Ve společnosti Brother víme, že stoly pro zákaznické služby mají rozmanitější požadavky na tisk než větší prostory prodejny i přes to, že jsou její součástí.
Stoly pro zákaznické služby často slouží zákazníkům a zaměstnancům k mnoha účelům. Zavedení flexibilních řešení pro tisk a skenování může zaměstnancům umožnit splnit jakoukoli potřebu od shromažďování objednávek až po řešení vracení zboží zákazníky nebo správu návštěvníků.
Tým Brother pro maloobchod ví, jak technologie může zlepšit služby zákazníkům v obchodech. Spolupracujeme s maloobchodními partnery při tvorbě řešení zákaznických tiskových a skenovacích služeb.
Řešení na zakázku na tisk a skenování pro splnění různých požadavků. Brother může přizpůsobit naše řešení vašim konkrétním požadavkům.
Malé rozměry nebo přenosná technologie umožňuje tisk a skenování tam, kde je potřebujete. Zaměstnanci mohou zůstat se zákazníkem pro jeho spokojenost v průběhu celého procesu.
Bezproblémová integrace do stávajících systémů pro zaznamenání zákaznických dat, správu a sběr služeb.
Zaznamenávejte identifikaci zákazníka pro nákupy s vysokou cenou.
Vytvářejte identifikační štítky zaměstnanců. Ušetřete čas a náklady tvorbou vlastních odolných identifikačních štítků zaměstnanců a návštěvníků. Štítky lze podle potřeby rychle a snadno tisknout a jsou chráněny jedinečnou laminací pro odolnost a profesionální vzhled.