení s podporou NFC se zařízením Brother spodporou NFC? Které připojení lze použít k tisku ze zařízení (iPhone, iPod touch, iPad) pomocíaplikace Brother iPrint&Scan? Na obrazovce aplikace Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybovázpráva „Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“. Nemohu se připojit k tiskárně přes Wi-Fi Direct pomocí pluginu Brother Print Service (Android™ 12 nebonovější). Po klepnutí na ikonu Tisk v mobilním zařízení ( iPhone, iPod touch, iPad ) se zobrazíchybová zpráva „Nebyly nalezeny žádné tiskárny AirPrint“ . Tisk nebo sken pomocí aplikace Brother iPrint&Scan pro mobilní zařízení (Android/iOS) Tisk nebo skenování z aplikace Brother iPrint & Scan pomocí funkce NFC mobilníhozařízení Android ™.
(11) Do slotu pro ruční podávání vkládejte štítky a tiskněte na ně Obálky se mačkají Papír uvízl pod zásobníkem na papír Papír uvízl uvnitř přístroje Papír uvízl v zásobníku na papír Papír uvízl v zadní části přístroje Papír uvízl ve slotu pro ruční podávání Pomačkaný výtisk Vložení papíru do zásobníku papíru Vložení obálek do slotu ručního podavače a jejich potisk Vložte papír do slotu k ručnímu podávání a tiskněte na něj Více
(41) Aktualizoval jsem svůj počítač se systémem Windows 11 prostřednictvím služby Windows Update a nemohu jižtisknout, skenovat nebo faxovat z počítače. Automatický tisk na obě strany papíru (automatický oboustranný tisk) Automatický tisk na obě strany papíru nebo tisk brožury Bílé skvrny Barevné svislé pruhy nebo pásy na stránce Jak mohu používat své Android™ zařízení s podporou NFC se zařízením Brother spodporou NFC? Kalibrace barevného výstupu Konfigurace nastavení Uložení protokolu tisku na síť pomocí nástroje Web Based Management (webová správa) Které připojení lze použít k tisku ze zařízení (iPhone, iPod touch, iPad) pomocíaplikace Brother iPrint&Scan? Možná řešení problémů s kvalitou tisku Na obrazovce aplikace Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybovázpráva „Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“. Na stránce se objevují vodorovné barevné čáry Na stránce se objevují bílé svislé pruhy nebo pásy Nelze opravit kabelové nebo bezdrátové připojení pomocí Nástroje pro opravusíťového připojení (Windows) Nelze tisknout po aktualizaci systému Windows 10 (červen 2020) Nelze tisknout pomocí zařízení Brother v bezdrátové síti (Mac) Nelze tisknout pomocí zařízení Brother v drátové síti. (Windows/macOS) Nelze tisknout v bezdrátové síti (Wi-Fi) (Windows) Nelze tisknout z počítače přes rozhraní USB. Obálky se mačkají Odstranění tiskových úloh z tiskové fronty. Po aktualizaci Windows 10 (březen 2021) jsou moje tištěné dokumenty neúplné, nebo se běhemtisku při použití PC-FAX objevuje modrá obrazovka Po klepnutí na ikonu Tisk v mobilním zařízení ( iPhone, iPod touch, iPad ) se zobrazíchybová zpráva „Nebyly nalezeny žádné tiskárny AirPrint“ . Pomačkaný výtisk Při tisku PDF souborů z aplikace Adobe® Acrobat®/Adobe® Acrobat® Reader®/Adobe® Reader® některápísmena chybí. Co mohu dělat, abych tento problém vyřešil? Přidání zařízení Brother pomocí funkce AirPrint (macOS) Rozmazané/pruhované obrázky Snížení hlučnosti tisku Snížení spotřeby toneru Stav tiskárny je Offline nebo Pozastaveno. Tisk nebo sken pomocí aplikace Brother iPrint&Scan pro mobilní zařízení (Android/iOS) Tisk nebo skenování z aplikace Brother iPrint & Scan pomocí funkce NFC mobilníhozařízení Android ™. Tisk/skenování pomocí mobilního zařízení Tiskne prázdné stránky nebo chybí některé barvy. Tisknu hlavně černobílé dokumenty. Jak mohu zastavit ubývání životnosti barevnýchtonerových kazet při tisku? Upravte nastavení barev pomocí vlastního nastavení v ovladači tiskárny Zabezpečený tisk (Mac) Zabezpečený tisk (Windows®) Zabezpečený tisk dokumentů pomocí SSL/TLS Změna nastavení ovladače tiskárny (Windows/macOS) Zrušení tiskové úlohy Více
(9) Aktualizoval jsem svůj počítač se systémem Windows 11 prostřednictvím služby Windows Update a nemohu jižtisknout, skenovat nebo faxovat z počítače. Jak mohu používat své Android™ zařízení s podporou NFC se zařízením Brother spodporou NFC? Které připojení lze použít k tisku ze zařízení (iPhone, iPod touch, iPad) pomocíaplikace Brother iPrint&Scan? Na obrazovce aplikace Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybovázpráva „Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“. Nelze opravit kabelové nebo bezdrátové připojení pomocí Nástroje pro opravusíťového připojení (Windows) Nelze skenovat dokument pomocí aplikace Brother iPrint&Scan (Windows/macOS) Tisk nebo sken pomocí aplikace Brother iPrint&Scan pro mobilní zařízení (Android/iOS) Tisk nebo skenování z aplikace Brother iPrint & Scan pomocí funkce NFC mobilníhozařízení Android ™. Tisk/skenování pomocí mobilního zařízení