Inkousty, tonery, pásky a termální štítky Brother Udržujte svá zařízení v hladkém chodu s originálními inkoustovými a tonerovými kazetami, páskami a termálními štítky, balíčky papíru nejvyšší kvality a rychle vyměnitelnými náhradními díly. Zobrazit spotřební materiál
MPS (Správa tiskových služeb) Spravujte a optimalizujte svou tiskovou flotilu pomocí programu leasingu tisku Zjistit více
(5) Barevné pruhy nebo skvrny přes stránku Barva vašich výtisků neodpovídá vašim očekáváním Bílé skvrny nebo skvrny v tisku Nic se na stránku nevytisklo Zdvojený tisk
(29) Dochází toner Chyba fotoválce (válec!) Chyba toneru. Nepodařilo se rozpoznat jednu nebo více tonerových kazet. Vyjměte a vložte všechny 4tonerové kazety. Chyba zapékací pece nebo chyba autodiagnostiky (Self-Diagnostic) Kalibrace. Kalibrace se nezdařila. Stiskněte tlačítko Go a akci zopakujte. Na obrazovce aplikace Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybovázpráva „Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“. Na Status monitoru se zobrazuje zpráva „Offline“. Naskenovaná data jsou připojena k e-mailové aplikaci, kterou pravidelně nepoužívám, nebo se při pokusuo skenování dokumentu zobrazí chybová zpráva, že v mém počítači nenízaregistrována žádná výchozí e-mailová aplikace (CC4-121-[chybový kód])když zkouším skenovat dokument přímo do mé e-mailové aplikace pomocí ControlC Nelze skenovat Nelze tisknout XX Není papír Odp. nádob. končí Otevřený kryt. Pás brzy končí Používám Mac OS X. Nedaří se mi skenovat po síti. Jak mám postupovat? (cannot Error CC031, MTW012, MTW006) Při instalaci ovladačů, Norton AntiVirus zobrazuje bezpečnostní upozornění, že se pokouší nebezpečná aplikace "xxxxx.exe připojitk DNS serveru". Jak mám postupovat? Při pokusu o skenování pomocí aplikace ControlCenter4 nebo ControlCenter3 pro systém Windows sezobrazí chybová zpráva „Chyba CC3-202.“, „Chyba CC4-202“, „ChybaCC3-205“ nebo „Chyba CC4-205. Při skenování do OCR se zobrazuje chybové hlášení "This feature is not available because there is no OCR Software installed". Při spuštění nástroje pro aktualizaci Firmware nebo instalačního nástroje I-FAX se na monitoru počítače zobrazí hlášení „Programse nepodařilo spustit“. Jak mám postupovat? Registrace. Registrace se nezdařila. Stiskněte tlačítko Go a akci zopakujte. Válce brzy končí / Válec brzy končí(X) Válec zastaven Výměna zapékací jednotky Vyměň sadu PF 1 / PF 2 / Vyměň PF kit 3 / PF kit 4 / PF kit DP Vyměnil jsem tonerovou kazetu, ale na displeji zůstává hlášení "Životnost tonerukončí" nebo "Vyměňte toner". Jak mám postupovat? Vyměňte nádobku WT (odpadní toner) Vyměňte toner Vyměňte válec Zkontr.originál Více
(6) Barevné pruhy nebo skvrny přes stránku Barva vašich výtisků neodpovídá vašim očekáváním Bílé skvrny nebo skvrny v tisku Nainstaloval jsem Kompletní balík ovladačů a pro gramového vybavení, ale některé aplikacenebyly nainstalovány. (Pro Windows® 10) Nic se na stránku nevytisklo Zdvojený tisk
(5) Co je aplikace Brother iPrint&Scan? Které připojení lze použít k tisku ze zařízení (iPhone, iPod touch, iPad) pomocíaplikace Brother iPrint&Scan? Na obrazovce aplikace Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybovázpráva „Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“. Při použití aplikace Brother iPrint & Scan v mobilním zařízení Android ™ se na pravéstraně naskenovaného dokumentu objevují okraje. Tisk nebo sken pomocí aplikace Brother iPrint&Scan pro mobilní zařízení (Android / iOS)
(27) Barevné pruhy nebo skvrny přes stránku Barva vašich výtisků neodpovídá vašim očekáváním Bílé skvrny nebo skvrny v tisku Které připojení lze použít k tisku ze zařízení (iPhone, iPod touch, iPad) pomocíaplikace Brother iPrint&Scan? Možná řešení problémů s kvalitou tisku Na obrazovce aplikace Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybovázpráva „Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“. Nainstaloval jsem Kompletní balík ovladačů a pro gramového vybavení, ale některé aplikacenebyly nainstalovány. (Pro Windows® 10) Nelze tisknout po aktualizaci systému Windows 10 (červen 2020) Nelze tisknout pomocí zařízení Brother na bezdrátové síti (Mac) Nelze tisknout pomocí zařízení Brother na bezdrátové síti (Windows) Nelze tisknout pomocí zařízení Brother v bezdrátové síti (Mac) Nelze tisknout pomocí zařízení Brother v bezdrátové síti (Windows) Nic se na stránku nevytisklo Po aktualizaci Windows 10 (březen 2021) jsou moje tištěné dokumenty neúplné, nebo se běhemtisku při použití PC-FAX objevuje