Spotřební materiál a příslušenství Projděte si naši nabídku inkoustů, tonerů a papíru vhodného pro vaše zařízení. Zobrazit spotřební materiál
MPS (Správa tiskových služeb) Spravujte a optimalizujte svou tiskovou flotilu pomocí programu leasingu tisku Zjistit více
(3) Co znamená hlášení „Komun.chyba“ na LCD displeji? Co znamená zpráva „MACHINE ERROR XX“ (PORUCHA XX)? V aplikaci Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybová zpráva„Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“.
(4) Co znamená NG na hlášení o přenosu? Mám problémy s odesíláním faxů. Jak mám postupovat? Mám problémy s příjmem faxů. Jak mám postupovat? Proč zařízení při přijímání hovoru neodpoví?
(1) V aplikaci Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybová zpráva„Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“.
(4) Nelze tisknout po aktualizaci systému Windows 10 (červen 2020) Odstranění tiskových úloh z tiskové fronty. Po aktualizaci Windows 10 (březen 2021) jsou moje tištěné dokumenty neúplné, nebo se běhemtisku při použití PC-FAX objevuje modrá obrazovka V aplikaci Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybová zpráva„Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“.
(1) V aplikaci Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybová zpráva„Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“.