Inkousty, tonery, pásky a termální štítky Brother Udržujte svá zařízení v hladkém chodu s originálními inkoustovými a tonerovými kazetami, páskami a termálními štítky, balíčky papíru nejvyšší kvality a rychle vyměnitelnými náhradními díly. Zobrazit spotřební materiál
MPS (Správa tiskových služeb) Spravujte a optimalizujte svou tiskovou flotilu pomocí programu leasingu tisku Zjistit více
(6) Jak používat Průvodce nasazením ovladače Driver Deployment Wizard (k dispozici pouze pro Windows) Resetujte přístroj Brother Stanovení hesla k blokování nastavení Zapnutí zámku nastavení Změna hesla pro blokování nastavení Změna nastavení zařízení z počítače.
(5) Šikmý tisk Bílé skvrny v tisku Černé svislé linky na výtisku Linky přes stránku Pomačkání nebo zvrásnění papíru
(20) (Video) Nelze detekovat (Video) Papír je zaseknutý uvnitř přístroje. (Video) Papír je zaseknutý v oboustranném zásobníku (Video) Papír je zaseknutý v zásobníku papírů. (Video) Papír je zaseknutý v zadní části přístroje. Autodiagnostika Chyba kazety Chyba velikosti DX nebo Chyba rozměru oboustranný Na obrazovce aplikace Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybovázpráva „Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“. Nelze rozpoznat Nelze tisknout ## Neshoda typ medii nebo Neshoda medii Nesouhlasí velikost Objeví se zpráva s upozorněním na "Optický fotoválec je třeba vyměnit." /Zásobník papíru je téměř prázdný. "na počítači Macintosh. Oboustr. deakt. Po výměně jednotky fotoválce za nový se stále zobrazuje chybová zpráva „Vyměňteválec“ nebo „Válec brzy končí“. Ruční podávání Status monitor zobrazuje zprávu„offline“. Vyměň válec Výměna tonerové kazety Více
(5) Šikmý tisk Bílé skvrny v tisku Černé svislé linky na výtisku Linky přes stránku Pomačkání nebo zvrásnění papíru
(5) Aktualizace firmware zařízení pomocí aplikace Brother iPrint&Scan (Android / iOS) Co je aplikace Brother iPrint&Scan? Které připojení lze použít k tisku ze zařízení (iPhone, iPod touch, iPad) pomocíaplikace Brother iPrint&Scan? Na obrazovce aplikace Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybovázpráva „Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“. Tisk nebo sken pomocí aplikace Brother iPrint&Scan pro mobilní zařízení (Android / iOS)
(8) Šikmý tisk (Video) Papír je zaseknutý uvnitř přístroje. (Video) Papír je zaseknutý v oboustranném zásobníku (Video) Papír je zaseknutý v zásobníku papírů. (Video) Papír je zaseknutý v zadní části přístroje. Pomačkání nebo zvrásnění papíru Poté, co ve vybraném zásobníku došel papír, zařízení Brother tisknena jiný formát papíru a typy papíru z jiného zásobníku. Vkládání papíru do zásobníku papíru
(24) Šedé pozadí Šikmý tisk Automatický tisk na obě strany papíru (automatický oboustranný tisk) Automatický tisk na obě strany papíru nebo tisk brožury Bílé skvrny v tisku Černé svislé linky na výtisku Které připojení lze použít k tisku ze zařízení (iPhone, iPod touch, iPad) pomocíaplikace Brother iPrint&Scan? Linky přes stránku Možná řešení problémů s kvalitou tisku Na obrazovce aplikace Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybovázpráva „Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“. Nelze tisknout po aktualizaci systému Windows 10 (červen 2020) Nelze tisknout pomocí zařízení Brother v bezdrátové síti (Mac) Po aktualizaci Windows 10 (březen 2021) jsou moje tištěné dokumenty neúplné, nebo se běhemtisku při použití PC-FAX objevuje modrá obrazovka Pomačkání nebo zvrásnění papíru Při tisku PDF souborů z aplikace Adobe® Acrobat®/Adobe® Acrobat® Reader®/Adobe® Reader® některápísmena chybí. Co mohu dělat, abych tento problém vyřešil? Snížení hlučnosti tisku Snížení spotřeby toneru Stav tiskárny je Offline nebo Pozastaveno. Tisk na obálky, štítky nebo tlustý papír z ručního podavače Tisk nebo sken pomocí aplikace Brother iPrint&Scan pro mobilní zařízení (Android / iOS) Tisk/skenování pomocí mobilního zařízení Vše je černé Změna nastavení ovladače tiskárny (Windows/macOS) Zrušení tiskové úlohy Více
(4) Které připojení lze použít k tisku ze zařízení (iPhone, iPod touch, iPad) pomocíaplikace Brother iPrint&Scan? Na obrazovce aplikace Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybovázpráva „Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“. Tisk nebo sken pomocí aplikace Brother iPrint&Scan pro mobilní zařízení (Android / iOS) Tisk/skenování pomocí mobilního zařízení