Inkousty, tonery, pásky a termální štítky Brother Udržujte svá zařízení v hladkém chodu s originálními inkoustovými a tonerovými kazetami, páskami a termálními štítky, balíčky papíru nejvyšší kvality a rychle vyměnitelnými náhradními díly. Zobrazit spotřební materiál
MPS (Správa tiskových služeb) Spravujte a optimalizujte svou tiskovou flotilu pomocí programu leasingu tisku Zjistit více
(5) Moje zařízení Brother se vypne automaticky nebo dříve než původně. Nemohu používat Gmail pro funkce e-mailu (například Skenování do e-mailu) a Internet fax (i-fax) Použití Universal Print (Univerzální tisk) (Mac) Použití Universal Print (Univerzální tisk) (Windows) Zařízení se automaticky nepřepne do režimu vypnutí.
(35) (Video) Papír je zaseknutý uvnitř přístroje. (Video) Papír je zaseknutý v oboustranném zásobníku (Video) Papír je zaseknutý v zásobníku papírů. (Video) Papír je zaseknutý v zadní části přístroje. Chlazení Chyba kazety Chyba toneru Kondenzace Málo toneru Nelze opravit kabelové nebo bezdrátové připojení pomocí Nástroje pro opravusíťového připojení (Windows) Nelze rozpoznat Nelze skenovat ## Nelze tisknout ## Neni papir / Neni papir Z1 / Neni papir Z2 / Neni papir v DP Neni toner Neshoda typ medii nebo Neshoda medii Nesprávný toner Papír je zaseknutý v otvoru ručního podavače Papír uvízl uvnitř přístroje Papír uvízl v zásobníku na papír Papír uvízl v oboustranném zásobníku Papír uvízl v zadní části přístroje Papír uvízl ve slotu pro ruční podávání Po výměně jednotky fotoválce za nový se stále zobrazuje chybová zpráva „Vyměňteválec“ nebo „Válec brzy končí“. Po zapnutí se na LCD zařízení objeví zpráva "Opakovat aktualizaci pomoci USB","Opakovat pomoci USB" nebo "Vyzkouset aktualizaci pomoci Brother Firmware Update tool". Preplnena pamet Při použití nástroje BRAdmin Professional 4 nebo nástroje Mass Deployment Tool ke konfiguracinastavení na zařízeních Brother se zobrazí chybová zpráva „Deploy resultmismatch" (Nesoulad výsledků nasazení). Stav tiskárny je offline nebo pozastaveno. Valec! Výměna jednotky fotoválce Výměna nádobky na odpadní toner Výměna tonerové kazety Vyměnil jsem tonerovou kazetu, ale na displeji zůstává hlášení "Životnost tonerukončí" nebo "Vyměňte toner". Jak mám postupovat? Zaseknutý dokument Zaznam.Zar.Plne Více
(3) Aktualizoval jsem svůj počítač se systémem Windows 11 prostřednictvím služby Windows Update a nemohu jižtisknout, skenovat nebo faxovat z počítače. Barevné svislé pruhy nebo pásy na stránce Nemohu používat Gmail pro funkce e-mailu (například Skenování do e-mailu) a Internet fax (i-fax)
(3) Instalace aplikace Brother Mobile Connect (pro mobilní zařízení) Nelze nastavit zařízení pomocí aplikace Brother Mobile Connect. (Android™) Při klepnutí na ikonu Tisk v mobilním zařízení (iPhone, iPod touch, iPad) se zobrazíchybová zpráva „No AirPrint Printers Found (Nebyly nalezeny žádné tiskárnyAirPrint)“.
(20) (Video) Dokument je zaseknutý v horní části jednotky ADF (Video) Papír je zaseknutý uvnitř přístroje. (Video) Papír je zaseknutý v oboustranném zásobníku (Video) Papír je zaseknutý v zásobníku papírů. (Video) Papír je zaseknutý v zadní části přístroje. Dokument je zaseknutý pod krytem dokumentu Dokument uvízl pod krytem dokumentu Dokument uvízl v horní části jednotky ADF Odstranění malých útržků papíru zaseknutých v ADF Odstraňte malé kousky papíru uvízlé uvnitř ADF Papír je zaseknutý v otvoru ručního podavače Papír uvízl uvnitř přístroje Papír uvízl v zásobníku na papír Papír uvízl v oboustranném zásobníku Papír uvízl v zadní části přístroje Papír uvízl ve slotu pro ruční podávání Uvíznutí papíru ve výstupním zásobníku papíru Vkládání dokumentů do automatického podavače dokumentů ADF Vložte papír do slotu k ručnímu podávání a tiskněte na něj Zaseknutý dokument Více
(18) Aktualizoval jsem svůj počítač se systémem Windows 11 prostřednictvím služby Windows Update a nemohu jižtisknout, skenovat nebo faxovat z počítače. Barevné svislé pruhy nebo pásy na stránce Instalace aplikace Brother Mobile Connect (pro mobilní zařízení) Na stránce se objevují vodorovné barevné čáry Nelze opravit kabelové nebo bezdrátové připojení pomocí Nástroje pro opravusíťového připojení (Windows) Nelze tisknout po aktualizaci systému Windows 10 (červen 2020) Nelze tisknout pomocí zařízení Brother v drátové síti (Windows / macOS) Nelze tisknout v bezdrátové síti (Wi-Fi) (Windows) Nemohu tisknout v bezdrátové síti (Wi-Fi) (Mac) Nemohu tisknout z počítače přes USB. Odstranění tiskových úloh z tiskové fronty. Použití Universal Print (Univerzální tisk) (Mac) Použití Universal Print (Univerzální tisk) (Windows) Při klepnutí na ikonu Tisk v mobilním zařízení (iPhone, iPod touch, iPad) se zobrazíchybová zpráva „No AirPrint Printers Found (Nebyly nalezeny žádné tiskárnyAirPrint)“. Přidání zařízení Brother pomocí funkce AirPrint (macOS) Snížení spotřeby toneru Stav tiskárny je offline nebo pozastaveno. Změna nastavení ovladače tiskárny (pro Windows)“. Více
(6) Aktualizoval jsem svůj počítač se systémem Windows 11 prostřednictvím služby Windows Update a nemohu jižtisknout, skenovat nebo faxovat z počítače. Instalace aplikace Brother Mobile Connect (pro mobilní zařízení) Nelze opravit kabelové nebo bezdrátové připojení pomocí Nástroje pro opravusíťového připojení (Windows) Nelze skenovat přes síť. Rychlost skenování je při skenování z mého zařízení malá. (Windows) Vkládání dokumentů do automatického podavače dokumentů ADF