Inkousty, tonery, pásky a termální štítky Brother Udržujte svá zařízení v hladkém chodu s originálními inkoustovými a tonerovými kazetami, páskami a termálními štítky, balíčky papíru nejvyšší kvality a rychle vyměnitelnými náhradními díly. Zobrazit spotřební materiál
MPS (Správa tiskových služeb) Spravujte a optimalizujte svou tiskovou flotilu pomocí programu leasingu tisku Zjistit více
(3) Jak používat Průvodce nasazením ovladače Driver Deployment Wizard (k dispozici pouze pro Windows) Konfigurování Secure Function Lock 3.0 (Blokovací funkce 3.0) pomocí aplikace Web Based Management Změna nastavení zařízení z počítače.
(7) Šedé pozadí Šikmý tisk Bílé skvrny v tisku Černé svislé čáry na stránce Linky přes stránku Pomačkání nebo zvrásnění papíru Tečky černého toneru přes celou stránku
(18) (Video) Výměna tonerové kazety Fotovalec ! Málo toneru nebo Připravte novou tonerovou kazetu Na obrazovce aplikace Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybovázpráva „Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“. Neshoda typ medii nebo Neshoda medii Nesouhlasí velikost Objeví se zpráva s upozorněním na "Optický fotoválec je třeba vyměnit." /Zásobník papíru je téměř prázdný. "na počítači Macintosh. Oboustr. deakt. Papír uvízl uvnitř přístroje Papír uvízl v zásobníku na papír Papír uvízl v oboustranném zásobníku Papír uvízl v zadní části přístroje Právě jsem vyměnil tonerovou kazetu a LCD displej stále zobrazuje zprávu „Docházítoner“ / „Vyměňte toner“ / „Toner končí“ nebo kontrolka LED toneru stálesvítí nebo bliká. Při spuštění nástroje pro aktualizaci Firmware nebo instalačního nástroje I-FAX se na monitoru počítače zobrazí hlášení „Programse nepodařilo spustit“. Jak mám postupovat? Status monitor zobrazuje zprávu„offline“. Válec končí Výměna fotoválce Zásek. v zásobn. Odstraňte zaseknutý papír ze zásobníku DP a stiskněte Go. Více
(8) Šedé pozadí Šikmý tisk Bílé skvrny v tisku Černé svislé čáry na stránce Linky přes stránku Nainstaloval jsem Kompletní balík ovladačů a pro gramového vybavení, ale některé aplikacenebyly nainstalovány. (Pro Windows® 10) Pomačkání nebo zvrásnění papíru Tečky černého toneru přes celou stránku
(6) Aktualizace firmware zařízení pomocí aplikace Brother iPrint&Scan (Android / iOS) Co je aplikace Brother iPrint&Scan? Které připojení lze použít k tisku ze zařízení (iPhone, iPod touch, iPad) pomocíaplikace Brother iPrint&Scan? Mé tiskárně při použití Airprint trvá dlouho, než začne tisknout. (iOS 16) Na obrazovce aplikace Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybovázpráva „Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“. Tisk nebo sken pomocí aplikace Brother iPrint&Scan pro mobilní zařízení (Android / iOS)
(14) Šikmý tisk (Video) Vložení papíru A4 / Letter Obálka se mačká Papír uvízl uvnitř přístroje Papír uvízl v zásobníku na papír Papír uvízl v oboustranném zásobníku Papír uvízl v zadní části přístroje Pomačkání nebo zvrásnění papíru Vkládání a tisk standardního papíru, hlavičky dopisu, barevného papíru, tenkého papíru a recyklovaného papíru pomocí zásobníkupapíru Vkládání a tisk tlustého papíru a štítků pomocí deskového podavače Vkládání a tisk tlustého papíru pomocí zásobníku na papír Vložení a tisk obálek pomocí deskového podavače Vložte a tiskněte standardní papír, hlavičku dopisu, barevný papír, tenký papír, recyklovaný papír a kancelářský papír v deskovémpodavači Zásek. v zásobn. Odstraňte zaseknutý papír ze zásobníku DP a stiskněte Go. Více
(36) Šedé pozadí Šikmý tisk Automatický tisk na obě strany papíru nebo tisk brožury Bílé skvrny v tisku Černé svislé čáry na stránce Které připojení lze použít k tisku ze zařízení (iPhone, iPod touch, iPad) pomocíaplikace Brother iPrint&Scan? Linky přes stránku Mé tiskárně při použití Airprint trvá dlouho, než začne tisknout. (iOS 16) Možná řešení problémů s kvalitou tisku Na obrazovce aplikace Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybovázpráva „Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“. Nainstaloval jsem Kompletní balík ovladačů a pro gramového vybavení, ale některé aplikacenebyly nainstalovány. (Pro Windows® 10) Nelze tisknout po aktualizaci systému Windows 10 (červen 2020) Nelze tisknout pomocí zařízení Brother v bezdrátové síti (Mac) Obálka se mačká Po aktualizaci Windows 10 (březen 2021) jsou moje tištěné dokumenty neúplné, nebo se běhemtisku při použití PC-FAX objevuje modrá obrazovka Pomačkání nebo zvrásnění papíru Použití makra z počítače (Windows®) Při tisku PDF souborů z aplikace Adobe® Acrobat®/Adobe® Acrobat® Reader®/Adobe® Reader® některápísmena chybí. Co mohu dělat, abych tento problém vyřešil? Snížení hlučnosti tisku Snížení spotřeby toneru Stav tiskárny je Offline nebo Pozastaveno. Tečky černého toneru přes celou stránku Tisk na obě strany papíru (Macintosh) Tisk na obě strany papíru (Windows®) Tisk nebo sken pomocí aplikace Brother iPrint&Scan pro mobilní zařízení (Android / iOS) Tisk více stránek na jeden list papíru (N na 1) (Windows®) Tisk/skenování pomocí mobilního zařízení Vše je černé Výtisk není zarovnaný, nebo je zmenšena velikost vytištěného dokumentu při tiskudokumentu z aplikace Microsoft Word 2010. Vytisknout jako plakát (Windows®) Vytisknout ve formě brožury (Windows®) Vytvořte nebo odstraňte tiskový profil (Windows®) Zabezpečený tisk (Macintosh) Zabezpečený tisk (Windows®) Zdvojený tisk Změna nastavení ovladače tiskárny (Windows/macOS) Více
(5) Které připojení lze použít k tisku ze zařízení (iPhone, iPod touch, iPad) pomocíaplikace Brother iPrint&Scan? Na obrazovce aplikace Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybovázpráva „Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“. Nainstaloval jsem Kompletní balík ovladačů a pro gramového vybavení, ale některé aplikacenebyly nainstalovány. (Pro Windows® 10) Tisk nebo sken pomocí aplikace Brother iPrint&Scan pro mobilní zařízení (Android / iOS) Tisk/skenování pomocí mobilního zařízení