Inkousty, tonery, pásky a termální štítky Brother Udržujte svá zařízení v hladkém chodu s originálními inkoustovými a tonerovými kazetami, páskami a termálními štítky, balíčky papíru nejvyšší kvality a rychle vyměnitelnými náhradními díly. Zobrazit spotřební materiál
MPS (Správa tiskových služeb) Spravujte a optimalizujte svou tiskovou flotilu pomocí programu leasingu tisku Zjistit více
(14) Aktualizace firmware zařízení pomocí aplikace Brother iPrint&Scan (Android / iOS) Aktualizace ovladače nebo firmwaru vašeho zařízení Brother Aktualizoval jsem svůj počítač se systémem Windows 11 prostřednictvím služby Windows Update a nemohu jižtisknout, skenovat nebo faxovat z počítače. Instalace aplikace PaperPort™ 12SE / 14SE (Windows) Instalace programového vybavení pro vaše zařízení Brother z dodaného instalačníhodisku nebo z kompletního balíčku ovladačů. (Windows) Jak identifikovat operační systém (OS). Kde si mohu stáhnout aplikaci Brother iPrint&Scan pro Mac? Nelze uložit soubor stažený z webu podpory společnosti Brother (pro systém Windows) Odinstalace programů a ovladačů Brother (Windows) Otevření Ovládacího panelu (pro Windows) Při instalaci ovladačů s připojením USB (pro Windows) se zobrazí chybová zpráva „Nenalezenžádný přístroj“. V systému Windows®jsou okna ovladače tiskárny Brother nebo skeneru v cizím jazyce. Jak lze změnit oknoovladače tiskárny nebo skeneru tak, aby se v místním jazyce? Zařízení Brother nebylo možné nalézt v síti, když jsem nainstaloval ovladače v počítači. Zkontrolujte typ ovladače skeneru nainstalovaného připojením kabelu USB/ paralelního kabelu. Více
(4) Jaké je výchozí heslo pro můj přístroj Brother? Jaké je výchozí heslo síťové karty Brother, BRAdmin, vzdáleného nastavenínebo webové správy? Obnovení síťových nastavení na tovární hodnoty Zařízení Brother nebylo možné nalézt v síti, když jsem nainstaloval ovladače v počítači.
Ostatní kategorie Spotřební materiál a příslušenství / Běžná údržba Pokyny / Odstraňování potíží Jiné