Inkousty, tonery, pásky a termální štítky Brother Udržujte svá zařízení v hladkém chodu s originálními inkoustovými a tonerovými kazetami, páskami a termálními štítky, balíčky papíru nejvyšší kvality a rychle vyměnitelnými náhradními díly. Zobrazit spotřební materiál
MPS (Správa tiskových služeb) Spravujte a optimalizujte svou tiskovou flotilu pomocí programu leasingu tisku Zjistit více
(3) Co znamená hlášení „Komun.chyba“ na LCD displeji? Na displeji LCD se zobrazuje chybový kód (číslo). Co to znamená? V aplikaci Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybová zpráva„Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“.
(6) Co znamená NG na hlášení o přenosu? Jak mohu zlepšit špatnou kvalitu tisku? K čemu slouží řízené zvonění (Distinctive Ring) a jak ho mohu nastavit? Mohu potvrdit, že FAX byl správně odeslán? Používám protokol Voice Over Internet Protocol (VoIP) a nemohu posílat a/nebo přijímat faxy. Jak mám postupovat? Proč zařízení při přijímání hovoru neodpoví?
(1) V aplikaci Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybová zpráva„Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“.
(2) Po aktualizaci Windows 10 (březen 2021) jsou moje tištěné dokumenty neúplné, nebo se běhemtisku při použití PC-FAX objevuje modrá obrazovka V aplikaci Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybová zpráva„Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“.
(1) V aplikaci Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybová zpráva„Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“.
(3) K čemu slouží řízené zvonění (Distinctive Ring) a jak ho mohu nastavit? Mohu přijímat faxy, ale nemohu přijímat hovory. Proč zařízení při přijímání hovoru neodpoví?