Inkousty, tonery, pásky a termální štítky Brother Udržujte svá zařízení v hladkém chodu s originálními inkoustovými a tonerovými kazetami, páskami a termálními štítky, balíčky papíru nejvyšší kvality a rychle vyměnitelnými náhradními díly. Zobrazit spotřební materiál
MPS (Správa tiskových služeb) Spravujte a optimalizujte svou tiskovou flotilu pomocí programu leasingu tisku Zjistit více
(2) Na vytištěném dokumentu se objevují jasné široké, vybledlé, vodorovné čáry (pruhování). Tisk s použitím pouze černé inkoustové kazety poté co dojde inkoust v barevných kazetách.
(23) Dochází inkoust Jsem uživatelem OS Windows Vista a zařízení Brother mám připojené do sítě. V tiskové frontě se zobrazují následující chyby "Error- Sent to Printer", "Sent to Printer" nebo "Deleting - Printing". Jak mám postupovat? Na Status monitoru se zobrazuje zpráva „Offline“. Nainstaluj startovací inkoust Naskenovaná data jsou připojena k e-mailové aplikaci, kterou pravidelně nepoužívám, nebo se při pokusuo skenování dokumentu zobrazí chybová zpráva, že v mém počítači nenízaregistrována žádná výchozí e-mailová aplikace (CC4-121-[chybový kód])když zkouším skenovat dokument přímo do mé e-mailové aplikace pomocí ControlC Nebyl rozpoznán zásobník papíru / nebyl rozpoznán zásobník papíru č. 2 Nelze rozpoznat Nelze rozpoznat množství inkoustu Nelze skenovat AX Není podán papír Není inkoustová kazeta Nizka teplota Otevřený kryt. Plný absorbér inkoustu / plný absorbéru odstřiku Po zavření krytu skeneru se stále zobrazuje chybová zpráva „Kryt je otevřený“. (Spokyny pro video) Používám Mac OS X. Nedaří se mi skenovat po síti. Jak mám postupovat? (cannot Error CC031, MTW012, MTW006) Při instalaci ovladačů, Norton AntiVirus zobrazuje bezpečnostní upozornění, že se pokouší nebezpečná aplikace "xxxxx.exe připojitk DNS serveru". Jak mám postupovat? Při pokusu o skenování pomocí aplikace ControlCenter4 nebo ControlCenter3 pro systém Windows sezobrazí chybová zpráva „Chyba CC3-202.“, „Chyba CC4-202“, „ChybaCC3-205“ nebo „Chyba CC4-205. Při skenování do OCR se zobrazuje chybové hlášení "This feature is not available because there is no OCR Software installed". Při spuštění nástroje pro aktualizaci Firmware nebo instalačního nástroje I-FAX se na monitoru počítače zobrazí hlášení „Programse nepodařilo spustit“. Jak mám postupovat? Vyměňte inkoust Vysoká teplota Zamčená tiskárna Více
(2) Nainstaloval jsem Kompletní balík ovladačů a pro gramového vybavení, ale některé aplikacenebyly nainstalovány. (Pro Windows® 10) Tisk s použitím pouze černé inkoustové kazety poté co dojde inkoust v barevných kazetách.
(4) Co je aplikace Brother iPrint&Scan? Které připojení lze použít k tisku ze zařízení (iPhone, iPod touch, iPad) pomocíaplikace Brother iPrint&Scan? Při použití aplikace Brother iPrint & Scan v mobilním zařízení Android ™ se na pravéstraně naskenovaného dokumentu objevují okraje. Tisk nebo sken pomocí aplikace Brother iPrint&Scan pro mobilní zařízení (Android / iOS)
(18) Jsem uživatelem Windows Vista. Při použití tiskového ovladače XML Paper Specification, je rychlost tisku velmi pomalá. Které připojení lze použít k tisku ze zařízení (iPhone, iPod touch, iPad) pomocíaplikace Brother iPrint&Scan? Na vytištěném dokumentu se objevují jasné široké, vybledlé, vodorovné čáry (pruhování). Nainstaloval jsem Kompletní balík ovladačů a pro gramového vybavení, ale některé aplikacenebyly nainstalovány. (Pro Windows® 10) Nelze tisknout bez okrajů. Nelze tisknout po aktualizaci systému Windows 10 (červen 2020) Nelze tisknout pomocí zařízení Brother na bezdrátové síti (Mac) Nelze tisknout pomocí zařízení Brother na bezdrátové síti (Windows) Nelze tisknout pomocí zařízení Brother v bezdrátové síti (Mac) Nelze tisknout pomocí zařízení Brother v bezdrátové síti (Windows) Po aktualizaci Windows 10 (březen 2021) jsou moje tištěné dokumenty neúplné, nebo