modrá obrazovka Proveďte kalibraci, abyste zlepšili sytost barev Při tisku PDF souborů z aplikace Adobe® Acrobat®/Adobe® Acrobat® Reader®/Adobe® Reader® některápísmena chybí. Co mohu dělat, abych tento problém vyřešil? Stav tiskárny je Offline nebo Pozastaveno. Tisk na obě strany papíru (2stranný / duplexní tisk). Tisk na štítky,obálky a tlustý papír ze slotu ručního podavače Tisk nebo sken pomocí aplikace Brother iPrint&Scan pro mobilní zařízení (Android / iOS) Tisk/skenování pomocí mobilního zařízení Tisknu hlavně černobílé dokumenty. Jak mohu zastavit ubývání životnosti barevnýchtonerových kazet při tisku? Upravte nastavení barev pomocí vlastního nastavení v ovladači tiskárny Výtisk není zarovnaný, nebo je zmenšena velikost vytištěného dokumentu při tiskudokumentu z aplikace Microsoft Word 2010. Zapnutí/vypnutí režimu úspora toneru. Zdvojený tisk Změna nastavení ovladače tiskárny (Windows/macOS) Více
(36) "ControlCenter je třeba aktualizovat." - macOS 10.15 Catalina Funkce Easy Scan to E-mail Funkce skenování v síti nefunguje při stisknutí tlačítka skenování naovládacím panelu zařízení Brother. (Pro Windows) Jak mohu skenovat dokument z aplikace ve Windows Vista? Jak mohu skenovat dokument z aplikace ve Windows XP? Jak mohu skenovat dokument z aplikace Windows Vista Fotogalerie? Jak mohu skenovat obrázek a vložit ho do aplikace ve Windows XP? Jak mohu skenovat za použití „Průvodce skenery a fotoaparáty“ ve Windows XP? Jak spustím Průvodce skenery a fotoaparáty ve Windows Vista? Jsem uživatelem Windows Vista. Jak mohu skenovat obrázek a vložit ho do aplikace Office 2007? Jsem uživatelem Windows XP Professional x64 Edition/Windows Vista 64bitové edice. V aplikaci Corel® Paint Shop Pro® Xnemohu pomocí ovladače WIA skenovat. Jak mám postupovat? Jsem uživatelem Windows XP. Nemohu skenovat přes kabel USB. Jak mám postupovat? Konfigurace a použití funkce skenování do sítě (pro Windows®) Konfigurace a použití funkci skenování na FTP Které připojení lze použít k tisku ze zařízení (iPhone, iPod touch, iPad) pomocíaplikace Brother iPrint&Scan? Mohu tisknout, ale nelze skenovat přes síť. (Pro Windows) Na obrazovce aplikace Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybovázpráva „Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“. Nainstaloval jsem Kompletní balík ovladačů a pro gramového vybavení, ale některé aplikacenebyly nainstalovány. (Pro Windows® 10) Naskenovaná data jsou připojena k e-mailové aplikaci, kterou pravidelně nepoužívám, nebo se při pokusuo skenování dokumentu zobrazí chybová zpráva, že v mém počítači nenízaregistrována žádná výchozí e-mailová aplikace (CC4-121-[chybový kód])když zkouším skenovat dokument přímo do mé e-mailové aplikace pomocí ControlC Naskenujte dokument a uložte naskenovaný obrázek do složky na místním nebo síťovémpevném disku (pro systém Windows) Naskenujte dokument v systému OS X 10.8/macOS 10.12 - 10.15. Nelze najít cílový počítač v síti, když se pokouším naskenovat dokumentpomocí tlačítka Skenování nebo ovládacího panelu zařízení Otevřete „Skenery a fotoaparáty“ a Vlastnosti. Používám Mac OS X. Nedaří se mi skenovat po síti. Jak mám postupovat? (cannot Error CC031, MTW012, MTW006) Používám Mac OS X. Nedaří se mi skenovat přes USB rozhraní. Jak mám postupovat? Používám ovladač Brother z CD dodaného se zařízením nebo stažený z Internetu a ve Windows Server 2003 nemohu skenovat. Jak mámpostupovat? Při pokusu o skenování dokumentu dojde k chybě aplikace skeneru. (OS X 10.11) Při pokusu o skenování pomocí aplikace ControlCenter4 nebo ControlCenter3 pro systém Windows sezobrazí chybová zpráva „Chyba CC3-202.“, „Chyba CC4-202“, „ChybaCC3-205“ nebo „Chyba CC4-205. Při pokusu o spuštění aplikace ControlCenter4 se aplikace neotevře, nebo otevře pouze částečné,nebo se objeví prázdné okno bez možností voleb skenování. Při použití aplikace Brother iPrint & Scan v mobilním zařízení Android ™ se na pravéstraně naskenovaného dokumentu objevují okraje. Při skenování do OCR se zobrazuje chybové hlášení "This feature is not available because there is no OCR Software installed". Sdílím své zařízení Brother. Lze tisknout, ale nelze skenovat. Skenování více stránek do jednoho souboru místo jednotlivéhoskenování uloženého do samostatných souborů. Tisk nebo sken pomocí aplikace Brother iPrint&Scan pro mobilní zařízení (Android / iOS) Tisk/skenování pomocí mobilního zařízení Změna nastavení skenování pro skenování z ControlCenter4 nebo pomocítlačítka SKENOVÁNÍ (pro Windows®) Více