Inkousty, tonery, pásky a termální štítky Brother Udržujte svá zařízení v hladkém chodu s originálními inkoustovými a tonerovými kazetami, páskami a termálními štítky, balíčky papíru nejvyšší kvality a rychle vyměnitelnými náhradními díly. Zobrazit spotřební materiál
MPS (Správa tiskových služeb) Spravujte a optimalizujte svou tiskovou flotilu pomocí programu leasingu tisku Zjistit více
(15) Během instalace aplikace Web BRAdmin zobrazuje antivirový program varovné hlášení. Jak mám postupovat? Co znamenají LED kontrolky? Když instaluji ovladače z dodaného disku CD-ROM nebo kompletního balíčku s ovladači a programem, který je na internetu, Průvodceinstalací nedokáže najít zařízení Brother na síti. Jak mám postupovat? LED kontrolka fotoválce po výměně jednotky fotoválce za novou svítí nebo bliká. Na obrazovce aplikace Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybovázpráva „Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“ . Nelze opravit kabelové nebo bezdrátové připojení pomocí Nástroje pro opravusíťového připojení (Windows) NENÍ PAPÍR T1 Objeví se zpráva s upozorněním na "Optický fotoválec je třeba vyměnit." /Zásobník papíru je téměř prázdný. "na počítači Macintosh. Právě jsem vyměnil tonerovou kazetu a LCD displej stále zobrazuje zprávu „Docházítoner“ / „Vyměňte toner“ / „Toner končí“ nebo kontrolka LED toneru stálesvítí nebo bliká. Při spuštění nástroje pro aktualizaci Firmware nebo instalačního nástroje I-FAX se na monitoru počítače zobrazí hlášení „Programse nepodařilo spustit“. Jak mám postupovat? Vyměňte toner Vyměňte válec Zařízení je "Offline" ve Status Monitoru. (Pro Windows) Zaseknutí uvnitř Zprávu „[název souboru] nelze otevřít, protože pochází od neznáméhovývojáře.“ Zobrazí se v systému OS X verze 10.8.x. Více
(4) Aktualizoval jsem svůj počítač se systémem Windows 11 prostřednictvím služby Windows Update a nemohu jižtisknout, skenovat nebo faxovat z počítače. Černé čáry na stránce Nainstaloval jsem Kompletní balík ovladačů a pro gramového vybavení, ale některé aplikacenebyly nainstalovány. (Pro Windows® 10) Nemohu používat Gmail pro funkce e-mailu (například Skenování do e-mailu) a Internet fax (i-fax)
(3) Co je aplikace Brother iPrint&Scan? Na obrazovce aplikace Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybovázpráva „Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“ . Nemohu se připojit k tiskárně přes Wi-Fi Direct pomocí pluginu Brother Print Service (Android™ 12 nebonovější).
(25) Aktualizoval jsem svůj počítač se systémem Windows 11 prostřednictvím služby Windows Update a nemohu jižtisknout, skenovat nebo faxovat z počítače. Černé čáry na stránce Jak lze vytisknout zkušební stránku? Jsem uživatelem Windows Vista. Při použití tiskového ovladače XML Paper Specification, je rychlost tisku velmi pomalá. Mohu tisknout z aplikací pro DOS? Možná řešení problémů s kvalitou tisku Na obrazovce aplikace Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybovázpráva „Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“ . Nainstaloval jsem Kompletní balík ovladačů a pro gramového vybavení, ale některé aplikacenebyly nainstalovány. (Pro Windows® 10) Nelze opravit kabelové nebo bezdrátové připojení pomocí Nástroje pro opravusíťového připojení (Windows) Nelze tisknout po aktualizaci systému Windows 10 (červen 2020) Nelze tisknout z mého počítače přes rozhraní USB. Odstranění tiskových úloh z tiskové fronty. Po aktualizaci Windows 10 (březen 2021) jsou moje tištěné dokumenty neúplné, nebo se běhemtisku při použití PC-FAX objevuje modrá obrazovka Použijte univerzální tiskový ovladač pro jazyk PCL Používám Windows Vista a pokouším se tisknout po síti pomocí ovladače XML Paper Specification. Tisk ale nefunguje. Jak mámpostupovat? Při tisku PDF souborů z aplikace Adobe® Acrobat®/Adobe® Acrobat® Reader®/Adobe® Reader® některápísmena chybí. Co mohu dělat, abych tento problém vyřešil? Při tisku z aplikací Outlook/Outlook Express nebo Internet Explorer se stránka nevytiskne dle očekávání. Pravá nebo levá částstránky je například prázdná nebo se vytiskne na samostatný papír. Jak mám postupovat? Skvrny v tisku Stav tiskárny je offline nebo Pozastaveno. Stránka je šikmo Vše je černé Výtisk není zarovnaný, nebo je zmenšena velikost vytištěného dokumentu při tiskudokumentu z aplikace Microsoft Word 2010. Zdvojení tisku Změna nastavení ovladače tiskárny (Windows/macOS) Znovu vytiskněte poslední tiskovou úlohu. (Pouze pro uživatele Windows®) Více
(4) Aktualizoval jsem svůj počítač se systémem Windows 11 prostřednictvím služby Windows Update a nemohu jižtisknout, skenovat nebo faxovat z počítače. Na obrazovce aplikace Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybovázpráva „Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“ . Nainstaloval jsem Kompletní balík ovladačů a pro gramového vybavení, ale některé aplikacenebyly nainstalovány. (Pro Windows® 10) Nelze opravit kabelové nebo bezdrátové připojení pomocí Nástroje pro opravusíťového připojení (Windows)