- Aktualizace ovladače nebo firmwaru vašeho zařízení Brother
- Aktualizoval jsem svůj počítač se systémem Windows 11 prostřednictvím služby Windows Update a nemohu jižtisknout, skenovat nebo faxovat z počítače.
- Instalace vestavěných ovladačů (pro systém Windows 8 nebo novější)
- Jak identifikovat váš Operační Systém (OS).
- Jaký formát balíčku ovladačů podporuje moje distribuce Linuxu?
- K čemu slouží program BRAdmin Professional?
- Kde si mohu stáhnout aplikaci Brother iPrint&Scan pro Mac?
- Když spustím program Brother, instalace po výzvě, abych připojil USB kabel do počítače, nepokračuje. Jak mám postupovat?(připojení pomocí USB kabelu)
- Moje zařízení Brother nebylo nalezeno v síti po instalaci ovladačů do počítače
- Nainstalujte software vašeho zařízení Brother z dodaného instalačního CD. (Windows)
- Nelze uložit soubor stažený z části „Soubory ke stažení“ ze stránek Technicképodpory Brother (pro Windows).
- Odinstalace ovladačů. (Mac OS X 10.6 nebo vyšší)
- Odinstalace programů a ovladačů Brother (Windows)
- Otevření Ovládacího panelu (pro systém Windows)
- Otevření Status monitoru
- Podporované modely Univerzálního tiskového ovladače PCL
- Používám Windows. Při instalaci síťového ovladače tiskárny/skeneru z dodaného CD-ROM nebo z balíku ovladače a softwaru staženého zwebu Průvodce instalací nemůže najít zařízení Brother na mé síti. Jak mám postupovat?
- Používám Windows. Vložil jsem do CD mechaniky CD-ROM dodaný společně se zařízením, ale instalační okno se automaticky nezobrazuje.Proč?
- Přidání zařízení Brother pomocí funkce AirPrint (macOS)
- V předvolbách tisku nelze najít nějakou možnost. (Pro Windows)
- V systému Windows®jsou okna ovladače tiskárny Brother nebo skeneru v cizím jazyce. Jak lze změnit oknoovladače tiskárny nebo skeneru tak, aby se v místním jazyce?
- Změna nastavení ovladače tiskárny (operační systém Windows)