Inkousty, tonery, pásky a termální štítky Brother Udržujte svá zařízení v hladkém chodu s originálními inkoustovými a tonerovými kazetami, páskami a termálními štítky, balíčky papíru nejvyšší kvality a rychle vyměnitelnými náhradními díly. Zobrazit spotřební materiál
MPS (Správa tiskových služeb) Spravujte a optimalizujte svou tiskovou flotilu pomocí programu leasingu tisku Zjistit více
(2) Jedna nebo více barev netisknou (vynechávají). Jak mám postupovat? Při tisku je na stránkách rozmazaný inkoust. Jak mám postupovat?
(7) Jak mohu odstranit hlášení "Nelze ... " nebo "... ( "Nelze změnit" "Nelze čistit" "Nelze inicializ." "Nelze tisknout" "Nelzeskenovat" )? Jak mohu odstranit chybové hlášení Machine Error (Porucha) 46? Jak odstraním z displeje hlášení „INK EMPTY“ (NENI INK)? Jak z displeje odstraním hlášení „Zaseknuty papir “ nebo „Zasek tisku“? Jsem uživatelem Windows Vista. Při pokusu o instalaci kompletního balíčku s ovladači a programem se mi zobrazí chybové hlášení„Neošetřená výjimka“. Jak mám postupovat? Jsem uživatelem Windows XP/XP Professional x64 Edition. Když můj počítač opustí pohotovostní režim nebo režim spánku, zobrazí sezpráva „Žádné zařízení“ a stavový monitor je šedý. Jak mám postupovat? Na LCD display se zobrazuje chybový kód (číslo). Co to znamená ?
(3) Jak zjistím, který režim příjmu vybrat? Jedna nebo více barev netisknou (vynechávají). Jak mám postupovat? Při tisku je na stránkách rozmazaný inkoust. Jak mám postupovat?
(2) Jak mohu odstranit chybové hlášení Machine Error (Porucha) 46? Proč můj počítač nereaguje po připojení k zařízení Brother přes USB?
(3) Jak vložit papír? Jak z displeje odstraním hlášení „Zaseknuty papir “ nebo „Zasek tisku“? Lesklý papír se nepodává správně. Jak mám postupovat?
(10) Jak mohu zlepšit špatnou kvalitu tisku? Jak vytisknu obálku? Jedna nebo více barev netisknou (vynechávají). Jak mám postupovat? Po tisku na kancelářský (standardní) papír je černý inkoust stále mokrý (při tisku z PC). Jak mám postupovat ? Po tisku na lesklý papír je černý inkoust stále mokrý (při tisku z PC). Jak mám postupovat ? Po výběru tisku jako stupňů šedi v ovladači tiskárny je pro vytištění obrázku ve stupních šedi použit pouze černý inkoust nebovšechny druhy inkoustu v patroně? Používám Windows a tisk je velmi pomalý. Jak mám postupovat? Proč nemůžu tisknout, když je tisková kazeta prázdná? Proč v barevných inkoustových kazetách dojde inkoust, i když netisknu (nebo jen velmi málo) barevné dokumenty? Při tisku je na stránkách rozmazaný inkoust. Jak mám postupovat? Více
(4) Jsem uživatelem Mac OS X 10.4/10.5 a nainstaloval(a) jsem aplikaci Adobe® Photoshop® CS3, ale můj skener aplikacenenalezla v Photoshop CS3, ačkoli mohu skenovat pomocí aplikace ControlCenter2 nebo dalších aplikací. Jak mám postupovat? Mohu tisknout, ale nelze skenovat přes síť. (Pro Windows) Pokud skenuji dokument do PDF pomocí ContorlCenter3, je výsledný soubor příliš veliký. Jak mohu dosáhnout menší velikosti souboru? Používám Mac OS X 10.5. Při pokusu o skenování pomocí Brother ControlCenter2 přes USB rozhraní, se okno ControlCenter2 zavře. Jakmám postupovat?