Přidané do košíku
  1. Domů
  2. Tipy pro domácí kancelář

Najděte správné vybavení domácí kanceláře

Využijte svou domácí kancelář co nejlépe

Práce z domova může poskytnout flexibilitu a nezávislost, ale může také přinést určité výzvy. Při práci na dálku může dojít k narušení domácích procesů, vzniku problémů při komunikací s kolegy a potížím s udržováním rovnováhy mezi pracovním a osobním životem a tím způsobit pokles vaší produktivity a zaměření. S promyšleným nastavením domácí kanceláře a harmonogramem však můžete být stejně produktivní a efektivní i z domova. Protože společnost Brother stojí „Na vaší straně“ a vytvořila rychlého průvodce, který vám pomůže nastavit domácí kancelářský prostor a udržovat produktivitu.

Picture of woman putting a labelled file on a bookcase

1. Jak vytvořit nastavení domácí kanceláře

Než začnete s nastavením domácí kanceláře, je třeba zvážit dvě věci:

  • Kde bude realizován pracovní prostor ve vaší domácnosti? Ve své domácí kanceláři můžete strávit více než sedm hodin, proto si velmi pečlivě promyslete rozmístění nábytku a vybavení, které budete muset realizovat.
  • S jakými prostředky budete pracovat? Před rozhodnutím o tom, co koupit, mějte na paměti důležité věci, jako je stávající vybavení a domácí rozpočet.

žena sedí u stolu před žlutým jízdním kolem

2. Jak pohodlně pracovat z domova

Vaše domácí kancelář by měla být funkční a pohodlná. Zajistěte si realizaci domácí kanceláře s důrazem na ergonomii a stanovte si návyky práce na dálku pomocí podpůrného vybavení.

  • Židle se správnými opěrnými body, opěrka nohou a stůl ve správné výšce budou mít velký vliv nejen na vaše zdraví, ale také na vaši produktivitu.
  • Vhodně umístěná myš, klávesnice a monitor na úrovni očí vám pomohou soustředit se a udržet efektivitu při práci.

psaní poznámek na stole a mobilní telefon

3. Jak pracovat co nejefektivněji

Práce z domova vyžaduje nejdříve dodržovat osobní disciplínu a trpělivosti. Snažte se co nejvíce zachovávat svou pracovní rutinu.

  • Pracovní doba a rozvrh přestávek: ráno vstaňte a připravte se na práci stejným způsobem jako dříve a ujistěte se, že do svého dne přidáváte pravidelné přestávky na kávu a na oběd.
  • Vytvořte si seznamy pro všechny své úkoly a priority a na začátku dne a ukliďte si pracovní stůl. Další nápady naleznete v našich organizačních tipech.
  • Při práci minimalizujte rozptýlení, ale během přestávek si udělejte čas pro svou rodinu nebo přátele.

šedé, zelené, fialové, průhledné šedé a fialové složky na polici

Řešení pro značení štítky v domácí kanceláři

Prohlédněte si zde řešení tvorby štítků Brother pro organizaci své domácnosti a kanceláře.

Řešení pro značení štítky Brother
skener Brother na dřevěném stolku domácí kanceláře

Skenery pro domácí kancelář

Zjednodušte svůj proces ukládání dokumentů a najděte si zde nejvhodnější skener.

Skenery pro domácí kancelář
knihovna s kartotékou a úložným příslušenstvím

Organizační tipy

Podívejte se na 5 důležitých organizačních tipů pro dobré uspořádaní domácí kanceláře od úklidu vašeho stolu až po udržení rovnováhy mezi pracovním a soukromým životem.

Zjistit více
Žena sedělí v domácí kanceláři pro umělecká řemesla

Centrum řemesel

Nechte se inspirovat a uvolněte svou kreativitu při práci z domova s řadou pro řemesla Brother.


Zjistit více
Osoba vystřihuje z tvůrčího centra obrázek psa

Výtvarné centrum

Kreativní centrum Brother nabízí bezplatné hry, tisknutelné listy činností, omalovánky, šablony řemesel a další, které vám pomohou hladce pracovat z domova.

Zjistit více