Inkousty, tonery, pásky a termální štítky Brother Udržujte svá zařízení v hladkém chodu s originálními inkoustovými a tonerovými kazetami, páskami a termálními štítky, balíčky papíru nejvyšší kvality a rychle vyměnitelnými náhradními díly. Zobrazit spotřební materiál
MPS (Správa tiskových služeb) Spravujte a optimalizujte svou tiskovou flotilu pomocí programu leasingu tisku Zjistit více
(7) Jak používat Průvodce nasazením ovladače Driver Deployment Wizard (k dispozici pouze pro Windows) Nemohu používat Gmail pro funkce e-mailu (například Skenování do e-mailu) a Internet fax (i-fax) Resetujte přístroj Brother Stanovení hesla k blokování nastavení Zapnutí zámku nastavení Změna hesla pro blokování nastavení Změna nastavení zařízení z počítače.
(6) Šedé pozadí Šikmý tisk Bílé skvrny v tisku Černé čáry na stránce Linky přes stránku Pomačkání nebo zvrásnění papíru
(28) (Video) Nelze detekovat (Video) Papír je zaseknutý uvnitř přístroje. (Video) Papír je zaseknutý v oboustranném zásobníku (Video) Papír je zaseknutý v zásobníku papírů. (Video) Papír je zaseknutý v zadní části přístroje. (Video) Právě jsem vyměnil tonerovou kazetu a na displeji LCD se stále zobrazuje zpráva „Malotoneru“ / „Vymente toner“ / „Dosel toner“, nebo LED dioda Toner stále svítínebo bliká. (Video) Výměna tonerové kazety Autodiagnostika Dochází toner nebo Připravte novou tonerovou kazetu DOŠEL TONER Fotovalec ! Chybí toner Chyba kazety Chyba velikosti DX nebo Chyba rozměru oboustranný Na obrazovce aplikace Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybovázpráva „Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“. Nelze opravit kabelové nebo bezdrátové připojení pomocí Nástroje pro opravusíťového připojení (Windows) Nelze rozpoznat Nelze tisknout ## Neshoda typ medii nebo Neshoda medii Nesouhlasí velikost Objeví se zpráva s upozorněním na "Optický fotoválec je třeba vyměnit." /Zásobník papíru je téměř prázdný. "na počítači Macintosh. Oboustr. deakt. Po výměně jednotky fotoválce za nový se stále zobrazuje chybová zpráva „Vyměňteválec“ nebo „Válec brzy končí“. Právě jsem vyměnil tonerovou kazetu a LCD displej stále zobrazuje zprávu „Docházítoner“ / „Vyměňte toner“ / „Toner končí“ nebo kontrolka LED toneru stálesvítí nebo bliká. Ruční podávání Status monitor zobrazuje zprávu„offline“. Válec brzy končí Vyměňte válec Více
(8) Šedé pozadí Šikmý tisk Aktualizoval jsem svůj počítač se systémem Windows 11 prostřednictvím služby Windows Update a nemohu jižtisknout, skenovat nebo faxovat z počítače. Bílé skvrny v tisku Černé čáry na stránce Linky přes stránku Nemohu používat Gmail pro funkce e-mailu (například Skenování do e-mailu) a Internet fax (i-fax) Pomačkání nebo zvrásnění papíru
(6) Aktualizace firmware zařízení pomocí aplikace Brother iPrint&Scan (Android / iOS) Co je aplikace Brother iPrint&Scan? Na obrazovce aplikace Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybovázpráva „Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“. Nemohu se připojit k tiskárně přes Wi-Fi Direct pomocí pluginu Brother Print Service (Android™ 12 nebonovější). Po klepnutí na ikonu Tisk v mobilním zařízení ( iPhone, iPod touch, iPad ) se zobrazíchybová zpráva „Nebyly nalezeny žádné tiskárny AirPrint“ . Tisk nebo sken pomocí aplikace Brother iPrint&Scan pro mobilní zařízení (Android/iOS)
(9) Šikmý tisk (Video) Papír je zaseknutý uvnitř přístroje. (Video) Papír je zaseknutý v oboustranném zásobníku (Video) Papír je zaseknutý v zásobníku papírů. (Video) Papír je zaseknutý v zadní části přístroje. (Video) Vložení papíru A4 / Letter Pomačkání nebo zvrásnění papíru Poté, co ve vybraném zásobníku došel papír, zařízení Brother tisknena jiný formát papíru a typy papíru z jiného zásobníku. Vkládání papíru do zásobníku papíru
(28) Šedé pozadí Šikmý tisk Aktualizoval jsem svůj počítač se systémem Windows 11 prostřednictvím služby Windows Update a nemohu jižtisknout, skenovat nebo faxovat z počítače. Automatický tisk na obě strany papíru (automatický oboustranný tisk) Automatický tisk na obě strany papíru nebo tisk brožury Bílé skvrny v tisku Černé čáry na stránce Linky přes stránku Možná řešení problémů s kvalitou tisku Na obrazovce aplikace Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybovázpráva „Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“. Nelze opravit kabelové nebo bezdrátové připojení pomocí Nástroje pro opravusíťového připojení (Windows) Nelze tisknout po aktualizaci systému Windows 10 (červen 2020) Nelze tisknout pomocí zařízení Brother v drátové síti. (Windows/macOS) Nelze tisknout z počítače přes rozhraní USB. Odstranění tiskových úloh z tiskové fronty. Po aktualizaci Windows 10 (březen 2021) jsou moje tištěné dokumenty neúplné, nebo se běhemtisku při použití PC-FAX objevuje modrá obrazovka Po klepnutí na ikonu Tisk v mobilním zařízení ( iPhone, iPod touch, iPad ) se zobrazíchybová zpráva „Nebyly nalezeny žádné tiskárny AirPrint“ . Pomačkání nebo zvrásnění papíru Při tisku PDF souborů z aplikace Adobe® Acrobat®/Adobe® Acrobat® Reader®/Adobe® Reader® některápísmena chybí. Co mohu dělat, abych tento problém vyřešil? Přidání zařízení Brother pomocí funkce AirPrint (macOS) Snížení hlučnosti tisku Snížení spotřeby toneru Stav tiskárny je Offline nebo Pozastaveno. Tisk na obálky, štítky nebo tlustý papír z ručního podavače Tisk nebo sken pomocí aplikace Brother iPrint&Scan pro mobilní zařízení (Android/iOS) Vše je černé Změna nastavení ovladače tiskárny (Windows/macOS) Zrušení tiskové úlohy Více
(5) Aktualizoval jsem svůj počítač se systémem Windows 11 prostřednictvím služby Windows Update a nemohu jižtisknout, skenovat nebo faxovat z počítače. Na obrazovce aplikace Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybovázpráva „Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“. Nelze opravit kabelové nebo bezdrátové připojení pomocí Nástroje pro opravusíťového připojení (Windows) Nelze skenovat dokument pomocí aplikace Brother iPrint&Scan (Windows / macOS) Tisk nebo sken pomocí aplikace Brother iPrint&Scan pro mobilní zařízení (Android/iOS)