Inkousty, tonery, pásky a termální štítky Brother Udržujte svá zařízení v hladkém chodu s originálními inkoustovými a tonerovými kazetami, páskami a termálními štítky, balíčky papíru nejvyšší kvality a rychle vyměnitelnými náhradními díly. Zobrazit spotřební materiál
MPS (Správa tiskových služeb) Spravujte a optimalizujte svou tiskovou flotilu pomocí programu leasingu tisku Zjistit více
(4) Co znamená zpráva „MACHINE ERROR XX“ (PORUCHA XX)? Jsem uživatelem Windows Vista. Po instalaci ovladače tiskárny se objevuje chybové hlášení týkající se BRSVC01A.EXE a nemohutisknout. Jak mám postupovat? Jsem uživatelem Windows XP SP2 nebo Windows Server 2003. Po instalaci ovladače se objevuje chybové hlášení týkající seBRSVC01A.EXE a nemohu tisknout. Jak mám postupovat? Nedaří se mi nainstalovat integrované ovladače systému Windows 7 z Windows Update poskytovaných společností Microsoft®.
(7) Jsem uživatelem Mac OS X a při pokusu o tisk se mi zobrazují chybová hlášení. Jak mám postupovat? Jsem uživatelem Windows Vista. Po instalaci ovladače tiskárny se objevuje chybové hlášení týkající se BRSVC01A.EXE a nemohutisknout. Jak mám postupovat? Jsem uživatelem Windows XP SP2 nebo Windows Server 2003. Po instalaci ovladače se objevuje chybové hlášení týkající seBRSVC01A.EXE a nemohu tisknout. Jak mám postupovat? Mám problém při tisku v aplikaci Adobe® Acrobat®/ Acrobat® Reader™/ Reader®. Co mám dělat, abych tentoproblém vyřešil? Po tisku na kancelářský (standardní) papír je černý inkoust stále mokrý (při tisku z PC). Po tisku na lesklý papír je černý inkoust stále mokrý (při tisku z PC). Při použití aplikace Microsoft® Word 2002 jsou okraje, které mají vlnovky, tečky nebo čárky, tištěny jako plné čáry. Jak mámpostupovat?