Inkousty, tonery, pásky a termální štítky Brother Udržujte svá zařízení v hladkém chodu s originálními inkoustovými a tonerovými kazetami, páskami a termálními štítky, balíčky papíru nejvyšší kvality a rychle vyměnitelnými náhradními díly. Zobrazit spotřební materiál
MPS (Správa tiskových služeb) Spravujte a optimalizujte svou tiskovou flotilu pomocí programu leasingu tisku Zjistit více
(27) Aktualizoval jsem svůj počítač se systémem Windows 11 prostřednictvím služby Windows Update a nemohu jižtisknout, skenovat nebo faxovat z počítače. Aktualizoval(a) jsem aplikaci Web BRAdmin a nemohu zapnout funkci logování. Jak mám postupovat? Během instalace aplikace Web BRAdmin zobrazuje antivirový program varovné hlášení. Jak mám postupovat? Instalace integrovaných ovladačů (pro Windows 8 a Windows 10) Instalace programového vybavení pro vaše zařízení Brother z dodaného instalačníhodisku nebo z kompletního balíčku ovladačů. (Windows) Jak identifikovat operační systém (OS). Jaký formát balíčku ovladačů podporuje moje distribuce Linuxu? Jaké jsou rozdíly mezi programem BRAdmin Professional a Web BRAdmin? K čemu slouží program BRAdmin Professional? Kde si mohu stáhnout aplikaci Brother iPrint&Scan pro Mac? Když instaluji ovladače z dodaného disku CD-ROM nebo kompletního balíčku s ovladači a programem, který je na internetu, Průvodceinstalací nedokáže najít zařízení Brother na síti. Jak mám postupovat? Když spustím program Brother, instalace po výzvě, abych připojil USB kabel do počítače, nepokračuje. Jak mám postupovat?(připojení pomocí USB kabelu) Nelze uložit soubor stažený z webu podpory společnosti Brother (pro systém Windows) Odinstalace ovladačů.(Mac OS X 10.6 - macOS 12) Odinstalace programů a ovladačů Brother (Windows) Otevření Ovládacího panelu (pro Windows) Otevření Status Monitoru Používám Mac OS X 10.5. Jak mám odinstalovat ovladače? Používám Windows. Jak mám odinstalovat ovladače? Používám Windows. Při instalaci síťového ovladače tiskárny/skeneru z dodaného CD-ROM nebo z balíku ovladače a softwaru staženého zwebu Průvodce instalací nemůže najít zařízení Brother na mé síti. Jak mám postupovat? Používám Windows. Vložil jsem do CD mechaniky CD-ROM dodaný společně se zařízením, ale instalační okno se automaticky nezobrazuje.Proč? V aplikaci Web BRAdmin nemohu použít tlačítko „Modules Update“. V předvolbách tisku nelze najít nějakou možnost. (Pro Windows) V systému Windows®jsou okna ovladače tiskárny Brother nebo skeneru v cizím jazyce. Jak lze změnit oknoovladače tiskárny nebo skeneru tak, aby se v místním jazyce? Zkontrolujte typ ovladače skeneru nainstalovaného připojením kabelu USB/ paralelního kabelu. Změna nastavení ovladače tiskárny (Windows/macOS) Zprávu „[název souboru] nelze otevřít, protože pochází od neznáméhovývojáře.“ Zobrazí se v systému OS X verze 10.8.x. Více
(7) Jaké je výchozí uživatelské jméno a heslo pro mou síťovou kartu Brother, BRAdmin,vzdálené nastavení nebo webovou správu? Nelze opravit kabelové nebo bezdrátové připojení pomocí Nástroje pro opravusíťového připojení (Windows) Nemohu tisknout pomocí zařízení Brother v kabelové síti. (Windows®, macOS) Nulování síťových nastavení do továrního nastavení. Použití Nástroje na opravu síťového připojení (Windows) Tisk výpisu nastavení sítě Zjistěte MAC adresu síťové karty Brother
(1) Když připojím zařízení Brother k USB rozbočovači, zařízení nepracuje správně. Jak mám postupovat?
Ostatní kategorie Spotřební materiál a příslušenství / Běžná údržba Pokyny / Odstraňování potíží Jiné