Inkousty, tonery, pásky a termální štítky Brother Udržujte svá zařízení v hladkém chodu s originálními inkoustovými a tonerovými kazetami, páskami a termálními štítky, balíčky papíru nejvyšší kvality a rychle vyměnitelnými náhradními díly. Zobrazit spotřební materiál
MPS (Správa tiskových služeb) Spravujte a optimalizujte svou tiskovou flotilu pomocí programu leasingu tisku Zjistit více
(2) Nemohu používat Gmail pro funkce e-mailu (například Skenování do e-mailu) a Internet fax (i-fax) Resetování přístroje Brother
(6) Chybová hlášení a indikace týkající se údržby Očistěte snímače Uvíznutí dokumentu Uvíznutí karty Výměna podávacího válečku Vyměňte separační podložku
(2) Aktualizoval jsem svůj počítač se systémem Windows 11 prostřednictvím služby Windows Update a nemohu jižtisknout, skenovat nebo faxovat z počítače. Nemohu používat Gmail pro funkce e-mailu (například Skenování do e-mailu) a Internet fax (i-fax)
(6) Uvíznutí dokumentu Uvíznutí karty Vkládání dokumentů delších než standardní velikost Vkládání dokumentů standardní velikosti Vkládání vizitek Vložení plastové karty
(1) Aktualizoval jsem svůj počítač se systémem Windows 11 prostřednictvím služby Windows Update a nemohu jižtisknout, skenovat nebo faxovat z počítače.
(13) Aktualizoval jsem svůj počítač se systémem Windows 11 prostřednictvím služby Windows Update a nemohu jižtisknout, skenovat nebo faxovat z počítače. Přijatelné dokumenty Reset čítačů použití Skenování dokumentu pomocí aplikace Brother iPrint&Scan. (Windows, macOS) Skenování pomocí Nuance™ PaperPort™ 14SE nebo jiných aplikací Windows Skenování a další problémy Skenování pomocí Přenosu obrázků Apple Skenování pomocí režimu napájení ze sběrnice Ukládání naskenovaných dokumentů do počítače Vkládání dokumentů delších než standardní velikost Vkládání dokumentů standardní velikosti Vkládání vizitek Vložení plastové karty Více