Spotřební materiál a příslušenství Projděte si naši nabídku inkoustů, tonerů a papíru vhodného pro vaše zařízení. Zobrazit spotřební materiál
MPS (Správa tiskových služeb) Spravujte a optimalizujte svou tiskovou flotilu pomocí programu leasingu tisku Zjistit více
(6) Během instalace aplikace Web BRAdmin zobrazuje antivirový program varovné hlášení. Jak mám postupovat? Jsem uživatelem Windows XP SP2 nebo Windows Server 2003. Po instalaci ovladače se objevuje chybové hlášení týkající seBRSVC01A.EXE a nemohu tisknout. Jak mám postupovat? Nedaří se mi nainstalovat integrované ovladače systému Windows 7 z Windows Update poskytovaných společností Microsoft®. Po instalaci programového vybavení se zobrazí hlášení "Can not load Word for Windows 6.0 files". Používám operační systém WindowsXP Service Pack 2 (SP2). Jak mám postupovat? V aplikaci Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybová zpráva„Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“. Zprávu „[název souboru] nelze otevřít, protože pochází od neznáméhovývojáře.“ Zobrazí se v systému OS X verze 10.8.x.
(1) V aplikaci Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybová zpráva„Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“.
(26) Jak mohu ve Windows XP tisknout pomocí protokolu IPP? Jsem uživatelem Windows XP SP2 nebo Windows Server 2003. Po instalaci ovladače se objevuje chybové hlášení týkající seBRSVC01A.EXE a nemohu tisknout. Jak mám postupovat? Mám problém při tisku v aplikaci Adobe® Acrobat®/Acrobat® Reader®/Reader®. Co mám dělat, abych tentoproblém vyřešil? Mohu tisknout z aplikací pro DOS? Na stránce se nic nevytiskne. Nelze tisknout po aktualizaci systému Windows 10 (červen 2020) Odstranění tiskových úloh z tiskové fronty. Papír je potištěn zešikma. Po aktualizaci Windows 10 (březen 2021) jsou moje tištěné dokumenty neúplné, nebo se běhemtisku při použití PC-FAX objevuje modrá obrazovka Používám Mac OS X a zařízení Brother se nezobrazí v Print Center (Tiskové centrum) ani v Printer Setup Utility. Jak mám postupovat? Používám Windows Vista a pokouším se používat síťově připojené zařízení Brother, které ale zůstává offline a nemohu na němtisknout. Jak mám postupovat ? Při použití aplikace Microsoft® Word 2002 jsou okraje, které mají vlnovky, tečky nebo čárky, tištěny jako plné čáry. Jak mámpostupovat? Při tisku černých objektů se v nich objevují bílé tečky. Při tisku PDF souborů z aplikace Adobe® Acrobat®/Adobe® Acrobat® Reader®/Adobe® Reader® některápísmena chybí. Co mohu dělat, abych tento problém vyřešil? Při tisku v aplikaci PowerPoint pomocí funkce 2 v 1 se některé okraje kolem dokumentu netisknou nebo se tisknou čáry, které by tamneměly být. Jak mám postupovat? Při tisku z aplikací Outlook/Outlook Express nebo Internet Explorer se stránka nevytiskne dle očekávání. Pravá nebo levá částstránky je například prázdná nebo se vytiskne na samostatný papír. Jak mám postupovat? Stav tiskárny je offline nebo Pozastaveno. Své zařízení Brother používám v síťovém prostředí TCP/IP OS Windows XP/Windows Vista. Dříve jsem tisknout mohl/mohla, ale nyní jižne. Proč? Tisk trvá příliš dlouho. Tiskárna tiskne nečekaně nebo tiskne nesmysly. V aplikaci Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybová zpráva„Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“. V prostředí Windows Server 2003, mám problém s ovladačem Brother. Nemohu tisknout ani skenovat. Jakmám postupovat? Výtisk není zarovnaný, nebo je zmenšena velikost vytištěného dokumentu při tiskudokumentu z aplikace Microsoft Word 2010. Vytištěné stránky jsou celé černé. Zařízení nic netiskne. Změna nastavení ovladače tiskárny (Windows/macOS) Více
(2) V aplikaci Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybová zpráva„Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“. V prostředí Windows Server 2003, mám problém s ovladačem Brother. Nemohu tisknout ani skenovat. Jakmám postupovat?