Komplexní pokyny pro nastavení produktu.
Příručky k produktu.
Často kladené dotazy a opravy chyb.
Přímý odkaz na servisní podporu.
Instalace aplikace SupportCenter do mobilního zařízení:
1. Stáhněte si aplikaci Brother SupportCenter z App Store nebo Google Play:
Pro zařízení Apple (iPhone, iPad a iPod touch)
2. Aplikaci nainstalujete klepnutím na „Brother SupportCenter“.
Aplikace Brother SupportCenter je kompatibilní s následujícími produkty Brother:
• Inkoustová tiskárna / fax / MFC / DCP
• Monochromatická laserová tiskárna
• Barevná tiskárna (laser / LED)
• Monochromatický laserový fax / MFC / DCP
• Barevný fax / MFC / DCP (laser / LED)
• Vysokorychlostní tiskárna pro pracovní skupiny
• Tiskárna štítků P-touch (PT/RL)
• Tiskárna štítků (QL / TD)
• Šicí a vyšívací stroje
• Řezací stroj
• Mobilní tiskárna (RJ / PJ / MW)
• Skener dokumentů
• Přístroj na výrobu razítek Stamp Creator
• Displej pro montáž na hlavu
Pomocí funkce Find By Wi-Fi feature (najít podle Wi-Fi) můžete vybrat svůj produkt Brother, pokud je připojen ke stejné bezdrátové síti jako vaše mobilní zařízení.
Rychlý a snadno sledovatelný proces registrace.
Vyžádejte si vhodné propagační akce ve své osobní oblasti online účtu Brother.
Sledujte své zakoupené produkty a aktivujte jejich záruky.
Aktualizujte ovladače zařízení Brother nebo si stáhněte software.
Můžete také získat nástroje pro opravu síťového připojení a řadu aplikací BRAdmin.