1. Domů Brother
  2. Podpora
  3. Kontaktujte nás
  4. Aplikace Support Centre
Brother Support Center app logo

Stáhněte si aplikaci do svého mobilního zařízení a získejte podporu společnosti Brother

Komplexní pokyny pro nastavení produktu.

Příručky k produktu.

Často kladené dotazy a opravy chyb.

Přímý odkaz na servisní podporu.

Často kladené otázky aplikace střediska podpory

Instalace aplikace SupportCenter do mobilního zařízení:

1. Stáhněte si aplikaci Brother SupportCenter z App Store nebo Google Play:

Pro zařízení Android

Pro zařízení Apple (iPhone, iPad a iPod touch)

 2. Aplikaci nainstalujete klepnutím na „Brother SupportCenter“.

V závislosti na vašem produktu nemusí být některé funkce k dispozici a budou šedé.
Ne všechny produkty aktuálně podporují funkci Stav / informace o zařízení.

Aplikace Brother SupportCenter je kompatibilní s následujícími produkty Brother:

Inkoustová tiskárna / fax / MFC / DCP
Monochromatická laserová tiskárna
Barevná tiskárna (laser / LED)
Monochromatický laserový fax / MFC / DCP
Barevný fax / MFC / DCP (laser / LED)
Vysokorychlostní tiskárna pro pracovní skupiny
Tiskárna štítků P-touch (PT/RL)
Tiskárna štítků (QL / TD)
Šicí a vyšívací stroje
Řezací stroj
Mobilní tiskárna (RJ / PJ / MW)
Skener dokumentů
Přístroj na výrobu razítek Stamp Creator
Displej pro montáž na hlavu

Pomocí funkce Find By Wi-Fi feature (najít podle Wi-Fi) můžete vybrat svůj produkt Brother, pokud je připojen ke stejné bezdrátové síti jako vaše mobilní zařízení.

Aplikace Brother SupportCenter spolupracuje s mobilními zařízeními Apple a Android. Ujistěte se, že vaše mobilní zařízení používá jeden z následujících operačních systémů:

Android: verze 4.0 nebo vyšší.
iOS (iPhone, iPad, and iPod touch): Verze 9.0 nebo vyšší.
Brother SupportCenter poskytuje přístup k informacím o nastavení, příručkám k produktu, častým otázkám a tipům pro odstraňování problémů.
Brother My Supplies umožňuje sledovat a doobjednávat spotřební materiál pro vaši tiskárnu Brother (inkoust nebo toner).
Brother iPrint & Scan vám umožňuje tisknout z a skenovat do mobilního zařízení nebo počítače v bezdrátové síti.

Hledáte další podporu?  Hledáte další podporu? Prohlédněte si následující možnosti:

Ikona registrace produktu Brother z mobilního zařízení

Zaregistrujte si své zařízení

Rychlý a snadno sledovatelný proces registrace.

Vyžádejte si vhodné propagační akce ve své osobní oblasti online účtu Brother.

Sledujte své zakoupené produkty a aktivujte jejich záruky.

Registrovat zařízení

Ikona podpory stahování do mobilního zařízení

Ovladače a soubory ke stažení

Aktualizujte ovladače zařízení Brother nebo si stáhněte software.

Můžete také získat nástroje pro opravu síťového připojení a řadu aplikací BRAdmin.

Zjistit více

Potřebujete informace o zárukách, servisních střediscích a recyklaci?