Inkousty, tonery, pásky a termální štítky Brother Udržujte svá zařízení v hladkém chodu s originálními inkoustovými a tonerovými kazetami, páskami a termálními štítky, balíčky papíru nejvyšší kvality a rychle vyměnitelnými náhradními díly. Zobrazit spotřební materiál
MPS (Správa tiskových služeb) Spravujte a optimalizujte svou tiskovou flotilu pomocí programu leasingu tisku Zjistit více
(7) Konfigurace veřejného režimu v Secure Function Lock 3.0 (Blokovací funkce 3.0) Konfigurování Secure Function Lock 3.0 (Blokovací funkce 3.0) pomocí aplikace Web Based Management Resetujte přístroj Brother Skenování pomocí funkce Secure Function Lock 3.0 (Blokovací funkce 3.0) Stanovení hesla k blokování nastavení Zapnutí zámku nastavení Změna hesla pro blokování nastavení
(7) Bílé skvrny Barvy jsou světlé nebo vybledlé na celé stránce Kopírování na obě strany papíru (oboustranné kopírování) Kopírování občanského průkazu Rozmazané/pruhované obrázky Tiskne prázdné stránky nebo chybí některé barvy. Zvětšení nebo zmenšení kopírovaných obrazů
(30) (Video) Výměna tonerové kazety Fotovalec ! Chyba kazety Chyba toneru Kalibrace. Kalibrace se nezdařila. Stiskněte tlačítko Go a akci zopakujte. Málo toneru Na obrazovce aplikace Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybovázpráva „Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“. Naskenovaná data jsou připojena k e-mailové aplikaci, kterou pravidelně nepoužívám, nebo se při pokusuo skenování dokumentu zobrazí chybová zpráva, že v mém počítači nenízaregistrována žádná výchozí e-mailová aplikace (CC4-121-[chybový kód])když zkouším skenovat dokument přímo do mé e-mailové aplikace pomocí ControlC Nelze tisknout ## Není toner Odp. nádob. končí Otevřený kryt Pás brzy končí Papír uvízl pod zásobníkem na papír Papír uvízl uvnitř přístroje Papír uvízl v zásobníku na papír Papír uvízl v zadní části přístroje Papír uvízl ve slotu pro ruční podávání Po výměně jednotky fotoválce za nový se stále zobrazuje chybová zpráva „Vyměňteválec“ nebo „Válec brzy končí“. Přeplněná paměť Při instalaci ovladačů, Norton AntiVirus zobrazuje bezpečnostní upozornění, že se pokouší nebezpečná aplikace "xxxxx.exe připojitk DNS serveru". Jak mám postupovat? Při pokusu o skenování pomocí aplikace ControlCenter4 nebo ControlCenter3 pro systém Windows sezobrazí chybová zpráva „Chyba CC3-202.“, „Chyba CC4-202“, „ChybaCC3-205“ nebo „Chyba CC4-205. Válec končí Válec zastaven Výměna zapékací jednotky Vyměň sadu PF 1 / PF 2 / Vyměň PF kit 3 / PF kit 4 / PF kit DP Výměna jednotky fotoválce Výměna nádobky na odpadní toner Výměna pásové jednotky Vyměnil jsem tonerovou kazetu, ale na displeji zůstává hlášení "Životnost tonerukončí" nebo "Vyměňte toner". Jak mám postupovat? Více
(4) Bílé skvrny Barvy jsou světlé nebo vybledlé na celé stránce Rozmazané/pruhované obrázky Tiskne prázdné stránky nebo chybí některé barvy.
