Inkousty, tonery, pásky a termální štítky Brother Udržujte svá zařízení v hladkém chodu s originálními inkoustovými a tonerovými kazetami, páskami a termálními štítky, balíčky papíru nejvyšší kvality a rychle vyměnitelnými náhradními díly. Zobrazit spotřební materiál
MPS (Správa tiskových služeb) Spravujte a optimalizujte svou tiskovou flotilu pomocí programu leasingu tisku Zjistit více
(2) Důležité informace pro ochranu vašeho zařízení Brother proti neoprávněnémupřístupu přes síť Nemohu používat Gmail pro funkce e-mailu (například Skenování do e-mailu) a Internet fax (i-fax)
(2) Na vytištěném dokumentu se objevují jasné široké, vybledlé, vodorovné čáry (pruhování). Tisk s použitím pouze černé inkoustové kazety poté co dojde inkoust v barevných kazetách.
(34) Absorbér inkoustu téměř plný / Téměř plná nádržka odstřiku / Absorbértéměř plný Během instalace aplikace Web BRAdmin zobrazuje antivirový program varovné hlášení. Jak mám postupovat? Dochází inkoust Jsem uživatelem OS Windows Vista a zařízení Brother mám připojené do sítě. V tiskové frontě se zobrazují následující chyby "Error- Sent to Printer", "Sent to Printer" nebo "Deleting - Printing". Jak mám postupovat? Na obrazovce aplikace Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybovázpráva „Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“. Na Status monitoru se zobrazuje zpráva „Offline“. Nainstaluj startovací inkoust Naskenovaná data jsou připojena k e-mailové aplikaci, kterou pravidelně nepoužívám, nebo se při pokusuo skenování dokumentu zobrazí chybová zpráva, že v mém počítači nenízaregistrována žádná výchozí e-mailová aplikace (CC4-121-[chybový kód])když zkouším skenovat dokument přímo do mé e-mailové aplikace pomocí ControlC Nelze opravit kabelové nebo bezdrátové připojení pomocí Nástroje pro opravusíťového připojení (Windows) Nelze rozpoznat Nelze rozpoznat množství inkoustu Nelze skenovat AX Nelze tisknout 3X Nelze tisknout 5X Nelze tisknout 7X Nelze tisknout XX Není inkoustová kazeta Nesprávná barva inkoustu Nizka teplota Otevřený kryt Plný absorber inkoustu Po zavření krytu skeneru se stále zobrazuje chybová zpráva „Kryt je otevřený“. (Spokyny pro video) Používám Mac OS X. Nedaří se mi skenovat po síti. Jak mám postupovat? (cannot Error CC031, MTW012, MTW006) Proč se na displeji zařízení po založení paměťové karty zobrazí hlášení "Media Error" (Chyba media)? Jak mohu toto hlášeníodstranit? Proč se na displeji zařízení po založení paměťové karty zobrazí hlášení "Media is Full" (Medium je plne)? Jak mohu toto hlášeníodstranit? Proč se na displeji zařízení po založení paměťové karty zobrazí hlášení "No file" (Zadny soubor)? Při instalaci ovladačů, Norton AntiVirus zobrazuje bezpečnostní upozornění, že se pokouší nebezpečná aplikace "xxxxx.exe připojitk DNS serveru". Jak mám postupovat? Při pokusu o skenování pomocí aplikace ControlCenter4 nebo ControlCenter3 pro systém Windows sezobrazí chybová zpráva „Chyba CC3-202.“, „Chyba CC4-202“, „ChybaCC3-205“ nebo „Chyba CC4-205. Při skenování do OCR se zobrazuje chybové hlášení "This feature is not available because there is no OCR Software installed". Při spuštění nástroje pro aktualizaci Firmware nebo instalačního nástroje I-FAX se na monitoru počítače zobrazí hlášení „Programse nepodařilo spustit“. Jak mám postupovat? Vyměňte inkoust Vysoká teplota Zamčená tiskárna Zprávu „[název souboru] nelze otevřít, protože pochází od neznáméhovývojáře.“ Zobrazí se v systému OS X verze 10.8.x. Více
(4) Aktualizoval jsem svůj počítač se systémem Windows 11 prostřednictvím služby Windows Update a nemohu jižtisknout, skenovat nebo faxovat z počítače. Nainstaloval jsem Kompletní balík ovladačů a pro gramového vybavení, ale některé aplikacenebyly nainstalovány. (Pro Windows® 10) Nemohu používat Gmail pro funkce e-mailu (například Skenování do e-mailu) a Internet fax (i-fax) Tisk s použitím pouze černé inkoustové kazety poté co dojde inkoust v barevných kazetách.
