Inkousty, tonery, pásky a termální štítky Brother Udržujte svá zařízení v hladkém chodu s originálními inkoustovými a tonerovými kazetami, páskami a termálními štítky, balíčky papíru nejvyšší kvality a rychle vyměnitelnými náhradními díly. Zobrazit spotřební materiál
MPS (Správa tiskových služeb) Spravujte a optimalizujte svou tiskovou flotilu pomocí programu leasingu tisku Zjistit více
(6) Šedé pozadí Šikmý tisk Bílé skvrny v tisku Černé čáry na stránce Linky přes stránku Pomačkání nebo zvrásnění papíru
(22) (Video) Papír je zaseknutý uvnitř přístroje. (Video) Papír je zaseknutý v oboustranném zásobníku (Video) Papír je zaseknutý v zásobníku papírů. (Video) Papír je zaseknutý v zadní části přístroje. (Video) Právě jsem vyměnil tonerovou kazetu a na displeji LCD se stále zobrazuje zpráva „Malotoneru“ / „Vymente toner“ / „Dosel toner“, nebo LED dioda Toner stále svítínebo bliká. (Video) Výměna tonerové kazety Autodiagnostika Dochází toner nebo Připravte novou tonerovou kazetu DOŠEL TONER Fotovalec ! Chybí toner Chyba kazety Na Status Monitoru se zobrazuje zpráva „Offline“. Nelze rozpoznat Nelze tisknout ## Objeví se zpráva s upozorněním na "Optický fotoválec je třeba vyměnit." /Zásobník papíru je téměř prázdný. "na počítači Macintosh. Oboustr. deakt. Po výměně jednotky fotoválce za nový se stále zobrazuje chybová zpráva „Vyměňteválec“ nebo „Válec brzy končí“. Právě jsem vyměnil tonerovou kazetu a LCD displej stále zobrazuje zprávu „Docházítoner“ / „Vyměňte toner“ / „Toner končí“ nebo kontrolka LED toneru stálesvítí nebo bliká. Ruční podávání V aplikaci Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybová zpráva„Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“. Válec brzy končí Více
(8) Šedé pozadí Šikmý tisk Aktualizoval jsem svůj počítač se systémem Windows 11 prostřednictvím služby Windows Update a nemohu jižtisknout, skenovat nebo faxovat z počítače. Bílé skvrny v tisku Černé čáry na stránce Linky přes stránku Nemohu používat Gmail pro funkce e-mailu (například Skenování do e-mailu) a Internet fax (i-fax) Pomačkání nebo zvrásnění papíru
(1) V aplikaci Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybová zpráva„Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“.
(9) Šikmý tisk (Video) Papír je zaseknutý uvnitř přístroje. (Video) Papír je zaseknutý v oboustranném zásobníku (Video) Papír je zaseknutý v zásobníku papírů. (Video) Papír je zaseknutý v zadní části přístroje. (Video) Vložení papíru A4 / Letter Odstranění zaseknutého papíru. Pomačkání nebo zvrásnění papíru Vkládání papíru do zásobníku papíru
(23) Šedé pozadí Šikmý tisk Aktualizoval jsem svůj počítač se systémem Windows 11 prostřednictvím služby Windows Update a nemohu jižtisknout, skenovat nebo faxovat z počítače. Automatický tisk na obě strany papíru (automatický oboustranný tisk) Automatický tisk na obě strany papíru nebo tisk brožury Bílé skvrny v tisku Černé čáry na stránce Linky přes stránku Možná řešení problémů s kvalitou tisku Nelze tisknout po aktualizaci systému Windows 10 (červen 2020) Nelze tisknout z počítače přes rozhraní USB. Odstranění tiskových úloh z tiskové fronty. Po aktualizaci Windows 10 (březen 2021) jsou moje tištěné dokumenty neúplné, nebo se běhemtisku při použití PC-FAX objevuje modrá obrazovka Pomačkání nebo zvrásnění papíru Při tisku PDF souborů z aplikace Adobe® Acrobat®/Adobe® Acrobat® Reader®/Adobe® Reader® některápísmena chybí. Co mohu dělat, abych tento problém vyřešil? Snížení hlučnosti tisku Stav tiskárny je offline nebo pozastaven. Tisk na obálky, štítky nebo tlustý papír z ručního podavače V aplikaci Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybová zpráva„Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“. Vše je černé Zapnutí / vypnutí režimu Úspora toneru Změna nastavení ovladače tiskárny (Windows/macOS) Zrušení tiskové úlohy Více
(3) Aktualizoval jsem svůj počítač se systémem Windows 11 prostřednictvím služby Windows Update a nemohu jižtisknout, skenovat nebo faxovat z počítače. Nelze skenovat dokument pomocí aplikace Brother iPrint&Scan (Windows/macOS) V aplikaci Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybová zpráva„Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“.