(5) Aktualizace firmware zařízení pomocí aplikace Brother iPrint&Scan (Android / iOS) Co je aplikace Brother iPrint&Scan? Které připojení lze použít k tisku ze zařízení (iPhone, iPod touch, iPad) pomocíaplikace Brother iPrint&Scan? Na obrazovce aplikace Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybovázpráva „Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“. Tisk nebo sken pomocí aplikace Brother iPrint&Scan pro mobilní zařízení (Android / iOS)
(11) Do slotu pro ruční podávání vkládejte štítky a tiskněte na ně Obálky se mačkají Papír uvízl pod zásobníkem na papír Papír uvízl uvnitř přístroje Papír uvízl v zásobníku na papír Papír uvízl v zadní části přístroje Papír uvízl ve slotu pro ruční podávání Pomačkaný výtisk Uvíznutí papíru ve výstupním zásobníku papíru Vložení obálek do slotu ručního podavače a jejich potisk Vložte papír do slotu k ručnímu podávání a tiskněte na něj Více
(31) Automatický tisk na obě strany papíru (automatický oboustranný tisk) Automatický tisk na obě strany papíru nebo tisk brožury Bílé skvrny Barevné svislé pruhy nebo pásy na stránce Barvy jsou světlé nebo vybledlé na celé stránce Kalibrace barevného výstupu Konfigurace nastavení Uložení protokolu tisku na síť pomocí nástroje Web Based Management (webová správa) Které připojení lze použít k tisku ze zařízení (iPhone, iPod touch, iPad) pomocíaplikace Brother iPrint&Scan? Možná řešení problémů s kvalitou tisku Na obrazovce aplikace Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybovázpráva „Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“. Na stránce se objevují vodorovné barevné čáry Nelze tisknout po aktualizaci systému Windows 10 (červen 2020) Nelze tisknout pomocí zařízení Brother v bezdrátové síti (Mac) Obálky se mačkají Po aktualizaci Windows 10 (březen 2021) jsou moje tištěné dokumenty neúplné, nebo se běhemtisku při použití PC-FAX objevuje modrá obrazovka Pomačkaný výtisk Při tisku PDF souborů z aplikace Adobe® Acrobat®/Adobe® Acrobat® Reader®/Adobe® Reader® některápísmena chybí. Co mohu dělat, abych tento problém vyřešil? Rozmazané/pruhované obrázky Snížení hlučnosti tisku Snížení spotřeby toneru Stav tiskárny je Offline nebo pozastaven. Tisk nebo sken pomocí aplikace Brother iPrint&Scan pro mobilní zařízení (Android / iOS) Tisk/skenování pomocí mobilního zařízení Tiskne prázdné stránky nebo chybí některé barvy. Tisknu hlavně černobílé dokumenty. Jak mohu zastavit ubývání životnosti barevnýchtonerových kazet při tisku? Upravte nastavení barev pomocí vlastního nastavení v ovladači tiskárny Zabezpečený tisk (Mac) Zabezpečený tisk (Windows®) Zabezpečený tisk dokumentů pomocí SSL/TLS Změna nastavení ovladače tiskárny (Windows/macOS) Zrušení tiskové úlohy Více
(24) Funkce skenování v síti nefunguje při stisknutí tlačítka skenování naovládacím panelu zařízení Brother. (Pro Windows) Které připojení lze použít k tisku ze zařízení (iPhone, iPod touch, iPad) pomocíaplikace Brother iPrint&Scan? Na obrazovce aplikace Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybovázpráva „Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“. Naskenovaná data jsou připojena k e-mailové aplikaci, kterou pravidelně nepoužívám, nebo se při pokusuo skenování dokumentu zobrazí chybová zpráva, že v mém počítači nenízaregistrována žádná výchozí e-mailová aplikace (CC4-121-[chybový kód])když zkouším skenovat dokument přímo do mé e-mailové aplikace pomocí ControlC Otevřete „Skenery a fotoaparáty“ a Vlastnosti. Při pokusu o skenování pomocí aplikace ControlCenter4 nebo ControlCenter3 pro systém Windows sezobrazí chybová zpráva „Chyba CC3-202.“, „Chyba CC4-202“, „ChybaCC3-205“ nebo „Chyba CC4-205. Sdílím své zařízení Brother. Lze tisknout, ale nelze skenovat. Skenování do Upravitelného Textového Souboru (OCR) použitím ControlCenter4 vDomácím režimu (Windows) Skenování pomocí Nuance™ PaperPort™ 14SE nebo jiných aplikací Windows Skenování více stránek do jednoho souboru místo jednotlivéhoskenování uloženého jako samostatný soubor. Skenování do přílohy e-mailu Skenování do přílohy e-mailu pomocí aplikace ControlCenter4 v pokročilém režimu (Windows®) Skenování do upravitelného textového souboru (OCR) Skenování pomocí funkce Secure Function Lock 3.0 (Blokovací funkce 3.0) Snažím se použít ovladač Brother z CD dodaného se zařízením nebo stažený z internetu anemohu skenovat z Windows Serveru® 2008, Windows Serveru® 2008 R2, Windows Serveru® 2012, Windows Serveru® 2012R2 nebo Windows Serveru® 2016. Tisk nebo sken pomocí aplikace Brother iPrint&Scan pro mobilní zařízení (Android / iOS) Tisk/skenování pomocí mobilního zařízení Uložení naskenovaných dat do složky jako soubor PDF Uložení naskenovaných dat do složky jako soubor PDF pomocí aplikace ControlCenter4 v domácím režimu (Windows®) Uložte naskenovaná data do složky jako soubor PDF pomocí aplikace ControlCenter4 v pokročilém režimu (Windows®) Vytvoření profilu pro skenování do sítě Vytvoření profilu pro skenování na FTP Vytvoření profilu pro skenování na server SharePoint® Změna nastavení skenování pro skenování z ControlCenter4 nebo pomocítlačítka SKENOVÁNÍ (pro Windows®) Více