Inkousty, tonery, pásky a termální štítky Brother Udržujte svá zařízení v hladkém chodu s originálními inkoustovými a tonerovými kazetami, páskami a termálními štítky, balíčky papíru nejvyšší kvality a rychle vyměnitelnými náhradními díly. Zobrazit spotřební materiál
MPS (Správa tiskových služeb) Spravujte a optimalizujte svou tiskovou flotilu pomocí programu leasingu tisku Zjistit více
(4) (Video) Kontrola kvality tisku Jedna nebo více mých barev netiskne (prázdná). Kontrola kvality tisku Kontrola zarovnání tisku přístrojem Brother
(22) (Video) Doplnění zásobníků inkoustu (Video) Nelze opravit kabelové nebo bezdrátové připojení pomocí nástroje pro opravusíťového připojení Network Connection Repair Tool (Windows) (Video) Papír je zaseknutý v zařízení (Zaseknutý papír) (Video) Zaseknutý dokument Absorbér inkoustu téměř plný / Téměř plná nádržka odstřiku / Absorbértéměř plný Dochází inkoust Doplnění zásobníků inkoustu Hlášení Zasob. nerozpoznan / Zasob.1 nerozpoznan / Nebyl rozpoznan zasobnik papiru / Nebylrozpoznan zasobnik papiru 1 / Nebyl rozpoznan zasobnik papiru 2 Nelze opravit kabelové nebo bezdrátové připojení pomocí Nástroje pro opravusíťového připojení (Windows) Nelze skenovat ## Nelze tisknout ## Nelze tisknout, protože moje zařízení je offline nebo pozastavené. Není podán papír / není papír v zásobníku Z1 Nesouhlasí velikost Odpadní nádržka inkoustu nebo absorbér inkoustu je plný Otevřený kryt Porucha tisku nebo zaseknutý papír Přeplněná paměť Spanek V přístroji se zasekl papír (Zaseknutý papír) Zaseknutý dokument Zkontrolujte hladiny inkoustu, pokud je v nádržkách inkoust, stiskněte OK. Více
(5) Aktualizoval jsem svůj počítač se systémem Windows 11 prostřednictvím služby Windows Update a nemohu jižtisknout, skenovat nebo faxovat z počítače. Jedna nebo více mých barev netiskne (prázdná). Kontrola kvality tisku Kontrola zarovnání tisku přístrojem Brother Nemohu používat Gmail pro funkce e-mailu (například Skenování do e-mailu) a Internet fax (i-fax)
(6) Instalace aplikace Brother Mobile Connect (pro mobilní zařízení) Nastavení zařízení Brother pro bezdrátovou síť. Nelze nastavit zařízení pomocí aplikace Brother Mobile Connect. (Android™) Nemohu se připojit k tiskárně přes Wi-Fi Direct pomocí pluginu Brother Print Service (Android™ 12 nebonovější). Po aktualizaci aplikace nemohu najít svou tiskárnu Brother v aplikaci Mopria™ Print Service (MPS) nebo BrotherPrint Service Plugin. (Android™) Při klepnutí na ikonu Tisk v mobilním zařízení (iPhone, iPod touch, iPad) se zobrazíchybová zpráva „No AirPrint Printers Found (Nebyly nalezeny žádné tiskárnyAirPrint)“.
(10) (Video) Papír je zaseknutý v zařízení (Zaseknutý papír) (Video) Zaseknutý dokument Dokument uvízl uvnitř jednotky ADF Dokument uvízl v horní části jednotky ADF Odstranění útržků papíru uvízlých uvnitř jednotky ADF Porucha tisku nebo zaseknutý papír V přístroji se zasekl papír (Zaseknutý papír) Vkládání dokumentů do automatického podavače dokumentů ADF Vložte papír do slotu k ručnímu podávání Zaseknutý dokument Více
(23) (Video) (Video) Jak realizovat tisk e-mailem pomocí iPrint&Scan pro Windows/Mac (Video) Kontrola kvality tisku (Video) Nelze opravit kabelové nebo bezdrátové připojení pomocí nástroje pro opravusíťového připojení Network Connection Repair Tool (Windows) (Video) Přidání zařízení Brother pomocí funkce AirPrint (macOS) (Video) Zlepšení slabé kvality tisku. Aktualizoval jsem svůj počítač se systémem Windows 11 prostřednictvím služby Windows Update a nemohu jižtisknout, skenovat nebo faxovat z počítače. Instalace aplikace Brother Mobile Connect (pro mobilní zařízení) Jedna nebo více mých barev netiskne (prázdná). Když tisknu obrázky, kvalita není dobrá. Kontrola kvality tisku Kontrola zarovnání tisku přístrojem Brother Nelze nainstalovat ovladač tiskárny nebo tisknout v systému Windows 11. Nelze opravit kabelové nebo bezdrátové připojení pomocí Nástroje pro opravusíťového připojení (Windows) Nelze tisknout v bezdrátové síti (Wi-Fi) (Windows) Nelze tisknout, protože moje zařízení je offline nebo pozastavené. Nemohu tisknout v bezdrátové síti (Wi-Fi) (Mac) Nemohu tisknout z počítače přes USB. Odstranění tiskových úloh z tiskové fronty. Proč v barevných inkoustových kazetách došel inkoust, ikdyž vůbec nebo zřídka tisknetebarevně. Při klepnutí na ikonu Tisk v mobilním zařízení (iPhone, iPod touch, iPad) se zobrazíchybová zpráva „No AirPrint Printers Found (Nebyly nalezeny žádné tiskárnyAirPrint)“. Přidání zařízení Brother pomocí funkce AirPrint (macOS) Zlepšení špatné kvality tisku. Změna nastavení ovladače tiskárny (pro Windows)“. Více
(8) (Video) Nelze opravit kabelové nebo bezdrátové připojení pomocí nástroje pro opravusíťového připojení Network Connection Repair Tool (Windows) Aktualizoval jsem svůj počítač se systémem Windows 11 prostřednictvím služby Windows Update a nemohu jižtisknout, skenovat nebo faxovat z počítače. Instalace aplikace Brother Mobile Connect (pro mobilní zařízení) Nelze opravit kabelové nebo bezdrátové připojení pomocí Nástroje pro opravusíťového připojení (Windows) Nelze skenovat přes síť. Nelze skenovat z automatického podavače dokumentů (ADF), ale zařízení bude skenovat ze skleněné desky(Windows) Rychlost skenování je při skenování z mého zařízení malá. (Windows) Vkládání dokumentů do automatického podavače dokumentů ADF