Inkousty, tonery, pásky a termální štítky Brother Udržujte svá zařízení v hladkém chodu s originálními inkoustovými a tonerovými kazetami, páskami a termálními štítky, balíčky papíru nejvyšší kvality a rychle vyměnitelnými náhradními díly. Zobrazit spotřební materiál
MPS (Správa tiskových služeb) Spravujte a optimalizujte svou tiskovou flotilu pomocí programu leasingu tisku Zjistit více
(3) Co znamená hlášení „Komun.chyba“ na LCD displeji? Na displeji LCD se zobrazuje chybový kód (číslo). Co to znamená? V aplikaci Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybová zpráva„Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“.
(6) Co znamená NG na hlášení o přenosu? Jak mohu zlepšit špatnou kvalitu tisku? K čemu slouží řízené zvonění (Distinctive Ring) a jak ho mohu nastavit? Mohu potvrdit, že FAX byl správně odeslán? Používám protokol Voice Over Internet Protocol (VoIP) a nemohu posílat a/nebo přijímat faxy. Jak mám postupovat? Proč zařízení při přijímání hovoru neodpoví?
(1) V aplikaci Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybová zpráva„Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“.
(3) Nelze tisknout po aktualizaci systému Windows 10 (červen 2020) Po aktualizaci Windows 10 (březen 2021) jsou moje tištěné dokumenty neúplné, nebo se běhemtisku při použití PC-FAX objevuje modrá obrazovka V aplikaci Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybová zpráva„Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“.
(1) V aplikaci Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybová zpráva„Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“.
(3) K čemu slouží řízené zvonění (Distinctive Ring) a jak ho mohu nastavit? Mohu přijímat faxy, ale nemohu přijímat hovory. Proč zařízení při přijímání hovoru neodpoví?