se běhemtisku při použití PC-FAX objevuje modrá obrazovka Proč dojde barevný inkoust v kazetách, když tisknu černobíle nebo jen zřídka barevně? Při tisku PDF souborů z aplikace Adobe® Acrobat®/Adobe® Acrobat® Reader®/Adobe® Reader® některápísmena chybí. Co mohu dělat, abych tento problém vyřešil? Stav tiskárny je Offline nebo pozastaven. Tisk nebo sken pomocí aplikace Brother iPrint&Scan pro mobilní zařízení (Android / iOS) Tisk s použitím pouze černé inkoustové kazety poté co dojde inkoust v barevných kazetách. Tisk/skenování pomocí mobilního zařízení Změna nastavení ovladače tiskárny (Windows/macOS) Více
(33) "ControlCenter je třeba aktualizovat." - macOS 10.15 Catalina Během, zápisu na paměťovou kartu založenou ve slotu zařízení se nemění hlášení na displeji. Vypadá to, jako by zařízení přestalopracovat. Jak mám postupovat ? Funkce Easy Scan to E-mail Funkce skenování v síti nefunguje při stisknutí tlačítka skenování naovládacím panelu zařízení Brother. (Pro Windows) Jak mohu skenovat dokument z aplikace ve Windows Vista? Jak mohu skenovat dokument z aplikace ve Windows XP? Jak mohu skenovat obrázek a vložit ho do aplikace ve Windows XP? Jak mohu skenovat za použití „Průvodce skenery a fotoaparáty“ ve Windows XP? Jak spustím Průvodce skenery a fotoaparáty ve Windows Vista? Jsem uživatelem Windows Vista. Jak mohu skenovat obrázek a vložit ho do aplikace Office 2007? Jsem uživatelem Windows XP. Nemohu skenovat přes kabel USB. Jak mám postupovat? Které připojení lze použít k tisku ze zařízení (iPhone, iPod touch, iPad) pomocíaplikace Brother iPrint&Scan? Mohu tisknout, ale nelze skenovat přes síť. (Pro Windows) Nainstaloval jsem Kompletní balík ovladačů a pro gramového vybavení, ale některé aplikacenebyly nainstalovány. (Pro Windows® 10) Naskenování a uložení dokumentu ve formátu PDF pomocí tlačítka SKEN na mémzařízení Brother (Skenovat do souboru) Naskenovíní a uložení dokument ve formátu PDF pro Windows (Sken do souboru) Naskenovaná data jsou připojena k e-mailové aplikaci, kterou pravidelně nepoužívám, nebo se při pokusuo skenování dokumentu zobrazí chybová zpráva, že v mém počítači nenízaregistrována žádná výchozí e-mailová aplikace (CC4-121-[chybový kód])když zkouším skenovat dokument přímo do mé e-mailové aplikace pomocí ControlC Naskenujte dokument v systému OS X 10.8/macOS 10.12 - 10.15. Nelze najít cílový počítač v síti, když se pokouším naskenovat dokumentpomocí tlačítka Skenování nebo ovládacího panelu zařízení Otevřete „Skenery a fotoaparáty“ a Vlastnosti. Používám Mac OS X. Nedaří se mi skenovat po síti. Jak mám postupovat? (cannot Error CC031, MTW012, MTW006) Používám Mac OS X. Nedaří se mi skenovat přes USB rozhraní. Jak mám postupovat? Používám ovladač Brother z CD dodaného se zařízením nebo stažený z Internetu a ve Windows Server 2003 nemohu skenovat. Jak mámpostupovat? Při pokusu o skenování dokumentu dojde k chybě aplikace skeneru. (OS X 10.11) Při pokusu o skenování pomocí aplikace ControlCenter4 nebo ControlCenter3 pro systém Windows sezobrazí chybová zpráva „Chyba CC3-202.“, „Chyba CC4-202“, „ChybaCC3-205“ nebo „Chyba CC4-205. Při použití aplikace Brother iPrint & Scan v mobilním zařízení Android ™ se na pravéstraně naskenovaného dokumentu objevují okraje. Při skenování do OCR se zobrazuje chybové hlášení "This feature is not available because there is no OCR Software installed". Sdílím své zařízení Brother. Lze tisknout, ale nelze skenovat. Skenování více stránek do jednoho souboru místo toho, aby se každý sken ukládaljako samostatný soubor.. Tisk nebo sken pomocí aplikace Brother iPrint&Scan pro mobilní zařízení (Android / iOS) Tisk/skenování pomocí mobilního zařízení Zkombinujte více naskenovaných dokumentů do jednoho souboru pomocí PaperPort™ Změna nastavení skenování pro skenování z ControlCenter4 nebo pomocítlačítka SKENOVÁNÍ (pro Windows®) Více