Inkousty, tonery, pásky a termální štítky Brother Udržujte svá zařízení v hladkém chodu s originálními inkoustovými a tonerovými kazetami, páskami a termálními štítky, balíčky papíru nejvyšší kvality a rychle vyměnitelnými náhradními díly. Zobrazit spotřební materiál
MPS (Správa tiskových služeb) Spravujte a optimalizujte svou tiskovou flotilu pomocí programu leasingu tisku Zjistit více
(21) Autodiagnostika Fotovalec ! Chybný toner nebo nesprávná tonerová kazeta Málo toneru nebo Připravte novou tonerovou kazetu Na Status monitoru se zobrazuje zpráva „off line“. (Windows) Nelze opravit kabelové nebo bezdrátové připojení pomocí Nástroje pro opravusíťového připojení (Windows) Nelze tisknout ## Nenalezeno Neshoda typ medii nebo Neshoda medii Papír uvízl uvnitř přístroje Papír uvízl v zásobníku na papír Papír uvízl v deskovém podavači Papír uvízl v oboustranném zásobníku Papír uvízl v zadní části přístroje Papír uvízl ve výstupní schránce Právě jsem vyměnil tonerovou kazetu a na LCD se stále zobrazuje zpráva „Malo toneru“ nebo„Vymen toner“. Preplnena pamet Stav tiskárny je offline nebo pozastaveno. Válec končí Výměna jednotky fotoválce Výměna tonerové kazety Více
(3) Aktualizoval jsem svůj počítač se systémem Windows 11 prostřednictvím služby Windows Update a nemohu jižtisknout, skenovat nebo faxovat z počítače. Čáry přes stránku Nemohu používat Gmail pro funkce e-mailu (například Skenování do e-mailu) a Internet fax (i-fax)
(3) Instalace aplikace Brother Mobile Connect (pro mobilní zařízení) Nelze nastavit zařízení pomocí aplikace Brother Mobile Connect. (Android™) Při klepnutí na ikonu Tisk v mobilním zařízení (iPhone, iPod touch, iPad) se zobrazíchybová zpráva „No AirPrint Printers Found (Nebyly nalezeny žádné tiskárnyAirPrint)“.
(6) Papír uvízl uvnitř přístroje Papír uvízl v zásobníku na papír Papír uvízl v deskovém podavači Papír uvízl v oboustranném zásobníku Papír uvízl v zadní části přístroje Papír uvízl ve výstupní schránce
(15) "Duchy" na tištěném listu Aktualizoval jsem svůj počítač se systémem Windows 11 prostřednictvím služby Windows Update a nemohu jižtisknout, skenovat nebo faxovat z počítače. Čáry přes stránku Černé svislé linky na výtisku Instalace aplikace Brother Mobile Connect (pro mobilní zařízení) Nelze opravit kabelové nebo bezdrátové připojení pomocí Nástroje pro opravusíťového připojení (Windows) Nelze tisknout pomocí zařízení Brother v drátové síti (Windows / macOS) Nelze tisknout v bezdrátové síti (Wi-Fi) (Windows) Nemohu tisknout v bezdrátové síti (Wi-Fi) (Mac) Nemohu tisknout z počítače přes USB. Odstranění tiskových úloh z tiskové fronty. Při klepnutí na ikonu Tisk v mobilním zařízení (iPhone, iPod touch, iPad) se zobrazíchybová zpráva „No AirPrint Printers Found (Nebyly nalezeny žádné tiskárnyAirPrint)“. Přidání zařízení Brother pomocí funkce AirPrint (macOS) Stav tiskárny je offline nebo pozastaveno. Změna nastavení ovladače tiskárny (pro Windows)“. Více
(3) Aktualizoval jsem svůj počítač se systémem Windows 11 prostřednictvím služby Windows Update a nemohu jižtisknout, skenovat nebo faxovat z počítače. Instalace aplikace Brother Mobile Connect (pro mobilní zařízení) Nelze opravit kabelové nebo bezdrátové připojení pomocí Nástroje pro opravusíťového připojení (Windows)