Inkousty, tonery, pásky a termální štítky Brother Udržujte svá zařízení v hladkém chodu s originálními inkoustovými a tonerovými kazetami, páskami a termálními štítky, balíčky papíru nejvyšší kvality a rychle vyměnitelnými náhradními díly. Zobrazit spotřební materiál
MPS (Správa tiskových služeb) Spravujte a optimalizujte svou tiskovou flotilu pomocí programu leasingu tisku Zjistit více
(11) „Detekce vícenásobného podávání“ nebo „Chyba detekcevícenásobného podávání“ Chyba skenování kvůli délce, zkraťte délku Nelze skenovat XX Neznámé zařízení (nepoužitelné zařízení) Používám Mac OS X. Nedaří se mi skenovat po síti. Jak mám postupovat? (cannot Error CC031, MTW012, MTW006) Při instalaci ovladačů s připojením USB (pro Windows) se zobrazí chybová zpráva „Nenalezenžádný přístroj“. Při pokusu o skenování pomocí aplikace ControlCenter4 nebo ControlCenter3 pro systém Windows sezobrazí chybová zpráva „Chyba CC3-202.“, „Chyba CC4-202“, „ChybaCC3-205“ nebo „Chyba CC4-205. Při spuštění nástroje pro aktualizaci Firmware nebo instalačního nástroje I-FAX se na monitoru počítače zobrazí hlášení „Programse nepodařilo spustit“. Jak mám postupovat? Skener pípá při každém skenování, některé z jeho LED diod jsou trvalerozsvícené, nebo se na displeji LCD zobrazí upozornění na plánovanou údržbu. V aplikaci Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybová zpráva„Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“. Zaseknutý dokument Více
(1) Nainstaloval jsem Kompletní balík ovladačů a pro gramového vybavení, ale některé aplikacenebyly nainstalovány. (Pro Windows® 10)
(7) Aktualizace firmware zařízení pomocí aplikace Brother iPrint&Scan (Android / iOS) Co je aplikace Brother iPrint&Scan? Jak mohu používat své mobilní zařízení s podporou NFC se zařízením Brother spodporou NFC? Když se pokouším tisknout nebo skenovat pomocí funkce NFC v iPrint & Scan, spustí se jinéaplikace. (Android ™ 10) Tisk nebo sken pomocí aplikace Brother iPrint&Scan pro mobilní zařízení (Android / iOS) Tisk nebo skenování z aplikace Brother iPrint & Scan pomocí funkce NFC mobilníhozařízení Android ™. V aplikaci Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybová zpráva„Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“.
(1) Skener pípá při každém skenování, některé z jeho LED diod jsou trvalerozsvícené, nebo se na displeji LCD zobrazí upozornění na plánovanou údržbu.
(5) Jak mohu používat své mobilní zařízení s podporou NFC se zařízením Brother spodporou NFC? Když se pokouším tisknout nebo skenovat pomocí funkce NFC v iPrint & Scan, spustí se jinéaplikace. (Android ™ 10) Nainstaloval jsem Kompletní balík ovladačů a pro gramového vybavení, ale některé aplikacenebyly nainstalovány. (Pro Windows® 10) Tisk nebo sken pomocí aplikace Brother iPrint&Scan pro mobilní zařízení (Android / iOS) Tisk nebo skenování z aplikace Brother iPrint & Scan pomocí funkce NFC mobilníhozařízení Android ™.
(19) "ControlCenter je třeba aktualizovat." - macOS 10.15 Catalina Duplexní (oboustranné) skenování Funkce skenování v síti nefunguje při stisknutí tlačítka skenování naovládacím panelu zařízení Brother. (Pro Windows) Jak mohu používat své mobilní zařízení s podporou NFC se zařízením Brother spodporou NFC? Když se pokouším tisknout nebo skenovat pomocí funkce NFC v iPrint & Scan, spustí se jinéaplikace. (Android ™ 10) Konfigurace často používaných nastavení skenování v počítači. Na boku naskenovaného dokumentu se objeví šedá čára nebo okraj. Nainstaloval jsem Kompletní balík ovladačů a pro gramového vybavení, ale některé aplikacenebyly nainstalovány. (Pro Windows® 10) Naskenovíní a uložení dokument ve formátu PDF pro Windows (Sken do souboru) Nelze najít cílový počítač v síti, když se pokouším naskenovat dokumentpomocí tlačítka Skenování nebo ovládacího panelu zařízení Nelze skenovat dlouhý dokument. Otevřete „Skenery a fotoaparáty“ a Vlastnosti. Používám Mac OS X. Nedaří se mi skenovat po síti. Jak mám postupovat? (cannot Error CC031, MTW012, MTW006) Při pokusu o skenování pomocí aplikace ControlCenter4 nebo ControlCenter3 pro systém Windows sezobrazí chybová zpráva „Chyba CC3-202.“, „Chyba CC4-202“, „ChybaCC3-205“ nebo „Chyba CC4-205. Reset čítače plánované údržby Tisk nebo sken pomocí aplikace Brother iPrint&Scan pro mobilní zařízení (Android / iOS) Tisk nebo skenování z aplikace Brother iPrint & Scan pomocí funkce NFC mobilníhozařízení Android ™. V aplikaci Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybová zpráva„Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“. Zobrazí se chybová zpráva "Nesprávný kód PIN" a nemohu skenovat data dosítě (skenování do sítě) nebo do služby SharePoint (skenování do služby SharePoint). Více