(5) Co je aplikace Brother iPrint&Scan? Na obrazovce aplikace Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybovázpráva „Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“. Nemohu se připojit k tiskárně přes Wi-Fi Direct pomocí pluginu Brother Print Service (Android™ 12 nebonovější). Po klepnutí na ikonu Tisk v mobilním zařízení ( iPhone, iPod touch, iPad ) se zobrazíchybová zpráva „Nebyly nalezeny žádné tiskárny AirPrint“ . Při použití aplikace Brother iPrint & Scan v mobilním zařízení Android ™ se na pravéstraně naskenovaného dokumentu objevují okraje.
(36) Aktualizoval jsem svůj počítač se systémem Windows 11 prostřednictvím služby Windows Update a nemohu jižtisknout, skenovat nebo faxovat z počítače. Aplikace PhotoCapture® mého zařízení Brother nerozpozná paměťovou kartu nebo paměťovou jednotkuUSB Flash. Jsem uživatelem Windows Vista. Při použití tiskového ovladače XML Paper Specification, je rychlost tisku velmi pomalá. Na obrazovce aplikace Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybovázpráva „Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“. Na vytištěném dokumentu se objevují jasné široké, vybledlé, vodorovné čáry (pruhování). Na lesklém papíru se objevují škrábance (stopy od podávacích válečků). Nainstaloval jsem Kompletní balík ovladačů a pro gramového vybavení, ale některé aplikacenebyly nainstalovány. (Pro Windows® 10) Nelze opravit kabelové nebo bezdrátové připojení pomocí Nástroje pro opravusíťového připojení (Windows) Nelze tisknout bez okrajů. Nelze tisknout po aktualizaci systému Windows 10 (červen 2020) Nelze tisknout pomocí zařízení Brother v bezdrátové síti (Mac) Nelze tisknout pomocí zařízení Brother v bezdrátové síti (Windows) Nelze tisknout z mého počítače přes rozhraní USB. Nemohu tisknout pomocí zařízení Brother v kabelové síti. (Windows®, macOS) Netisknou se náhledy obrázků z paměťové karty (flashdisku). Odstranění tiskových úloh z tiskové fronty. Po aktualizaci Windows 10 (březen 2021) jsou moje tištěné dokumenty neúplné, nebo se běhemtisku při použití PC-FAX objevuje modrá obrazovka Po klepnutí na ikonu Tisk v mobilním zařízení ( iPhone, iPod touch, iPad ) se zobrazíchybová zpráva „Nebyly nalezeny žádné tiskárny AirPrint“ . Po vložení pamětové karty do slotu se pamětová karta nezobrazuje. Pokud se pokusím tisknout v aplikaci Microsoft® Excel tenké baevné ohraničení, vytiskne se černě. Proč? Používám Mac OS X 10.5-10.4 a zařízení Brother se nezobrazí v nástroji Print & Fax. Jak mám postupovat? Používám Windows Vista a pokouším se tisknout po síti pomocí ovladače XML Paper Specification. Tisk ale nefunguje. Jak mámpostupovat? Proč se na displeji zařízení po založení paměťové karty zobrazí hlášení "Media is Full" (Medium je plne)? Jak mohu toto hlášeníodstranit? Proč se na displeji zařízení po založení paměťové karty zobrazí hlášení "No file" (Zadny soubor)? Při tisku dokumentu "Power Point" s nastavením "Page Layout (Soutisk): 2 in 1 (2 na1)" a nastavenou kvalitou tisku na Super Fine(Extra jemné) nebo Fine (Jemné), je část obrázků černá. Jak mám postupovat? Při tisku PDF souborů z aplikace Adobe® Acrobat®/Adobe® Acrobat® Reader®/Adobe® Reader® některápísmena chybí. Co mohu dělat, abych tento problém vyřešil? Při tisku v aplikaci Microsoft Excel 2002/2003, Word 2002/2003 nebo PowerPoint 2002/2003 není správně vytištěna poloprůhlednágrafika. Jak mám postupovat? Při tisku v aplikaci PowerPoint pomocí funkce 2 v 1 se některé okraje kolem dokumentu netisknou nebo se tisknou čáry, které by tamneměly být. Jak mám postupovat? Při tisku z aplikací Outlook/Outlook Express nebo Internet Explorer se stránka nevytiskne dle očekávání. Pravá nebo levá částstránky je například prázdná nebo se vytiskne na samostatný papír. Jak mám postupovat? Přidání zařízení Brother pomocí funkce AirPrint (macOS) Sdílím zařízení Brother z počítače s Windows XP a jiní uživatelé Windows nemohou tisknout. Proč? Stav tiskárny je Offline nebo Pozastaveno. Tisk s použitím pouze černé inkoustové kazety poté co dojde inkoust v barevných kazetách. Tisk/skenování pomocí mobilního zařízení Zařízení tiskne vždy jen jednu kopii dokumentu, i když jsem nastavil dvě nebo více kopií. (Pro uživatele Windows 2000/XP a WindowsVista) Změna nastavení ovladače tiskárny (Windows/macOS) Více
