Inkousty, tonery, pásky a termální štítky Brother Udržujte svá zařízení v hladkém chodu s originálními inkoustovými a tonerovými kazetami, páskami a termálními štítky, balíčky papíru nejvyšší kvality a rychle vyměnitelnými náhradními díly. Zobrazit spotřební materiál
MPS (Správa tiskových služeb) Spravujte a optimalizujte svou tiskovou flotilu pomocí programu leasingu tisku Zjistit více
(2) Nemohu používat Gmail pro funkce e-mailu (například Skenování do e-mailu) a Internet fax (i-fax) Resetování přístroje
(8) (Video) Kopírování ID karty (Video) Změna nastavení tlačítka zástupce kopírování Jedna nebo více mých barev netiskne (prázdná). Jiné problémy Kontrola kvality tisku Kontrola zarovnání tisku přístrojem Brother Kopírování občanského průkazu Změna voleb tisku pro vylepšení výsledků tisku
(20) Absorbér inkoustu téměř plný / Téměř plná nádržka odstřiku / Absorbértéměř plný Doplňte inkoust Indikace LED kontrolek chyb a údržby Na Status monitoru se zobrazuje zpráva „off line“. (Windows) Nelze opravit kabelové nebo bezdrátové připojení pomocí Nástroje pro opravusíťového připojení (Windows) Nelze skenovat Nelze tisknout XX Neshoda velikosti papiru [Zasobnik DP] Nizka teplota Odpadní nádržka inkoustu nebo absorbér inkoustu je plný Oveřte hladinu inkoustu a pak stiskněte [Stop] Papír uvízl uvnitř přístroje Přeplněná paměť Při instalaci ovladačů, Norton AntiVirus zobrazuje bezpečnostní upozornění, že se pokouší nebezpečná aplikace "xxxxx.exe připojitk DNS serveru". Jak mám postupovat? Spanek V aplikaci Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybová zpráva„Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“. Vysoká teplota Zásobník nebyl rozpoznán / Zásobník papíru nebyl rozpoznán /Zásobník # 1 nebyl rozpoznán Zaseknutí nebo uvíznutí papíru Zkontr.papir Více
(3) Aktualizoval jsem svůj počítač se systémem Windows 11 prostřednictvím služby Windows Update a nemohu jižtisknout, skenovat nebo faxovat z počítače. Jedna nebo více mých barev netiskne (prázdná). Nemohu používat Gmail pro funkce e-mailu (například Skenování do e-mailu) a Internet fax (i-fax)
(7) Aktualizace firmware zařízení pomocí aplikace Brother iPrint&Scan (Android / iOS) Co je aplikace Brother iPrint&Scan? Instalace aplikace Brother iPrint&Scan (pro mobilní zařízení). Které připojení lze použít k tisku ze zařízení (iPhone, iPod touch, iPad) pomocíaplikace Brother iPrint&Scan? LED Kontrolka sítě Wi-Fi po stisknutí a přidržení tlačítka Wi-Fi nebliká. Nemohu se připojit k tiskárně přes Wi-Fi Direct pomocí pluginu Brother Print Service (Android™ 12 nebonovější). V aplikaci Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybová zpráva„Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“.
(5) (Video) Vložení papírů A4 / Letter Papír uvízl uvnitř přístroje Vložení dokumentu na sklo skeneru Vložte papír do slotu k ručnímu podávání Zaseknutí nebo uvíznutí papíru
(22) (Video) Jak realizovat tisk e-mailem Aktualizoval jsem svůj počítač se systémem Windows 11 prostřednictvím služby Windows Update a nemohu jižtisknout, skenovat nebo faxovat z počítače. Instalace aplikace Brother iPrint&Scan (pro mobilní zařízení). Jedna nebo více mých barev netiskne (prázdná). Jiné problémy Když tisknu obrázky, kvalita není dobrá. Kontrola kvality tisku Kontrola zarovnání tisku přístrojem Brother Které připojení lze použít k tisku ze zařízení (iPhone, iPod touch, iPad) pomocíaplikace Brother iPrint&Scan? Nelze opravit kabelové nebo bezdrátové připojení pomocí Nástroje pro opravusíťového připojení (Windows) Nelze tisknout po aktualizaci systému Windows 10 (červen 2020) Nelze tisknout v bezdrátové síti (Wi-Fi) (Windows) Nemohu tisknout v bezdrátové síti (Wi-Fi) (Mac) Nemohu tisknout z počítače přes USB. Odstranění tiskových úloh z tiskové fronty. Po aktualizaci Windows 10 (březen 2021) jsou moje tištěné dokumenty neúplné, nebo se běhemtisku při použití PC-FAX objevuje modrá obrazovka Proč v barevných inkoustových kazetách došel inkoust, ikdyž vůbec nebo zřídka tisknetebarevně. Při tisku PDF souborů z aplikace Adobe® Acrobat®/Adobe® Acrobat® Reader®/Adobe® Reader® některápísmena chybí. Co mohu dělat, abych tento problém vyřešil? Snížení hlučnosti tisku V aplikaci Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybová zpráva„Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“. Zlepšení špatné kvality tisku. Změna voleb tisku pro vylepšení výsledků tisku Více
(11) Aktualizoval jsem svůj počítač se systémem Windows 11 prostřednictvím služby Windows Update a nemohu jižtisknout, skenovat nebo faxovat z počítače. Instalace aplikace Brother iPrint&Scan (pro mobilní zařízení). Jiné problémy Které připojení lze použít k tisku ze zařízení (iPhone, iPod touch, iPad) pomocíaplikace Brother iPrint&Scan? Nelze opravit kabelové nebo bezdrátové připojení pomocí Nástroje pro opravusíťového připojení (Windows) Nelze skenovat dokument pomocí aplikace Brother iPrint&Scan (Windows/macOS) Nemohu skenovat přes síť. Sdílím své zařízení Brother. Lze tisknout, ale nelze skenovat. Skenování do upravitelného textového souboru pomocí funkce OCR V aplikaci Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybová zpráva„Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“. Vložení dokumentu na sklo skeneru Více