Inkousty, tonery, pásky a termální štítky Brother Udržujte svá zařízení v hladkém chodu s originálními inkoustovými a tonerovými kazetami, páskami a termálními štítky, balíčky papíru nejvyšší kvality a rychle vyměnitelnými náhradními díly. Zobrazit spotřební materiál
MPS (Správa tiskových služeb) Spravujte a optimalizujte svou tiskovou flotilu pomocí programu leasingu tisku Zjistit více
(15) Aktualizoval(a) jsem aplikaci Web BRAdmin a nemohu zapnout funkci logování. Jak mám postupovat? Co je „Generic PCL Driver“? Instalace integrovaných ovladačů (pro systémy Windows 8 a Windows 10) Jak identifikovat operační systém (OS). Jak mohu zapnout/vypnout režim úspory toneru? Jaké jsou rozdíly mezi programem BRAdmin Professional a Web BRAdmin? K čemu slouží program BRAdmin Professional? Když spustím program Brother, instalace po výzvě, abych připojil USB kabel do počítače, nepokračuje. Jak mám postupovat?(připojení pomocí USB kabelu) Odebrání tiskových ovladačů (pro Windows) Po instalaci programového vybavení se zobrazí hlášení "Can not load Word for Windows 6.0 files". Používám operační systém WindowsXP Service Pack 2 (SP2). Jak mám postupovat? Používám Mac OS X. Jak mám odinstalovat ovladače? (Mac OS X 10.2-10.4) Používám Windows. Při instalaci síťového ovladače tiskárny/skeneru z dodaného CD-ROM nebo z balíku ovladače a softwaru staženého zwebu Průvodce instalací nemůže najít zařízení Brother na mé síti. Jak mám postupovat? V aplikaci Web BRAdmin nemohu použít tlačítko „Modules Update“. Změna nastavení ovladače tiskárny (Windows/macOS) Zprávu „[název souboru] nelze otevřít, protože pochází od neznáméhovývojáře.“ Zobrazí se v systému OS X verze 10.8.x. Více
(2) Jak mohu nainstalovat volitelnou jednotku zásobníku? - Pro Evropu a Asii / Oceánii Když připojím zařízení Brother k USB rozbočovači, zařízení nepracuje správně. Jak mám postupovat?
Ostatní kategorie Spotřební materiál a příslušenství / Běžná údržba Pokyny / Odstraňování potíží Jiné