Ve společnosti Brother rozpoznáváme výzvy, kterým čelí maloobchodní kanceláře. Maloobchodní kanceláře musí zpracovat velké objemy vícekanálových objednávek při zachování spokojenosti zákazníků.
Víme, že každý maloobchodník je jiný, což platí zejména pro malé nebo mikropodniky. Splnění požadavků typu „chci to hned“ představuje jedinečné výzvy. Chcete-li pracovat efektivně, musí být vaše kancelář dobře organizovaná.
Tým Brother pro maloobchod rozumí měnícímu se maloobchodnímu trhu. Spolupracujeme s našimi maloobchodními partnery na vytváření řešení pro tisk a skenování v kanceláři, která vyhovují jejich individuálním potřebám.
Naskenujte a automaticky uložte dodací listy při dodávce pro přesnou správu stavu skladu. Umožněte svým kolegům v různých odděleních okamžitý přístup ke zpracování zboží.
Jednoduše tiskněte objednávky, expediční poznámky a faktury ve velkých objemech. Investujte do vysokokapacitních tonerových kazet, omezte prostoje a generujte vysoce kvalitní a snadno čitelné dokumenty.
Je nezbytné zajistit, aby citlivé informace o zákaznících zůstaly důvěrné. Přístup k citlivým informacím lze omezit použitím karty NFC (komunikace v blízkém poli) nebo autentizace zadáním PIN. Dokumenty mohou být uvolněny pro tisk pouze autorizovaným personálem.