(38) "ControlCenter je třeba aktualizovat." - macOS 10.15 Catalina Aktualizoval jsem svůj počítač se systémem Windows 11 prostřednictvím služby Windows Update a nemohu jižtisknout, skenovat nebo faxovat z počítače. Funkce Easy Scan to E-mail Funkce skenování v síti nefunguje při stisknutí tlačítka skenování naovládacím panelu zařízení Brother. (Pro Windows) Jak mohu skenovat dokument z aplikace ve Windows Vista? Jak mohu skenovat dokument z aplikace ve Windows XP? Jak mohu skenovat dokument z aplikace Windows Vista Fotogalerie? Jak mohu skenovat obrázek a vložit ho do aplikace ve Windows XP? Jak mohu skenovat za použití „Průvodce skenery a fotoaparáty“ ve Windows XP? Jak spustím Průvodce skenery a fotoaparáty ve Windows Vista? Jsem uživatelem Mac OS X 10.5. Funkce síťového skenování při stisknutí tlačítka ke skenování na ovládacím panelu zařízení Brothernefunguje. Jak mám postupovat? Jsem uživatelem Windows Vista. Jak mohu skenovat obrázek a vložit ho do aplikace Office 2007? Jsem uživatelem Windows XP Professional x64 Edition/Windows Vista 64bitové edice. V aplikaci Corel® Paint Shop Pro® Xnemohu pomocí ovladače WIA skenovat. Jak mám postupovat? Jsem uživatelem Windows XP. Nemohu skenovat přes kabel USB. Jak mám postupovat? Když se pokusím spustit ControlCenter4, aplikace se neotevře, nebo se otevře pouze částečné, neboprázdné okno bez možnosti skenování. Mohu tisknout, ale nelze skenovat přes síť. (Pro Mac) Mohu tisknout, ale nelze skenovat přes síť. (Pro Windows) Mohu tisknout, ale nelze skenovat přes síť. (Pro Windows) Na obrazovce aplikace Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybovázpráva „Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“. Nainstaloval jsem Kompletní balík ovladačů a pro gramového vybavení, ale některé aplikacenebyly nainstalovány. (Pro Windows® 10) Naskenovaná data jsou připojena k e-mailové aplikaci, kterou pravidelně nepoužívám, nebo se při pokusuo skenování dokumentu zobrazí chybová zpráva, že v mém počítači nenízaregistrována žádná výchozí e-mailová aplikace (CC4-121-[chybový kód])když zkouším skenovat dokument přímo do mé e-mailové aplikace pomocí ControlC Naskenujte dokument a uložte naskenovaný obrázek do složky na místním nebo síťovémpevném disku (pro systém Windows) Naskenujte dokument v systému OS X 10.8/macOS 10.12 - 10.15. Nelze opravit kabelové nebo bezdrátové připojení pomocí Nástroje pro opravusíťového připojení (Windows) Otevřete „Skenery a fotoaparáty“ a Vlastnosti. Používám Mac OS X. Nedaří se mi skenovat po síti. Jak mám postupovat? (cannot Error CC031, MTW012, MTW006) Používám Mac OS X. Nedaří se mi skenovat přes USB rozhraní. Jak mám postupovat? Používám Macintosh. K čemu slouží volba PreScan? Používám ovladač Brother z CD dodaného se zařízením nebo stažený z Internetu a ve Windows Server 2003 nemohu skenovat. Jak mámpostupovat? Při pokusu o skenování dokumentu dojde k chybě aplikace skeneru. (OS X 10.11) Při pokusu o skenování dokumentu pomocí tlačítka skenování nebo ovládacíhopanelu zařízení nemohu najít cílový počítač v síti. Při pokusu o skenování pomocí aplikace ControlCenter4 nebo ControlCenter3 pro systém Windows sezobrazí chybová zpráva „Chyba CC3-202.“, „Chyba CC4-202“, „ChybaCC3-205“ nebo „Chyba CC4-205. Při použití aplikace Brother iPrint & Scan v mobilním zařízení Android ™ se na pravéstraně naskenovaného dokumentu objevují okraje. Při skenování do OCR se zobrazuje chybové hlášení "This feature is not available because there is no OCR Software installed". Sdílím své zařízení Brother. Lze tisknout, ale nelze skenovat. Skenování a uložení dokumentu ve formátu PDF pomocí TLAČÍTKA SKENOVÁNÍ vzařízení Brother (skenování do souboru) Tisk/skenování pomocí mobilního zařízení Změna nastavení skenování pro skenování z ControlCenter4 nebo pomocítlačítka SKENOVÁNÍ (pro Windows®) Více